TTT deeltje 47 pas... ;)

Goede morgen!
Nog even met een bakkie en dan op naar kantoor.

@Rieneke
Lekker naar Schiermonnikoog geweest en zelfs het weer werkte mee om het je naar de zin te maken. Jij niet in Istanbul dan komt Istanbul gewoon naar jou. Leuk dat er al zo snel iemand naar nederland komt.

@Beps
Flink geslapen zeg!

@Bloem
DE LAATSTE DINSDAG!!

@TRL
Was je je verslapen?

goedemorgen meiden…

hahaha wat een gesprek zeg gisteravond tussen jullie girls…over flodder, coke…jenever…crocks…klompen achteruitkijk spiegels enz…ging weer helemaal nergens over.

Beps weer een dag aan het werk
Bloemmie echt aftellen nu…
voor de rest alles weer vergeten, veel te druk op het werk…krijg er een rode kop van…

Marion,nee niet verslapen had gewoon geen zin om er uit te gaan.Voel me moe de laatste tijd.

@Trl
Wordt gewoon tijd dat je op vakantie kunt!

@Viva
Meteen weer vol er tegenaan na de vakantie dus. Konden ze het niet een beetje rustig opbouwen?

Nee Marion niet dus…gelijk vol aan de bak…16000 formulieren moeten er verwerkt worden met handmatig een nummer toekennen…pff…

@ trl, ja ook last van… lag nog zooooo lekker
@ viva, nieuwe schoolseizoen en meteen vol aan de bak!
@ marion, nog sporten vandaag?

Marion,dat denk ik ook,maar ja moet nog 8 weken wachten :disgust:

Viva,16000 dat zijn er nogal niet wat hebben ze dat speciaal voor jouw bewaart :wink:

Goedemorgen meiden!!!

tlr…hahaha tja…je zou er bijna wat van gaan denken…

nou meisjes ik ben op meeleesmodus…

werkse

@ viva: werk ze

@ jill, mornink!! is de koffer gereed? kan ie dicht? hoe is het met je vriendin?

@Bloem ben gisterenavond nog even bij haar geweest,tja het zit nog diep maar ze huilde toch al niet meer de hele tijd.
Ik hebhaar zelfs aan het lachen kunnen krijgen.

De rest van de koffer is voor straks,ik ga zo nog even naar Maastricht wat maaltijden voor de kids halen.

Sorry meiden dat ik nog verder nier gereageerd heb maar ben met alles tegelijk bezig

Oooo Bloem voor jou is het ook bijna zover!!!
Spannend he!

He girls!!!

Pfffff heb echt zooo lekker geslapen!!! Wil eigenlijk nog wel verder slapen!!! Ga ik dan morgen maar doen!!! Morgen lekker vrij, en alleen thuis… Dus zal wel veel online zijn!!! Vrijdag ook vrij maar dan dus naar de kapper!!

Viva, mooie tattoo’s!! Ik heb er zelf ook 2… 1 op enkel, en 1 op onderrug… Vond die op mijn rug wel echt te pijnlijk… Op ruggengraat en ook nog ingekleurd!! Enkel vond ik eigenlijk niks aan… maar was ook maar 15 minuten werk!!!

Beps, jouw tattoo op je been is lief!!! Vond die echt te schattig!!!

Bloem, werkse meid!! Nog maar een paar!!!

Mail gehad van mijn vriendinnetje, ze heeft Askim 1 keer gezien, en weet niet of ze hem nu nog gaat zien… ze heeft buikgriep… Dus nou ja ben benieuwd…

Askim heeft trouwens zijn telefoon al sinds gistermiddag 17.00 uur uit staan… Vaag :disgust:

Nou meiden ik ga eens ff aan het werk!

Goedemorgen allemaal,
ben weer lekker op het werk en weer weinig te doen ben blij als de scholen weer beginnen.

@bloem ik heb een kooikerhondje van bijna 3 jaar, Zoey

@filiz ik heb mijn tattoo nu een jaar of 4 en nog steeds geen spijt vergeet soms wel dat hij er zit als mensen er een opmerking overgeven.
Zo vertrouwd is het en ja ik wil er ook graag 1 bij maar weet nog niet wat en waar. Ik heb de mijne ook speciaal op me onderrug gezet met het idee van als ik oud ben hoeft nog steeds niemand hem te zien. Want dan draag je geen lage broeken meer en topjes en ja als ik een badpak aan heb zie je het bijna niet.

Filiz, Glassex helpt ook tegen haarverf op je huid!:biggrin:

@ cyn, hebbie mn post gezien bij de muziek pijler, over Ozan??? :wink:

@ crissy, de scholen nu nog niet begonnen? hier alweer week 3 ofzo… wat voor werk doe jij dan??

Vraagje jullie hebben het over punten geven hoe doe je dat dan? en wat houd dat in??

Ben een beetje blond hihi

Ik doe bij de gemeente den haag de sport info lijn en daar valt zwemmen schoolzwemmen onder.
In den haag beginnen de basisscholen pas 3 september

@ crissy heeft nix met blond zijn te maken, duurde bij ons ook ff
naast de post van iemand staat een weegschaaltje, als je daar op klikt kun je +++ geven en — punten

je kunt per dag 20x geven, en pas als je nr 1 t/m 15 hebt gegeven, mag je nr 1 weer geven… je kunt dus niet iemand 500x achtermekaar geven

verder kijk je op je eigen profiel, helemaal linksbovenaan de pagina, bij ww account, en dan staat er een lijstje met wie je +++punten heeft gegeven…

verder staat er bij elke post de datum van lidmaatschap, lokatie, sterrenbeeld enzo, en ook rating… bij de meesten is dit ingevuld. als je hier op die sterren klikt, ga je naar het profiel van die persoon en kun je die persoon ‘raten’ 5 ***** of 4**** enz…

hoop dat het duidelijk is, succes ermee…!!

@ crissy, owh ja, dan is het logisch ja… zit je heel de dag alleen aan de telefoon? of doe je ook administratie? abonnementen enzo?