TTT deeltje 47 pas... ;)

werk… i couldn’t care lesssss
nog 25,5 uur en ik ben officieel wereldreiziger van beroep :wink:

:biggrin:hahahaha :biggrin:

Goeiemorgen,
Weer veel te lang gekletst gisteren en te vast geslapen. Werd met knallende hoofdpijn wakker vanmorgen.

@Beps::ninja: Graag gedaan hoor. Hoe is het met de pien in je buuk:D
@Viva: 16000 formulieren, je hoeft je niet te vervelen
@Bloem: Nog 3 daaggies werken
@Marion: Op kantoor vandaag. Wat zeggen ze daar nou van je??:biggrin::smiley:
@Jill: Alles klaar voor morgen??

@TRL: Misschien gewoon aan vakantie toe?? 8 weken is wel lang he

Toos, zou je mij please nog 1 keer willen vertellen waar die zilverwinkel zit in Turgutreis… die die pandora heeft!! Kan je pb niet meer vinden!!! :retard:

Thanks!

Nou ja, staat je netjes. Maar kan ik hoor. Zilverwinkel zit aan de haven, naast een groot visrestaurant. Ben je bekend in turgutreis??

@ cyn, niet meer weervinden of je hebt em gewoon GE-DELETE!! :smiley:

@ toos, jaja, dat krijg je van al dat nachtelijk geouwehoer!!

@ crissy, nee geintje hoor, werk nu nog op een call center, voor een bank, dus de hele dag aan de telefoon en ben na 10 mnd 45 uur per weerk, 6 dagen in de week werken helemaal :retard:

maar nog 25,25 uurtjes werken!!

Toos,veel te lang…

Bloem,lekker in uren aan het tellen he,vrijdag gooi je die headset lekker in de lucht en zeg je bye bye

Toos, ja ik ken Turgutreis op zich wel!!! Maar niet heel goed!

Als je met de dolmus gaat, op de hoofdweg uitstappen. Kan volgens mij net voor de migros. Dan loop je als maar rechtdoor, kom je uit op een pleintje aan de haven. Links kun je naar de boten, jij moet rechtaf. Aan dat pleintje zit op de hoek een grote zilverwinkel. Die moet je dus hebben.

Als je dat nou op zaterdag doet, dan zijn Roanna en ik ook in town:slywink:

vlakbij de moskee??

en ik denk niet dat ik op zaterdag ga… ik hoef niet perse naar de markt… vind ik namelijk veel te druk!!! Maar ik weet het nog niet wat ik doe!!!

tis altijd mega druk op zaterdag in turgutreis, al die dolmussen bomvol… gumbet uitgestorven :wink: ghaahahahaa

@ TRL idd!!

@ toos, vben 1x in turgutreis geweest en volgens mij weet ik wel welk winkeltje/ juwelier je bedoelt

hahaha vind het altijd zoooo grappig dat we allemaal beter *daar *de weg weten dan hier!!

Nee, winkel is niet vlak bij de moskee. Moskee ligt aan de hoofdweg.

Zo dan :eek: 45 uur das niet weinig

Ja het is best een grote winkel, je kunt hem eigenlijk niet mislopen als je op dat pleintje bent

ppfpff ik krijg wat van die fotoronde zeg!!
als je het dan doet, doe het dan goed mensen… :tssk:

ppffpfpf

@ chrissy, ja idd, ben er ook helemaal klaar mee, maar moet nog ff. heb strax wel 8 weken betaald vakantie!! dus na hard werken komt de beloning :wink:

Het pleintje wat aan het water ligt?? Weet de Migros wel… Maar ja welke weg rechtdoor bedoel je dan?? Richting water of richting markt?

:smiley:
bij die ene boom… weet je wel…
waar dat stoepje zo omhoog gaat
bij dat bankje… en dan daaro links… en dan rechts… en dan!! dan ben je er zo :wink: