@Marion: Goed gedaan van J. ![]()
![]()
@Viva: Moet er niet aan denken zo’n baargedinges. Houdt ook niet van slangen. Knap dat je dat durft, ga nog liever een blokje om. Mooie tattoe trouwens, zou wel een dolfijntje of roos op mn schouderblad willen. Maar ja ben een sch**terd in dat soort dingen.
@Jill: wanneer ging je ook al weer:unibrow:
@Bloem: Nog een paar daaggies werken.
@crazy…dat is nog eens eens plaats om je verjaardag te vieren!! altijd leuk om als 1e in een lijst te staan:D
@jill…jij staat ook leuk in een eerste lijst…heb je al alles gepakt?
@marion&beppie…ik hoorde vanavond idd ff iets raars…maar nu vraag ik me af…was het marion die aan het fluiten was omdat ze aan de kook was? of was het idd de schijt waar beppie het over had?
@bloem…;)je bent een topper meid!!
@toos…ook ik duim nog steeds door
@viva…mooie tatoes zijn dat!! en met een slang om je nek staan!! jeetje vind het echt ruig uitzien…maar tis toch niks voor mij
@tatoe…hoelang hebben jullie je tatoes al…? nog geen spijt gehad? vind het zelf ook namelijk super mooi…maar ben bang dat ik er achteraf spijt van krijg…want als je dadelijk 70 bent heb je hem nog…
een vriendin heeft vanaaf mn haar geverfd…maar ik heb echt werkelijk mn hele voorhoofd zwart nu!! dus ga nog maar eens proberen om het ervan af te krijgen…tot morgen allemaal en slaap lkkr!!
Vroeg me ook af van wie het gefluit was. Marion nog steeds stoom uit je oren. Niet doen, is niet goed voor je bloeddruk
Jullie zullen inmiddels wel blaren op je duimen hebben, maar voorallll doorgaan. Goeie oefening voor de duimspieren. Hoop dat die man gauw wat laten weten
En wanneer ga jij ook alweer Toos? :vak02:
Oh, filiz daar ben je dan lekker mee. Misschien met Ji**? Met **ff.
Filiz,ik heb nooit spijt gehad van me tattoo’s heb er 2 en de eerset heb ik 11 jaar geleden laten zetten en de 2de 5 jaar geleden en zit er wel eens aan te denken om er nog 1 bij te nemen.
@ filiz, ff met makeup reiniger, daar krijg je het met flink boenen met mee af en de volgende keer ff de randjes met een vettige creme insmeren, gewoon dagcreme ofzo…
@ toos, draai me een ongeluk!! poehee… tot nu toe allemaal positief nieuws… wanneer hoorde je van de makelaar weer? zal cker wel einde van de week worden??
Dames,ik ga jullie verlaten voor vanavond.
Tot morgen allemaal:dag:
Heb Brenniej trouwens gemist vandaag
@ trl truste!! morgen weer vroeg op!
ze zeggen dat die tattoe’s erg verslavend zijn… had dat al met mn piercings, maar op een gegeven moment ben je uitgepierced…
iedereen met tatoo die ik ken, heeft er meer dan 1 of wil er gauw een 2e bij… weet het nog steeds niet…
zie soms wel eens van die 55+ wijven met zo’n blauwe op de tieten… hihihi…tja…
Dacht vanmiddag ga mn haar verven, laat het normaal door de kapper doen. Maar dacht zal het zelf eens doen. Mooi kleurtje uitgezocht, erin gedaan. Werd het oranje in plaats van chocolademousse kleur:crybaby:. Dochter terug naar de winkel gestuurd voor bruine kleur. Zij op advies van de winkel bruin meegenomen, is het nu heel donkerrood. Moet zeggen eigenlijk wel mooi geworden. Ben er de hele middag mee bezig geweest, leuk tijdverdrijf;)
@ toos… hihi… trok het ook niet weg dan?? was je zelf heel blond ofzo? nee toch… mix & match… nou ja, als het eindresultaat mooi is, dan hoeft toch niemand te weten hoe het gekomen is ![]()
alleen jammer als je het nog een x wilt doen, lukt nooit meer!!
woont jouw dochter nog thuis? of opzichzelf bij jou in de buurt?
Ja denk ik wel. Geloof dat onze kijker woensdag een afspraak met de bank heeft.
Nee was niet heel blond, was bruin met wat high lights. Allebei de dochters wonen nog thuis, ze was, gelukkig, vandaag vrij. Zegt ze nog, dan ga je toch mee dan kunnen ze het zien. Dacht het nietttttttttttt.
@ toos, hahaha, hebbie wel ff een foto gemaakt? van tussendoor!? hahaha… zou wel mn geld gaan terugvragen van die 1e verpakking! hahaha
ikke ben eens een keer bij de kapper van zwart naar helrood gegaan… tussenstap was blond, vond het gaaf staan, fotootje gemaakt, vriend kwam binnen en vond het helemaal nix… hahaha, ikke vond het tof, nu dus als een blondje door het leven, al is het nooit meer zo witblond geweest als toen tijdens die tussenstap… hihi…
zoooo heb ff een rondje puntjes uitdelen gedaan…
ben er helemaal moe van ![]()
Nou ik vind het wel mooi zo hoor Toos.
Wordt vanzelf wel weer lichter in de zon straks.
Ik ga er ook vandoor, want moet ook nog ff wat anders doen. Nee, geen hondjes uitlaten, want die heb ik niet. Laten we zeggen even de “kattenbak verschonen”. Nee, een poes heb ik ook niet maarja, ik moet toch wat zeggen.
Truste lieve mensen. Tot morgen. :dag:
Nee niet even een foto gemaakt, had het eigenlijk moeten doen. Dochter kwam niet meer bij. Heb de 2de verpakking niet hoeven te betalen en kreeg er haarmaskers bij. Waarschijnlijk iets mis met het kleurmengsel volgens de fabrikant, want die heeft de winkel gebeld. Haha weet het wel zeker
:slapen::slapen: lekker Roanna, chrissyp en TRL
Dank jullie wel voor de puntjes:kus:. Kan nog steeds niks geven:crybaby:
@ toos, ja heb dat zelf ook een x gehad, of verkeerde flesje in verkeerde verpakking ofzo?
@ roanna, truste voor strax en doe wat je moet doen, wat voor naampje het beessie dan ook heeft ![]()