TTT deeltje 47 pas... ;)

ik bedoel zit al lekker in me pyama

@ crissy… hihi… dan MOET je wel he??

ikke heb twee of drie weken zonder internet gezeten, woon alleen en geen ene r**t op tv… mééé’n wat verveelde ik me soms!! hahaha…

ging van gekkigheid gewoon meer werken, om maar gewoon op internet te kunnen en te voorkomen dat ik vreselijk ging shoppen ofzo
je bent verslaafd of je bent het niet he? :wink:

ja dat is het ook. Je wilt continu in contact staan met iedereen ook al is niemand er je weet maar nooit wanneer ze weer online komen hihi

hihih
ik ben blij dat ik dat niet meer heb!!
de mensen die me moeten hebben, hebben zo hun manieren om me te bereiken :wink:
ik zit nooit meer op niemand te wachten op msn en daar ben ikke eigenlijk verrektes blij mee!! hahaha

Jeetje ben je even naar het voetballen en de pleuris breekt uit hier!
Niet veel onthouden want ik ben behoorlijk pissed :mad: , ik kook zelfs en nu fluit ik wel!

TURKIJEFAN JE GAAT DUS ECHT TE VER NU!
Als je met modder wil gooien boek dan een vakantie naar Dalyan en leef je daar uit.
MAAR NIET HIER!

@Bloem
Een staande ovatie, je hoeft je niet voor de gek te laten houden.

@Tattoos
Heb er eentje op mijn rug/schouderblad, toevallig ook een vlinder.

@Slangen
Je bent een kanjer Viva, zou het in mijn broek doen.

En verder … kweet het niet meer.
O ja, oefenwedstrijd gehad vandaag. Vet verloren maar de enige 2 goals zijn gezet door mijn zoon :biggrin:

Hoi,
Viva, terug van een heerlijke vakantie en dan alweer zoveel narigheid vanwege je dochter. Ik wens jullie en haar veel sterkte ermee! En dat griezelbeest van je zoon…ik moet er dus niet aan denken. Het beest kan er ook niks aan doen dat ie er zo uitziet, maar toch! Brrrrrrrr
Bloem, goed gedaan meis, laat je niet gek maken!
Beppie, lekker gegeten en nu aan t uitbuiken?
Filiz, lekker altijd vrij op maandag, geniet er maar van.
Jill, onze altijd vrolijke rots in de branding! Wat ben je toch een topwijf…excuses voor mijn taalgebruik, maar tis recht uit mijn hart. Jij weet altijd alles zo mooi neer te zetten zonder een woord teveel. Heb super veel bewondering voor je.
Cynthia, gefeliciteerd met je vvv diploma! Knap gedaan hoor en dat terwijl je zulk mooi uitzicht had haha
Enne…ik sta bovenaan in het verjaardaglijstje. Best leuk eigenlijk. Over 3 weken is t zover en waar vier ik het??? Evet…Marmaris’te!!

@ crazy, geen betere plek om je B-day door te brengen!! whahaha… beterzzzz
en hoe is het eigenlijk in huis… bed inmiddels al onderweg??

@ marion, relax, adem in adem uit, maak je niet druk, doe ik ook niet…
en jajajaja… die zoon van jou is goed bezig!! gewoon 2 goals!! nog ff en je moet 5x in de week op en neer naar a’dam om het kind naar training, wedstrijden, toernooien en oefenwedstrijden te brengen :wink:

meiden ik vind het goed voor vandaag, morgen weer een dag. Ik ga me hondje uitlaten en naar bed.

Zit bijna te slapen voor die laptop hihi

Marion,klasse van je zoon dat gaat de goede kant op zal hij wel trots op zijn…

Crazy,ooww lekker je verjaardag vieren in Marmaris.

ChrissyP ,slaap lekker

Veel plezier nog en een fijne avond.
Ben er morgen weer is toch weinig te doen op dit moment op het werk. hihi
En voor dadelijk slaap lekker.

@Bloem

nog ff en je moet 5x in de week op en neer naar a’dam

Als dat zou kunnen :wink:

@Chrissy
Truste … sweet dreams!

Meisjes, bedankt weer voor jullie punten. Ik ben weer helemaal ontroerd. :crybaby:

Ik heb ook net weer even een rondje gemaakt en hier en daar weer wat uit kunnen delen. :thumbsup: Graag gedaan hoor! :thumbsup:

@ crissy… wat voor hondje heb je? of is het ‘de hond uitlaten’ zoals we hier zeggen om er ff stiekum tussenuit te sneaken voor een peukkie… truste igg

@ marion, ja wie weet… maar ja, misschien moet ie dan toch een cluppie kiezen ietsje dichterbij… zit een grote club in brabant niet zo ver van jullie… toch :wink: :wink:

@ roanna, ikke kan nog steeds geen kant uit met die punten…maar bedankt allemaal weer!! :thumbsup:

Nou mijn rondje is snel gemaakt. Kon alleen Chrissy punten geven.

@Bloem
Klopt, zit een grotere hier niet heel ver vandaan maar dat is Gelderland.

Ik jou Marion en crazymar en chrissy en de rest ook nog niet. :unibrow:

tis ook wat met de puntjes!! igg weet je nu dat dat die grijze niet —punten zijn

@ marion, nou ja, T*pO** of FC DB of die vreselijke club uit eindhovennnnn

Helemaal op de hoogte nu Bloem, w.b.t. de puntenkleur. :thumbsup: Zal me niet weer gebeuren. :unibrow:

Zo, weer een paar punten uitgedeeld. Weet alleen niet meer aan wie.

Nee, die in ieder geval niet! :thumbsdown: