Bloem: Nee, het is inderdaad niet moeilijk. Ik zal vast iets over hebben geslagen, maar ik probeer het straks gewoon nog een keer. Heb al vele malen internetbankieren gedaan dus, zal het nu ook best goed komen. Normaal heb ik er ook geen problemen mee.
zit in een terrarium met 12 uur per dag een lamp van 160 watt boven zijn kleine hoofdje…te zonnebaden, als je de lamp uit doet, gaat hij slapen en graaft hij zich in onder een rots…maar als hij moet eten is hij heel actief…rent achter de kakkerlakken aan en springt naar de sprinkhanen…en af en toe zwaait hij door het raam met 1 handje…tja…het is maar waar je van houd. geef mij maar een puppy
@ trl, ja echt wel… zo hard voor gewerkt en dan is het einde EIN-DE-LIJK in zicht… echt onwerkelijk als je je eigen dromen zelf laat uitkomen… creepy, krijg er soms kippevel van!!
@ viva, wat weet je er al veel van! als ik het zo hoor is het best een grappig beesssie… doet tenminste wat! hahahaha zo’n goudvis is ook niet alles… en je raakt tenminste je ongedierte nog kwijt
Bloem
ik weet niks van de nickname Denise af
en 3e Turkse vriendje heb ik niet
ik had dus gelijk dat je niks over me weet
en naar school ga ik wel
ik reageer ff niet, want ga nu douchen en daarna nog andere dingen te doen
trouwens ik wens jill wel een fijne vakantie toe, maar jacquelientje gaat ook.
Dus ook voor jouw alvast een fijne vakantie!!!
Ik moet morgen werken tot 23:30 dus ik zal hier niet komen morgen dus vandaar.
En 's morgens allemaal afspraken.
@ jac, tja… een tatoo… beetje standaard een vlinder ofzo… of een tribal
maar ikke zou em dan idd om mn pols, enkel, wreef, onderrug of lies willen en tja… dat zijn dan weer net die plekje… die uhmm… nou ja, ik waag me er niet aan!