TTT deeltje 47 pas... ;)

Ikkke ben weg tot straks!

Ja als je orca’s verkleint zie je alleen een zwarte vlek dus maar ik ben geen klein meisje dus kon wel.

Zit op me onderrug en heb hem al 4 jaar ofzo en soms schrikken mensen uit me omgeving als ze hem opeens zien. Ze verwachten het helemaal niet van mij moet ik altijd wel om lachen.

@Viva: Toen wij in Alanya op vakantie waren in Kleopatra Beste hotel, werkte daar iemand in de hamam van het hotel (Turk uit Zwolle)s, die ook vaak zo’n eng beest op zijn schouder had. Brrrrr , ik moet er niks van hebben, maarja ieder zijn ding he?:unibrow:

Je tattoo’s wel gaaf zeg! Eg wel!

Nou Roanna ik ook niet hoor, maar heb in turkije ook nog een python om mijn nek gehad dus grensoverschrijden geweest zeg maar…

@ roanna, moet toch betaald worden

@ jill, denk wel dat het lokale tijd is. alle tijden op tickets zijn locale tijden en tis vaak 3 a 3,5 uur vliegen, dus zou kunnen… toch?

@ viva, ja, zo’n python heb ik in gran can ook om mn nek gehad… machtig gevoel, maar ja, daarvan kon ik de tandjes niet zo goed zien…:biggrin: is toch anders

http://www.wereldwijzer.nl/album/uploads/44042/vak07_057.jpg

sorry beetje groot…maar dat zijn jullie wel gewent van mij…hahahaha

Oh jij durft zeg. :thumbsup: Ik heb ze wel van heel dichtbij gezien in een hotel in Salou waar ze dan met die slangen optreden. Mocht ze ook aaien, maar ik griezel al bij de gedachte. Maarja, anderen vinden het inderdaad een uitdaging. :stuck_out_tongue:

owwwhieeiieeee
een gele/ witte!!
moooiiii
inlijsten viva, kun je trots op zijn… al gaat ie wel vervaarlijk richting onderkant rok :wink:

past wel mooi bij je blonde coupe!!

volgens mij is ook plaatselijk tijd. Aankomstijd is altijd de plaatselijke tijd in het land.

Oh zal dat nooit durven

heb je mijn gezicht wel gezien, ik sch**t 20 kleuren…

toch voelt dat machtig prachtig
zo’n sterk lijf onder je handen… die huid/ schubben voel ergens heel zacht aan… heel vreemd en onwerkelijk! jij buigt hem linkom en hij wil rechtsom!! en sterk!!

@ viva waar in den haag woon je?? Ik woon daar ook zie het nu opeens?

@ viva… joh! :eek: hahahaaa! wat zullen jullie gelachen hebben!

@Bloem: Ja dat heb ik nu ook gedaan, maar kreg nog geen bevestiging van de bank, dus daarom twijfel ik, maar ik tjek het straks nog een keer en anders nog een keer betalen.

Knap van je Viva. Echt, ik doe het je niet na. :thumbsup: Inderdaad, het zakt wel een beetje af naar onder he? :biggrin:

nee niet gelachen…ik kon er werkelijk niet onderuit komen, maar inderdaad hij was zwaar, en gespierd, niet glad ofzo…en hij was koud…maar ik moest ook nog dansen met dat ding om mijn nek…brrrrrr…dus baardagaampje moet toch geen probleem zijn zou ik zo denken…hij is nog een baby maar 26cm groot…

@ viva, ook baby-bardagaampjes worden grootvolwassen en groter… incl. scherpe tandjes!!

@ roanna, zo moeilijk is het toch niet? als je hulp nodig heb, dan bel je maar ff…:wink: :wink:

ja agaampje wordt ongeveer 50 cm groot, net zo groot als een kat

@ viva… hahahaa… zie em al gaan met een belletje om zn nek door het kattenluik!!
kan zo’n beest vrij rond lopen of moet ie in een terrarium?