@Filiz
Heb de tattoos al een jaar of 20 denk ik. De vlinder op mijn schouder, vind hem nog steeds mooi en die heeft voor mij ook een betekenis. Heb ook nog een roosje op mijn borst, ik heb er geen spijt van maar zou die ook niet overdoen.
Ik heb geen idee, moet het hele spul terug geven. Was zo’n doosje met basiskleur en mengsel te high lighten. Dat heb ik er uiteindelijk in gedaan omdat het behoorlijk donker werd en dat is wel mooi geworden
Welterusten allemaal, ik ga mijn (oude) bed maar eens opzoeken. Dus nee Bloem, nog steeds geen nieuw bed. Ik hoop volgende week!~
Iyi geceler
lekker heel de middag bezig geweest met doe-het-zelven!!
hopelijk heeft je haar er niet te veel onder geleden!
@ crazy, owh nog ff wachten dus, welterusten dan en tot morgen… weer een nachtje dichterbij vertrek!!
@Filiz
Oeps ik ben je voorhoofd vergeten … wordt flink schrobben dan.
@Toos
Fluiten is juist goed dan toch? Verlaagd de druk of niet?
Spannende week dus weer, hoop dat de makelaar snel belt met goed nieuws.
Oranje haren, mijn kennis had het ook ooit. Wilde ze rood hebben maar hub vond dat afschuwelijk dus had ze het geverfd toen haar man was werken. Zij dacht doe het gewoon en als ie thuis komt vindt ie het vast wel mooi. Sloeg het dus ook oranje uit. Iedereen aan het werk en zij durfde de straat niet op omdat het echt niet uit zag. Moest ze dus wachten tot haar man thuis kwam zodat hij nieuwe verf kon gaan halen. Hij was zo boos dat ie weigerde naar de winkel te gaan dus kon ze nog zelf de straat op.
@Bloem
Ben dus straks ook zo’n 55+ wijf, zwempak aan en het probleem is opgelost ![]()
denk dat ik ook ga afsluiten en mn bedje induik
't was me het dagje wel zeg…
nog 4 te gaan…!!
@ marion, weeg jij 170+ kilo, behangen met goud en zo’n blauwe inkt tatooo (ankertje) over de boobie’s?? hahahaa…
nee nee, zal vast wel meevallen!! higihihhi… ieder zo zn ding!
@Bloem en Crazy: :slapen::slapen: slaap lekker!!!
@Bloem
Nee zo erg is het gelukkig niet hoor ![]()
Truste voor de bedgangers :slapen:
En een witte legging aan met een bloemetjes 6 persoonsbugalowtent er onder:D
@Toos
sssssssssssssssst zeg dat nou niet, hoeft niet iedereen te weten dat je mij eigenlijk kunt rollen ![]()
Ja ik kan het weten;) Stond je goed die witte legging. Oeps
en roze crocks daar weer bij… :unibrow: en een zakkie zware jongens uit het borstzakkie…
Nee ik ben van de roze crocks. Mag niks zeggen van Marion. Waren sigaren toch??
@Bloem: Moet je mn glazen bol even lenen? Nou dacht ik toch dat je ging slapen
Was er trouwens van het weekend niet de rode haren parade of zo in Breetjedaaaa
volgens iemand hiero was dat komend weekend…
weet het zelf allemaal niet… ben zoooo druk met andere dingen
@ marion, you know me, ik zeg vast een uur vantevoren dat ikke ga slapen… allicht dat ik me dan sneller van het scherm kan losrukken en met een uurtje na de 1e aankondiging in bed lig ![]()
maar ben wel echt heel moe
dus doe meteen de klapdoos dicht
lees de rest morgen allemaal
truste en vergeet niet het licht uit te doen!! :dag:
Had zo iets gehoord maar heb geen tijd en mn haar is niet rood genoeg