TTT deeltje 47 pas... ;)

Is 40 minuutjes ofzo… dus valt wel mee!!!

Maarreeeeeee TRL heeft ook meerdere plaatjes in haar handtekening…

Vraagje: waar op de wereld kun je goed kite-surfen?

Bloem kom maar op over mij!! geen probleem!! want zoveel weet je volgens mij niet over mij!! eens zien wat je gaat verzinnen!!

TRL: Haha ik had een uur… maar had maar 22 minuten nodig… toen was ik al klaar… Oh en had trouwens als cijfer een 7…

Turkije fan,weet niet waar je op uit bent,maar daar is dit forum niet voor bedoeld dus laten we het gezellig houden AUB!!!

Mooi cijfer en lekkere mannen in uniform gezien jouw dag kan niet meer stuk :unibrow:

Turkije-fan… wat doe je nou raar?? Doe ff normaal zeg!

ik zal er mee ophouden zodra ik weet wat bloem allemaal van me weet of wat ze allemaal verzint

TRL: Ja en nu nog een smsje van Askim… en dan is alles weer goed… Maar ja die *** heeft weer geen tegoed haha

Cyn,balen is dat he pfff altijd dat kl*te tegoed.

@ cynthia gefeliciteeeerd.

TRL: Jaaaaaaaa ik haat het echt!!!:mad:

Besmile, dankje!! :stuck_out_tongue:

@ cyn, mooie mannen en een 7!! :smiley: die mannen waren vast een 10! hahaha… al die witte pakjes? of dragen ze die daar niet… meer marine blauw he? heheh :unibrow:

enneuhm… kite surfen… moet je bij kelebek zijn denk ik!

ikke krijg niet meer dan 1 plaatje/ emoticon in mijn handtekening

ladies ik ga!!! Fijne avond!!!

Toos, Jill en Roanna… niet teveel lullen vanavond he!! Moet ik morgenochtend weer zoveel bijlezen!

Bloem: ja witte pakjes!!! kwijl kwijl

Tot morgen!!!

Lief zijn he :biggrin:

:kus:

Cyn,jij ook fijne avond :dag:

Als je het buitenland bedoelt = Fuerteventura. Staat daar om bekend, weet ik van vrienden.

@ cyn fijne avond en geniet van je geslaagd-zijn-roes!! tot morreguuhhh!!

nu ik erover nadenk
kite-surfen werd ook veel gedaan aan de oost-kust van gran canaria!

@Toos: Hmmmmmmmmm… best goede vooruitzichten dan he? Ik blijf duimen hoor! :wink:

@ Bloem: Oh, dat is weer eens een goed bericht voor je vriendin. Kun jij ook met een zorg minder op pad gaan.

Eerst ff mn irritatie kwijt

TURKIJE-FAN: Het is giga irritant dat jij altijd alleen de vertreklijst en niet erbij de verjaardagen copieerd(fout of goed geschreven, irritant blijft het!)
Ook is het behoorlijk egoïstisch om steeds ff iets neer te knallen, en verder op niemand, of bijna niemand te reageren. Om dan erover heen nog Bloem aan te vallen op dingen die ergens in een ver verleden gebeurt zijn, ik denk dat je dit halve forum dan moet gaan benoemen want we hebben vast allemaal een donkere bladzijde in ons bestaan, wij net zo goed als jij!!!
Als je je niet volgens de voor dit forum geldende regels kan gedragen, en dan bedoel ik de dingen die je hier vanmiddag hebt neergeknald, dan zal ik iig een klacht bij de beheerder over je neer leggen, want dit is onvolwassen en beledigend gedrag!

PFFF das eruit GRRRR

@ roanna, ja idd, al had ik graag dan d’r nieuwe huisje gezien, dat loop ik nu dan ff mis, maar goed, heb er plechtig laten beloven dat ze me elke week een werk-update gaat geven, want tis echt een leuke, uitdagende, niet allerdaagse baan (en nee kan niet zeggen hoe of wat, snel herkenbaar en ligt politiek wat gevoelig…hihiih…)