hahahahahahaha sorry!!
Turkije-fan: dankje!!!
Bloem, ja dat wist ook wel van jou!!! (en van een paar anderen) Maar dat iedereen zoooo lief is wist ik niet!!!
x
hahahahahahaha sorry!!
Turkije-fan: dankje!!!
Bloem, ja dat wist ook wel van jou!!! (en van een paar anderen) Maar dat iedereen zoooo lief is wist ik niet!!!
x
Blijkbaar wel Bloem, hahahahaha.
Toos duim ook mee hoor
Bloem
is het nu ZOOO moeilijk om goed Nederlands te typen? en is het ZOOO moeilijk om…
nou zeg!!!
@ cyn, ja tuurlijk, maar zonder ons duimen was het je vast ook wel gelukt! ben ik van overtuigd!
@ trl.,hoe is ie? had je het druk vandaag? gaat het weer een beetje op t werk enzo??
voor jou blijkbaar wel
en als je jezelf in de lijst zet, doe het dan gewoon in 1x goed, en de hele lijst, zodat niet nog eens een keer iemand het over moet doen en we vervolgens weer gezeik krijgen over waarom je er niet meer instaat boehoehoeeee
Bloem,had aardig wat te doen ja op het werk,ben af en toe wel ff langs geweest maar niet steeds gereageerd.
Bloem ik zie geen fout in mijn Nederlands!! in de jouwe wel!!
Turkijelover
is je vriend al in Duitsland geweest om zn kind te zien?
ja ach… tis ook wat he, dat werken>??
kom er amper aan toe… hihihi… alles tegelijk hierooo
al afscheid nemen van bepaalde collega’s enzo…
Makelaar heeft gebeld en zei dat het er goed uit zou kunnen zien. Onze kijker heeft deze week een gesprek met de bank. Hij heeft 3 huizen bekeken en heeft voorkeur voor ons huis. Het blijft dus nog even spannend. In ieder geval bedankt voor al het duimen, zou toch moeten helpen.
tja foutje in de lijst maken is beter dan een vriend die drugsdealer is!!
Turkije fan,nee gaat voorlopig ook niet gebeuren
Sorry maar ik zie ook geen fout bij Bloemieeeee hoor!!!
Ga zo lekker naar huissie!!! Lekker taartje eten haha… lekker slecht! :hihi:
Nou ja zeg Turkije fan waar ben je mee bezig zeg.Dit vind ik dus nergens op slaan…
Turkije-fan doe ff normaal!!!
@ toos, wowwiiieee kan dus stoppen met duimen??
gelukkig, hopen dat ie een flinke lading geld los krijgt bij de bank en dan meteen een mega bod uitbrengt!!
whiehheee
echt een mooie dag
een vriendin van zou over 5 daagies zonder werk en woonruimte zitten en die heeft nu ineens in 1 dag een mega baan en een super leuk huisje aangeboden gekregen!!
the only way is up!!
en turkijefan
weet je zeker dat je zo wilt beginnen? want dan weet ik er ook nog wel een paar over jou en ik weet zeker, zo zeker dat ik dat ga winnen en jij met je staartje tussen je benen afdruipt…
dus laten we het gezellig houden en als je ruzie zoekt of het niet gezellig vindt… niemand verplicht je om hier te komen
Bloem,dat is heerlijk voor haar die zal nu wel heeeeeel gelukkig zijn
Toos, gelukkig maar!! Kreeg al blauwe duimen!!!
Mjin examencentrum zit trouwens naast de marine-basis in Den Helder… WOEEEHOEEEE… Allemaal mannen in uniform daar :biggrin:
@ cyn moest je helemaal daar naartoe?? maar ja, voor jou is dat niet zo ver natuurlijk!! hahah
@ trl, ja idd, en ikke zat lekker mee te juichen vandaag zooo gaaf
haar leven lijkt nogal op dat van mij en er is dus nog hoop voor me ![]()
Cyn,mazzelaar :biggrin: niet te lang naar buiten kijken he anders kom je tijd te kort voor je examen ![]()