@ roanna… en hoe was het vandaag bij jou?? sloofje of polo??
@ beps… jij zegt het
@ turkijefan, feit dat ik niet op je vragen en je pb reageer is, omdat ik daar boven sta, geen zin heb in ruzie en dus niet reageer op mensen die nooit op anderen reageren.
en dat is het laatste wat ik erover zeg
mensen moeten doen wat ze niet kunnen laten
ik viel bloem aan, omdat zij mij ook meerdere malen heeft aangevallen
ze doet alsof ze een heleboel van me weet, ze zegt dat ze er boven staat, maar ze weet dus gewoon niets.
en de verjaardagen zitten nog niet zo heel lang onder de vertrek datas
nee pas een deel of 20 ofzo??
Turkije fan,die verjaardagen zitten er al een hele tijd onder,maar waarschijnlijk heb jij dat niet gezien
@Turkije-fan: Kun je nagaan hoe je betrokken bent, de staan pas een JAAR eronder!!! Maar ik ben er klaar mee, Bloem heeft pas negatief op jou gereageerd, nadat jij over haar verleden begon(en je hoeft niet te denken dat je het verwijderen kan, ik heb de pagina’s gecopieerd, dus heus meisje, je bent de piemelpunt als je doorgaat!) De andere keren dat Bloem op jou gereageerd heeft is geweest als je de lijst weer een NIET COMPLEET copieerde!~
Als dit de manier is waarop Seni met elkaar omgaat, ga dan lekker daar irritant doen!
@Bloem: Ha, ha. Vandaag? Elke dag zwarte bloes, zwarte broek en zwarte sloof… Dus geen felgroene t-shirt, danwel zwarte polo.
Wat een sombere kleuren he? Nouja, wij hebben hier al zo vaak wat van gezegt en ook de meeste gasten vinden het niet mooi. Maarja, we doen het er maar mee. Gelukkig staat er… nog wel in felgroene kleuren heel groot Sodex** op, anders waren we echt in de rouw. :evil:
@ roanna, helemaal in het zwart?? wel lekker warm bij die cool-vitrines? of juist lekker warm bij de warmhoudbakken! hahaha…
@Cyn: een hele fijne avond, ga het lekker vieren. Enne niet te hard kwijlen over die mannen in witte pakjes he
Hoi meiden
@Cyn: Toppertje!!! Je bent de beste!!
@Toos: Ik blijf duimen
@Marion: Het was vandaag echt rustig, kwam op kantoor, en er had 2 uur later nog niemand gereageerd…
@Jill: Ik vergeet het morgen vast!!
GENIETEN!!!
@Bloem: Wat goed voor je vriendin, wat een mazzel.
als iemand zou willen kan hij/zij altijd terug komen onder een andere naam en eventueel ander ipadres
@Turkije-fan, waar heb je het over…dit zegt werkelijk alles over jou meisje! Wat een agressie, achterdocht en bedrog…Ik ga me ver van jou houden!! Laatste reaktie, ik hoor namelijk geen Lama’s schijten!!
@Beps: Dat je nou stiekem meeleest is nog tot daar aan toe:ninja:, maar dan moet je wel goed lezen. Jill gaat de 29ste:D
Zal ik eens iets leuks vertellen? Ik ga nu even naar de (int)bank om mijn vakantie te betalen. Hoe vinden jullie dat? Ja, ja, nog maar 4 weken en dan Gumbet…here whe come :zon02:
Dus tot latersssssssss :dag:
@Roanna: lekker idee he, nog 4 weekjes
ik bedoelde dat al zou ik verwijderd worden door jou dat ik altijd terug kan komen
en kijk eerst eens naar jezelf :slywink:
ow wat wil ik graag verwijderd worden ![]()
Zo meiden ben ik dan weer…jullie gaan als de brandweer, alweer een nieuw deel, ik moet het einde van het vorige nog een beetje bijlezen…
Cyn…gefeliciteerd…goed gedaan meis…
Jill…al gepakt, als ik je niet meer spreek een hele fijne vakantie in alanya
Toos…duimen…de mijne zijn al blauw…maar ben een bikkel ik blijf door gaan.
Beps…hart gelucht…
Bloem…laat je niet op de kast jagen meis…
Turkijelover…ben vergeten jij hebt vandaag geloof ik gewoon gewerkt
Turkije-fan…doe normaal dit slaat helemaal nergens op…
Roanna…in de rouw in het zwart…gewoon leuke felle crocks eronder en je kunt weer feestvieren.
MK…kleine man heeft dus zijn eigen ritme…en trekt zich niets aan van jou klok
Dochter is nog steeds heel boos op haar ex, kan het niet bevatten maar wordt eigenlijk steeds bozer…de zakkenwasser
Vandaag weer gewerkt, stik druk…weer helemaal back to earth zeg maar, net of je niet bent weggeweest hoor…
Ben nog niet helemaal in mijn ritme…maar dat komt wel weer.
Zoon en schoondochter hebben een nieuw huisdier…een baardagaam…zaterdag gaan we kijken naar het reptiel…brrrrr.
Roanna,lekker he.
Viva,uhhh wat is een bardagaam ???