@ linda kiddin!!
@ beps waarvan dan toch ![]()
Ik ben er ook nog wel, maar ben ook al een bietje moe. Krijg nu ook een bietje stijve/pijnlijke arm. Niet zo erg hoor, maar ik voel het wel. :disgust:
Ik weet niet hoe het nu bij jullie zit, maar mijn MSN doet het momenteel weer niet.
haha hier ook al niet
@Bloem: Net met Aiji getraint. Lopen holen haar netjes laten staan enzo. Bukken omhoog, wachten enzo. Heb lamme benenā¦
Hubbie zo nog nachtdienst, morgen ook nog⦠dus ik ga m zo de deur uit mikken, aiji legen en mn bedje inā¦hmmmm slapen⦠jaaaa
owh ja nu je t zegt, die van mij ook nieā¦
Nou meisjes⦠ik ga er echt een keer op tijd in. :nod: Ik wens jullie ook allemaal een heerlijke nachtrust en tot morgen weer.
Weltrusten allen. Nou zeg, laat ie het nu wel weer doen. Poe hee.
@roanna: slaap lekker en tot morgen
@bloem: weet ik wel!
@ roanna slaap lekker
@ beps slaap zacht
ikke nog ff te druk om naar bedje te gaanā¦
mn msn doet t nog steeds niet⦠dus kan niets doen verderā¦
Zo maar ff onderuit dan. Hubbie zit ook vastgeroest op de bank⦠oh nee, hij gaat zich omkleden om naar t werk te gaanā¦
Tot morgen
(of straks als ik niet naar bed kom haha)
@beps: tot morgen, msn hier ok
En msn doet t weer, heb net een glimlach ontvangen via een druivenstokā¦
Pffff tot morgen allen
:dag:
Hi, hi, ja de een spaart kaarten en de ander spreuken en gezegdes. ![]()
Truste lieve meiden en eenā¦heer als die er is. :dag:
De glimlach die je uitstuurt, komt weer terug.
Wie een brug legt voor een ander, kan altijd heen en terug.
:dag: :kus:
awwwwhhh wat een wijsheid allemaal zo op de late avond
Ow ja, erg he Bloem? :biggrin: En ik kan ook maar niet naar bed kommen he. Verschrikkelijk met mij. Hopeloos!! :retard:
Hihi ik ook al niet. Zit nog tussen de diensten in zeg maar⦠haha!!
Goede avond meiden ⦠ben er ook weer.
Tis me wat met die msn he, hier doet ie het wel, maar afkloppen voordat ie er zo meteen uit knalt.
Hij doet t nu wel⦠maar straks er weer uit, en erin en eruitā¦
:lol: :lol:
Eigenlijk moet ik gaan slapen. Maar ben nog in het andere ritme denk ikā¦dus zo maar gewoon gaanā¦
msn nu wel ok maar vanmiddag wel problemen gehad
Denk dat de problemen nu verhuisd zijn naar Turkije, daar knalt ie er nu iedere keer uit :retard: