TTT Deel 99!!! Nog maar 1!!!

Hier doet MSN het ook weer. :zon02:

Oh leuk TRL. Tja, ik heb haar nummer niet, anders had ik ook wel even gesmst. Maar nu weten we ook hoe ze het heeft dus…:zon02:ook goed!

Hier ook weer msn…wat is een mens afhankelijk van de compie he!!!

Zo eten op, en zo naar trainen…

@Beps
Ook weer uit de veren.
Msn … kon net ook niet inloggen, nu inmiddels wel weer.

@Roanna
De inentingen, vind het zo verwarrend dat iedere instantie weer anders adviseert, komt soms niet meer geloofwaardig over. Er zou gewoon 1 adviespunt moeten zijn waar iedereen kon informeren. Zou een heel stuk duidelijker zijn.

@Linda
Wat zal jij rennen vanavond. Al die vlinders geven je vleugels :wink:

@Marion: Iedereen verwijst naar de LCR ( www.lcr.nl ) En daarin wordt iig geadviseerd met hep A.

Zooo nog eenhalf uurtje nen dan trainen

Ach nouja, we zien het wel. Onze HA zei alleen, dat als je inderdaad van plan bent een rondreis daar te doen of de binnenlanden in wilt gaan en dan langer weg wilt blijven, aanbevelenswaardig was.

Goed bedoelde adviezen allemaal. Wij gaan gewoon! :vak01:

@Roanna: Zo is het, we gaan gewoon. Op de vakantiebeurs gaven ze ook hep.A als advies aan voor turkije. Voor jamaica trouwens ook en dan alleen als je het binnenland in zou gaan of zou gaan raften en zo

@Roanna: Jij nog 20 dagen?? Ik tel vandaag niet meer mee hoor, dus 19:vak02:

Ze zeiden gisteren dat er een videoclip opgenomen werd met het nieuwe nummer van Lionel. Wij dachten dat hij dat misschien wel bij de andere concerten ook had gezegd. Het is dus waar, de organisatie heeft het vandaag bekend gemaakt. Camera kwam langs waar wij stonden, dus ben benieuwd

Hrmm…msn weg…zou het door die deeltjesversneller komen?

Hier inmiddels gewoon MSN

Ja, als je het zo bekijkt, dan wij ook. :dope:

Ik sta momenteel al een tijdje in de wacht bij TB, omdat ik wat weten moet. Grrr…al onze medewerkers zijn in gesprek bla, bla, bla. :finger:

ola
weer thuis
een hele berg post, dus blij
ga zo ff naar mn ouders, strijken, heb namelijk nix om aan te trekken, echt letterlijk niet… dus tja…

wat een geklets allemaal. ik ga nergens heen en ben al volledig ingeent, ben gewoon op msn en
@ cyn ik zou wel naar je oma gaan. aan de ene kant doe je je moeder er een groot plezier mee en aan de andere kant trek je het nog steeds erg aan, daaruit maak ik op dat je het absoluut nog niet hebt afgesloten en allicht krijg je spijt als je niet gaat. tis een halve middag, je ma is er bij, wat kan er gebeuren? overleef je heus wel…
mijn mening, als je niet gaat: ook goed!

@Bloem: Ja hallo… maar jij bent wel al overal geweest met je inentingen. :biggrin: Toevallig nu even niet. :slywink:

Ben ook blij dat jij weer blij bent met al je post.

@ roanna jup echt gave post :smiley: maar goed, ikke ga ff naar t huis van mijn ouders, strijken en de post doen! :dag:

@toos: heb de foto per mail naar je verstuurd

waar is iedereen?

ikke was strijken bij mn ouders… heb ik toch gezegd :biggrin: alles lag er nog goed bij alleen zaten er veel slakken op de schuurdeur…
ben een beetje moe, zou eigenlijk niet meer moeten autorijden als ik zo moe ben maar goed, heb t overleefd en alle andere weggebruikers ook :tssk:

@bloem: bedoelde jou ook niet haha wist dat jij strijken was en post doen

mijn 5000e post begint aardig in zicht te komen

Ik ben ook weer thuis/…
pfff moe