TTT Deel 99!!! Nog maar 1!!!

@Viva: Ik heb er even een maandspecial van gemaakt. Kunnen ze het ook niet meer vergeten. :biggrin:

:turkey:Jac : 6 september- Turgutreis:TURKEY:

Raak : 7 september- Dominicaanse Republiek
Beppie : 14 september- Kusadasi
Marifran : 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
ROANNA: 30 September weekje ADR

Dames,jullie vliegen erdoor heen he

Beps…gefeliciteerd

De rug heeft zich goedgehouden na 3 wijken;maar ben versleten…zo eten,languit op de bank en dan doe ik niks meer…kom vanavond wel ff langs…

gosh lijkt wel of er meer in september weggaan dan in juli/augustus…dank je wel Roanna…voor deze special

ikke ook weer thuis
overgewerkt, stond er weer alleen voor, collega haar hond moet morgenavond ingeslapen worden, die was dus errug verdrietig en dus naar huis, en toen was ikke alleen
ppfpfpfpf kan iemand die kraan eens dichtdraaien!??!?!

anyways, zag van alles in t andere deel en heb geen zin om te reageren want jullie weten duidelijk niet waar het om gaat
anyways
@ crazy: gefeliciteerd en veel plezier in maastricht
@ beps, goeie cijfers!!
@ marion, maar hoeven J en man dan ook niet een kuur om te voorkomen dat t bij hen aanslaat? chronisch wordt?

@Viva: Dat zal voor de meesten van ons wel als reden hebben: Veel te duur, te druk en veels te warm. Toen wij nog aan de schoolvakantie’s gebonden waren moesten we wel, maar ons zie je nu echt niet meer in het hoogseizoen in Spanje, danwel Turkije.

@Hans: Lekker op de bank, pilsje erbij en je avond kan niet meer stuk. :unibrow: Lekker genieten van je rust nu.

@ ROANNA, hoe is t op t werk? hadden ze je gemist? en hoe is het met de wond van kokkie? alweer wat rustiger aan?

Bloem…maak je niet te druk;komt allemaal goed…

Vandaag dus eerste werkdag en had het idee om mijn 1e wijk lopend te doen;met zo’n karretje,lekker relaxt lopend…bleken er geen zwenkwieltjes onder te zieken,dus kon de bocht naar de straten niet maken…werkte dus niet,dus karretje dumpen en op de fiets…

en dan zijn er ook van die mensen die mega veel post krijgen :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Zo hee, kreeg de la van het buffetkastje niet meer erin. :drool: Zijn aan het rukken en wringen geweest en nu zit hij er weer in, maar t gaat allemaal nog stroef. Kokkie gaat er eerdaags wel ff naar kijken.

@Bloem: Nou, wil niet arrogant overkomen, maarre… ja, ze hadden me wel gemist en dat was ook wel weer te zien, toen ik terug kwam. Maargoed, ik denk dat het overal wel zo zal zijn, als je een tijdje bent weggeweest.

Daarbij komt ook nog dat mijn baan helemaal komt te vervallen binnenkort. Krijgen een stuk of 10 zelfbedieningskassa’s en dan zijn er een paar mensen overbodig. Zou eerst al per 1 september gebeuren, maar nu wordt het oktober en vanmorgen waren er al lui van de technische dienst om alles door te nemen. Ik zelf heb a.s. vrijdag een functioneringsgesprek, dus zal dan wel te horen krijgen, hoe en wat. Nouja, kan er niet wakker van liggen. Blijft genoeg werk over en anders sturen ze me maar met de vut of zoiets dergelijks. :unibrow:

Met kokkie gaat het wel aardig goed. Heeft nog wel last van spier/wondpijn, maar het is al wat minder. Toch een beetje te overmoedig geweest. Hij gaat wel vrijdag even naar de HA, om het er even over te hebben.

Ik ben weer thuis van hondetraining…

@Roanna gezien: maar ff rust aan mn hoofd!

en nu…rust aan mn hoofd :wink:

Oh men, ik lig in een deuk hier. Zat net even naar Gordon op vakantie te kijken en die zit met een familie in Royal Wings in Antalya. Niet te filmen. :smiley: Zo komisch.

Roanna…daar heb je het al die tijd voor gedaan,en dan bedankt en het beste…waardeloos hoor;niet goed voor je ego ook

@ roanna das toch niet arrogant?! betekend gewoon dat je een gewaardeerd collega bent! ik mis mn collega ook, aangezien ik t nie alleen moet doen :stuck_out_tongue: hahahah
kiddin!!

@ beps was t leuk op training??

@Bloemmie: Was weer gezellig, en Aiji doet t goed. Maar ik bleef rondjes rennen. Plus die studiedag… ben doodmoe… Maar vroeg naar bed, dat red die bejaarde dame hier niet(voel me echt een bejaarde doos hahahahahaha)

@Beps: Dan raad ik je aan…nu met de VODD te gaan. :wink: vroeg onder de deken

@Hans: Dat is meestal wel zo. Maar ik heb er daar al meer dan 25 jaar opzitten, dus ze mogen mij met een regeling wegsturen. Alhoewel ik denk…, dat er nog genoeg werkzaamheden overblijven, is alleen de vraag, of ik dat ook wil/kan.

Zo weer lekker getraind vanavond moet eigenlijk nog de was opvouwen en strijken maar heb geen puf/energie meer maar vanavond maar eens op tijd naar bed was afgelopen beetje erg laat haha wilde m net aanklikken op msn maar nu is ie offline nou ja zal m van de week vast wel weer spreken

Beps : wat een punten, goed gedaan joh.Voor zover ik weet kan ik nog gewoon landen op de dominicaanse :lol: Hebben Hanna ook al weer gehad en de volgende met een I komt er ook weer aan. Kunnen we maar gehad hebben he
Linda : kriebeltjes ? spannend hoor
Roanna : lekker met een regeling weg is ok toch ? je hebt al lang genoeg gewerkt, nu lekker genieten
Bloem : alles alleen doen op het werk?denk ook een beetje aan jezelf he meisje
Hans : eerste werkdag, valt niet mee he?
Viva : wat zal het rustig zijn in september hier he

Ben nog aan het bijlezen:hihi:

@Roanna: Goede tip ga ik meteen doen!!!

Nou goed ik ga dus :slapen:
Tot morgen!

ik ga ook naar mijn bedje toe beetje slaap inhalen slaap lekker allemaal en tot morgen

truste!!

tis idd al laat… ik ga ook maar eens afronden! moet nog 2 dg natuurlijk!