@beps: gefeliciteerd met je prachtige cijfers!
Goedenmididaag all.
Zo, alweer in een nieuwe deel. Tja, het zat er ook weer aan te komen he.
Even kijken wat ik zoal heb onthouden.
@Beps: Ik heb het al vaker gezegd… je kunt het. Geweldig ben je.
Nu op naar het echte werk!
@Cynthia: Zo, bevorderd tot forumbeheerder. Toe maar! Zal zo ook even gaan lezen daar.
@Viva: Nog steeds in de wacht op antwoord van morgen. Ik duim nog steeds voor je hoor! En ook wel fijn dat je er weer bent, want nu gaan de postings wat harder en zijn we eerder bij de 100. ![]()
@Linda: Wat lees ik nou? :wub: Nou, zet 'm op he! Hopenlijk wordt het wat dit keer!
@Marion: Toch die Q-koorts te pakken. Gelukkig zijn er al maatregelen genomen. Beterschap ermee en beter nu, dan voor je net naar Turkije gaat, want dan had je helemaal niet in de zon gekunt. Moet je ook niet aan denken. ![]()
@ TKL: :kus: Meer kan ik ook even niet voor je doen, dan wat de anderen al gezegd hebben. Maar je weet het…
@Raak: Wieder zuruck aus die heimat en de koffer al weer klaar staan voor de DM. Heerlijk lijkt me dat. Hopenlijk zijn de stormen daar dan een beetje gaan liggen, zodat jullie lekker kunnen genieten van een wel verdiende vakantie.
@MK: Wel zo nu en dan online, maar erg stil. Alles goed daar in het hoge noorden?
@Toos: Even een paar dagen rust van de crock, met alle narigheden daar. Ga ook weer voor je duimen voor een eventuele nieuwe job! Maarre… jullie gaan toch binnenkort ook nog eerst ff op vakantie, of zijn jullie dat niet?
@Bloem: Druk aan het werk en als ze weer thuis is, druk doende om zo een goedkoop mogelijk ticket te scoren voor Noorwegen. Succes ermee!
@Crazy: Ook namens mij nog van harte met jullie zoon en een fijne dag in Arnhem. Mmmm… da’s niet zover hier vandaan.
Had ik zo… zo’n bietje? Pffff…mijn hersens ( als ik die al heb) zijn uitgeput. :idea:
Beps…toe maar wat een lijst…(had je het vroeger op school ook maar zo gehad he hihihihi)(geintje)
Zo dan Roanna, jij hebt even een update eruit geperst…poeheee
Ohhh wat erg. Crazy vergeten:
Gefeliciteerd met je zoon!!! En denk erop he, niet te veel pintjes daar in maastrieggg
@Viva: nee, die lijst was vroeger vele malen lager…(haha 2 keer blijven zitten, omdat ik nooit op school was!)
nou ik ga neef en paps ophalen en dan gaan we trainen dus tot later vanavond of niet hahaha (dan ben ik te druk met msn)
@Linda: spannend…ons wel op de hoogte houden he!!!
@Beps: gefeliciteerd met de cijfers.
@Crazy: gefeliciteerd met je zoon.
@Roanna: degene die bijna op vakantie gaat is IKKE hahahahha;) grapje!!! Word een werkvakantie bordjes op hangen enz enz/
Nou morgen nog werken en dan kan mijn vakantie beginnen!!
Groetjes Jac
O ja , ook nog vergeten om Crazy fijne dagen in Mestrich te wensen. :vak01:
Och Viva, die busreisjes zijn juist zo leuk. Heb het zo vaak gedaan naar Parijs en Berlijn. Oke, moet toegeven… je moet wel goed gezelschap bij je hebben en dat hadden wij altijd en dan is het toch zo gezellig he!
Wil het trouwens echt weer eens gaan doen en dan weer naar Parijs met mijn nicht en d’r man. Oh, maar ik moet eerst nog even naar ADR. Ook leuk! :zon02:
@Jac: Oh ja, jij eerst nog. :dag:Niet vergeten de bordjes bij de mooiste kamers te hangen he? :biggrin:
GRRRRR en dan Raak, En dan PAS ikke GRRRR
En als Beps bijna terugkomt… Dan mag ik!!! :biggrin:
En daarna mag ik al weer bijna :lol:(als al die anderen geweest zijn ahaha)
En als jij terugkomt heb je lekker niks meer staan… En ik lekker wel :finger: hihi… Just kidding hoor!!! ![]()
Meiden ik ben weg!!! Tot vrijdag!!
Morgen lekker vrij! Dus alleen vrijdag nog en dan WEEEEEEEEEEKEND!!!
:dag: :kus:
@Cyn: tegen die tijd wel hoor hahahahahahaha!!! Voor in Juni ofzo…(uiterlijk, omdat juni/juli er hopelijk weer een pup komt!)
In Juni ga ik ook weer. :vak01:Dussssssssssss :biggrin:
@Beps: Heb je mijn grote vis al gezien daarboven ergens? :biggrin:
Cynnie als jij weg gaat dan mag ik weer hoor…jullie vergeten mij helemaal.
Oh Viva…schandalig gewoon. Valt denk ik niet zo op, omdat je niet naar Turkije gaat. :lol:
Tuurlijk ga jij eerst nog. Zelfs ook nog VOOR mij. :vak02: