TTT Deel 98.... we zijn er bijna

Beps: :dag:

@Cyn: :dag:

goedemorgen allemaal,
de een slecht geslapen de andere goed. hmmmm succes allemaal!
Nou ik ga eerst maar eens even naar het reisbureau. Want op mijn tickets staan andere tijden dan op schiphol.nl en ik heb geen zin om 8 uur van te voren op schiphol te staan.
Dus ik wil zekerheid. De hele zomermaand vliegt INX om 4:05 en op mijn tickets staat 00:05.

En werd gisteren gebeld door mijn werk of ik vandaag geen late dienst te draaien. Heb gezegd dat ik dat wel wil maar dat ik dan zondag vrij wil.
Want zaterdag ga ik uiteten met mijn familie. Dus dan kan ik zondag rustig aan doen!

Iedereen een fijne dag!

Jac, het kan inderdaad dat INX vanaf 1/9 andere tijden heeft.

Goedemorgen, viel niet veel bij te lezen. Krijg zo bezoek dus zal wel vanmiddag thuis worden dat ik er weer ben

@Cyn
Geen beste nacht gehad en pijn in de keel. Beterschap :kus:

@Beps
Een beetje kippig vandaag.

@Jac
Mooie ruil toch? Kan je zondag lekker uitslapen na het etentje.

@Raak
Tot staks!!

Net gebeld voor de bloeduitslagen. Het bezinksel, hb, leverfunctie en verdere toestanden zijn normaal. Nu nog wachten tot dinsdag, dan kan ik bellen voor de Q-koorts.

@Cyn: bedankt voor je reactie. En het klopt idd. vanaf 1 sept heeft inx andere tijden. Ja ik vind het niet erg. Maar verleden jaar vertrok ik 30 aug en toen heb ik 7 en een half uur voor jan met de korte achternaam op schiphol gezeten. Omdat het reisbureau zei hou de tijden van de ticket aan. Maar op schiphol stond idd later. Nou en het was stukken later. Oke er zat ook vertraging aan vast. Maar goed ik kon 4 uur langer thuis zitten.
Dus nu wou ik het zekere voor het onzekere nemen.

Groetjes Jac

O ja mijn contract is veranderd! Ik ben eerst verantwoordelijke verzorgende (EVV) sinds 1 sept 2007. En dat was voor een jaar. En nu hebben ze mijn contract voor onbepaalde tijd gegeven!
Dus ikke blij. Nu alleen zaterdag nog werken en dan tot het einde van het jaar geen weekenden/nacht en late diensten. Tenzij er ziekte is zoals vanavond. Dan wil ik nog wel eens een late of nacht draaien.

Jac, geen probleem!!!

En fijn dat je nu een contract voor onbepaalde tijd hebt!! lekker hoor!!!

@Marion: Das al een felicitatie waard!!!

@Jac: mooie tijden dus , en je contract,…jouw vakantie is dus nu al geslaagd :wink:

Wat een rust hier zeg!!! :crybaby:

Cyn ::dag: ik ben weer thuis
Marion : dit gedeelte is alvast goed, hoop dat dinsdag de uitslag net zo positief is
Jac : proficiat met je vaste contract, kun je gerust op vakantie vertrekken
Beps :nog steeds niet helemaal wakker ?

Goedenmiddag.

Inderdaad, wat een rust hier zeg. Iedereen genieten van het mooie warme weer denk ik. Heb ook een poosje in de tuin gezeten. Kwamen mijn schoonzusje en zwager nog even op visite en ach… hij was zo teleurgesteld, dat ze niet mee gaan op vakantie. Vond het gewoon sneu eigenlijk. :frown: Maarja, volgend jaar dan maar.

@Marion: Oh gelukkig, eerste uitslagen binnen en goed. Nu de rest nog. We duimen dat die ook goed zijn.

Verder heb ik ook niets bijzonders te melden eigenlijk. Heb 2 pizza’s in de oven zitten en dat was dan het wel. :unibrow:

@Raak: :dag: Appa kabar?

Roanna : :confused: ik ken denk ik maar 2 woorden maleis hoor!! heb geen idee wat dit betekent:lol:

@Raak: Meen je dat nou? Oke, er staat… hoe gaat het?

Goedemiddag,

Sorry dat ik niet zoveel aanwezig ben geweest en niet zoveel gereageerd heb,maar ja…hoop dat jullie het wel een beetje begrijpen.

Marion,uitslagen binnen nu nog wachten op die van de Q koorts.Weet je al of jullie kunnen boeken?
Beps,lekker lang vrij,en er mooi weer bij.
Bloem,moe,bijna weekend lekker uitrusten
Roanna,met kokkie op de scooter toch nog een beetje te inspannend voor hem.
Viva,zal vanacht thuis komen heeft het er ook weer opzitten en gaat aftellen naar Kreta.

Iedereen alvast een prettig weekend.

@TRL: Het maakt niet uit, je laat elke ochtend weten dat je er bent, en wij denken toch wel aan je!!! :kus:

zo wij weer thuis, hond lekker gewandeld, stoelen gekocht voor de show, nu stevige!! en een lekker visje onderweg gegeten…
Nu ff chillen en dan het huis doen

Waar blijft Viva eigenlijk???

Beps,Viva komt vanacht thuis.

Ik zo naar huis!!!

Trl: :kus: Maakt niks uit meis!!
Roanna: appa kabar wist ik wel! :smiley: En Selamat Pagi, Selamat Datang, ik wist ook “bedankt” maar ben het ff kwijt!!

Tot morgen!!!

:kus: