TTT Deel 98.... we zijn er bijna

Wij eten rauwkostsalade, frietjes en een biefstukje met verse champignonesaus…(à la Bep)

nog ff onderuit. btje moeiig!

Kaylo : fijne reis enne anders ga je lekker naar 't fritkot haha
Cynthia : bij jou is het al echt winter he, zuurkool :so:
Marion : heb je weer een beetje meer tijd nu ??

Beps : lekker onderuit, borreltje erbij???doe nog maar ff genieten he.
Klinkt lekker wat je gaat eten:p

@Cyn
Ik heb net de auto weg gebracht voor de APK, zal hier ook wel weer een pittige rekening worden. Zuurkool, niet echt mijn favoriet … alleen in een overschotel vind ik het wel lekker.

@Beps
MMMMMMMMMM … dat klinkt goed!!

@Raak
Nee, nog steeds hetzelfde hier. Hebben 3 man die bij kunnen springen en laat ze nu allemaal tegelijk niet kunnen. De ene is met zijn huis bezig. De andere loopt een maand stage in een hondenkennel en nummer 3 is nog 2 weken op vakantie. Dus ben nog zeker 2 weken de pisang 's avonds. Maar och … heb een goed vooruitzicht, over een week of 6 mag ik er weer even tussenuit, dat maakt het allemaal wat makkelijker vol te houden.

Cyn…nu al zuurkool?ik ga vanavond voor goulash met brood

Marion…bij apk zit het altijd tegen,ze vinden altijd wel wat

Beps…ons eigen cluppie hoor…de rest van de beheerders moeten het met hun achterban maar overleggen;hebben Judith en ik besloten;wij gaan gewoon volgens ons lijstje en heb ze een’‘deadline’'gegeven van 1 oktober…wat ze ermee doen op hun forum is hun zaak…

Verder niks te melden…was weer een grauwe dag waar je niet vrolijker van wordt…

Marion : sterkte dan nog he met de laatste loodjes zullen we maar zeggen.
Enne dat vooruitzicht is idd prima. Ik probeer ook begin november nog ff te gaan maar weet niet of dat gaat lukken, zie wel;)
Ga nu ff de kleinkids hier ophalen, zijn naar de Efteling geweest en kunnen nu weer mooi mee terug naar Tilburg:hihi:
Eetse allemaal, kom vanaaf nog wel ff langs

Hallo allemaal. :dag:

Heb alles weer bijgelezen hoor.

Nou, we zijn dus even naar het ZH geweest voor die revalidatie. Was eigenlijk gewoon een intakegesprek en stelden wat algemene vragen. Ook aan mij. Over een week of 2 beginnen ze met een groep, die niet zo ernstig zijn, zeg maar. Ach, mien kokkie doet het alleen om weer een bietje conditie op te bouwen, weet je wel.

Was daarnet terug bij mij achterop op de scoot. Zie je het voor je? :lol: Toen we thuis kwamen deed zijn hele borskast (wond) zeer van de spanning (angst) ha ha, omdat ik reed. Moeten we dus niet te vaak doen. Zei die fysio ook, moet nog niet teveel willen eigenlijk. Stap voor stap dus ook.

@Beps: Mmmm … lekkel biefstuk met verse champie’s.

Wij gaan zo gebakken aardappels, sla en kipfiletje eten. Weer heel burgelijk dus!

Nou, eet smakelijk allen zo. :dag:

@Marion: Ik weet een beetje wat je bedoelt met de school voor J.

Onze dochter heeft ook altijd op speciaal onderwijs gezeten en op aangepaste scholen en daar stroomde je dan vanzelf door op dat tempo en niveau. Is helemaal goed gekomen.

Oeff…Thailand zet een eindspurt in op de verkiezing…als we dat maar redden?

@beps: klinkt lekker!!!

Zo ik heb mijn buikje vol. Ik heb een wokgerecht gemaakt met wraps. En overheerlijke kroepoek.
Koopjes: Een leuke jurk wat ik in het najaar ook nog kan dragen. Was nu helft van de helft dus nu 25 euro. Luchtje van Ji* Sande** STYLE. Erg lekker daar was nu 20% korting + een bon.
O ja en een wit shirtje makkelijk voor in het vliegtuig en als het toch 's avonds koud word.

Ga vanavond nog effies kijken. Het is wel leuk aangekleed.
De thema is tropische sferen. Er staan allemaal palmbomen in dorp. Beetje cote azur actie.

nou iedereen een fijne avond!
En voor iedereen die nog niet gestemd heeft STEMMEN!!!

Groetjes Jac

@Hans
En anders zorg ik wel dat ze iets te maken hebben, had van de week de bocht iets te kort genomen op een achterafweggetje. Ligt er net op dat punt een of andere ingegroeide trottoirband in de berm en die raak ik net met mijn wiel. Ik weet niet wat ie geraakt heeft maar het klonk niet echt gezond als ik remde. Daarom maar vlug naar de garage, moest ie toch heen voor de keuring.
Het weer heeft niet echt mee gezeten in je vakantie he? Maar het weekend gaat het er misschien nog van komen … lekker relaxen in het Kralingse bos.

@Raak
Gaat je vast lukken in november. Wordt het dan weer Antalya?

@Roanna
Zie jullie echt al helemaal gaan op de scoot :lol:, laat je hem de volgende keer toch gewoon zelf rijden.
De school … weet dat het goed gaat komen, enige probleem is dat er enorme wachtlijsten zijn. Maar een jaartje langer kan ook nog altijd. Kan ie misschien nog een beetje van zijn achterstand wegwerken.

@Jac
Koopjes gescoord en vanavond nog een keer terug naar een tropisch Nunspeet.

hoihoi
ikke thuis

@ cyn zelfs als bij beps de was draait en je ligt ernaast hoor je dat nog niet :wink: trust me, I know :smiley:
@ roanna hihi… kokkie aan de wandel, shoppen, dansen, kokken maar bij jou achterop de scoot te eng… hihi… snap t helemaal!! heb nog nooit op zo’n ding gezeten en wilde ik zo houwen ook, snap em wel!

nog 1 dagje en dan is t weekend!! cris komt naar B. en gaan we gezellie lekker wat drinken!! koopzondag ook nog feeeeest!! :smiley:

hahaha verklap jij ff lekker alles Bloem!!!

Zo ik ook weer klaar, eten was ZALIG!!! allemaal biefstuk gegeten, wij en Aiji…(ach mag haar ook wel eens verwennen…)

Nu op naar de koffie met vulkoeken

@Bloem: Het is inderdaad voor mij ook best een een beetje vreemd rijden met iemand achterop. Ha, ha. Ach tegen de tijd dat hij gaat revalideren, mag hij zelf alweer auto rijden, dus hoeft hij niet meer in spanning op de scoot. :biggrin:

Hee, maar wat gezelli met Cris naar de stad. Zijn bij jullie de winkels de laatste zondag altijd open? Bij ons de eerste zondag altijd.

@ roanna, ja idd, de laatste zondag in B, de 1e zondag in O.
maar ja, das nix bijzonders eigenlijk, B. is veel leuker en zat er over te denken om naar A te gaan een x want er is een heeeeel speciaal winkeltje ergens in A. waar ze iets hebben wat ik wel graag wil hebben, maar ja, tis zo;n end weg…
misschien ga ik zaterdag nog naar E. maar DB lijkt me ook wel eens leuk…

moet ook nog een keer naar M vind ik, maar vriendin en ik wilde ook graag een keer naar B in B. of G. moet ook leuk zijn… zegt men…
liefste zou ik naar P gaan… al die F steden smaken naar meer… maar ja… :tssk:

@ beps ja zo vaak in L geslapen… ken t he?!

hahahhahaa… sorry liet me ff gaan!! gahahhahaa

@Bloem: La je lekker gaan hoor. In A. een speciaal winkeltje? Hmmm…:smirk:

Oh, die ja!

@Beps: Je vriendin Bloem verklapt nu wel een beetje veel he? :lol:

Ik ben nu ineens ff analfabeet denk ik, want ik snap er GEEN MOER meer van :lol:

@Roanna: Laat haar maar hoor, mag wel!

jadajadiedaaaa…
blablablaaa… gelukkig praat ik nog niet in cijfers of data… hahaha

anyways, im just kiddin!!
ga misschien zaterdag met broer naar eindhoven, maar zou ook wel weer eens een keer naar den bosch willen
vriendin en ik zijn nog nooit in maastricht geweest en vonden dat we ook nog eens naar brugge of gent moesten, maar ja… zou liever naar Parijs gaan…

anyways

Hehe, gelukkig ik ben niet gek, ik ben een muts hahahaha!!!
Leuke ideeen hoor,… en ja Frankrijk is mooi,… alleen… lama ik ben niet gek van de bevolking helaas

yup
i know… geloof dat we die ‘discussie’ vorige week al gehad hadden… hahahah
ikke hou weer niet zo van taaitaai… kan…?!
hahahahah

anyways… ik verveel me een beetje…