TTT Deel 97....... bijna 100 delen volgekletst

Nou, iedereen (nouja bijna) weer een beetje blij vandaag. :biggrin:

@MK: Leuk weer al die voorbereidingen voor het verjaardagsfeestje van M. Wordt nog leuker als ze straks echt op de basisschool is. Dan moet je ieder jaar maar weer iets verzinnen hoe we de kinderverjaardag gaan vieren. Vond het altijd een hele klus hoor!

Ik ben naar bedje, het :idea: gaat ineens uit!
Tot morgen!!(haha, elke week heb ik donderdag en vrijdag vrij en nu voelt het ‘raar’)

@Beps:Weet je al hoe je nieuwe rooster eruit gaat zien?
Kinderfeestjes, had er een hekel aan, was altijd blij als het er weer op zat

@Toos: Was ook niet mijn favoriete bezigheid. Je deed altijd maar weer met de meute mee, want bij de een was het nog gekker dan bij de ander. Ben ook blij, dat ik dat nu niet meer hoef, maarja het hoort er allemaal wel bij he! Toos, heb jij trouwens ook hetzelfde terugvluchtnr? HV 0468

@Beps: Weltrusten hoor. Het was ook voor jou best wel weer een emo dag he. Ga maar lekker slapen. Jij zonder vriend Z, maar wel met hubs, neem ik aan? :slapen: Truste

@Toos: Heb mn nieuwe rooster al wel gezien, maar het is een soort van reserve-rooster omdat wij nieuw zijn. Daar ben ik helemaal niet blij mee, ik werk daarin gewoon tot eind dec elk weekend(per 4 wkn 1 heel weekend, 1 weekend 1 zondag, 2 weekenden de zaterdag) en overdag…
Nu kom ik per oktober(is nog niet helemaal duidelijk wanneer) in een nieuw rooster. Dat moet ik nog krijgen, dus ik wacht het af(daarin ook nachten, en dan is de weekend belasting minder!)

Nu echt naar bed
:slapen: lekker allen

Beps,deze is voor jouw,was een roerig dagje voor je…

Tja, geldt ook voor alle dames hier op onze community,go for it

@Beps:Als je goed tegen nachtdiensten kan is het wel lekker en ben je overdag meer thuis. Je weet hoe ik er over denk, heb er een bloedhekel aan. Maar dat komt omdat ik niet goed slaap en moeite heb met terugschakelen
@Roanna: Wij hebben hetzelfde vluchtnummer 0468, had een voorlopige vertrektijd om 20.45 doorgekregen. Is nie schlecht he

Meisjes en een heer… ik ga er ook weer van tussen. Lekker dromen :wub: over wat nog komen gaat. :unibrow:

@Toos; jij morgen weer aan de crock, of ook nog vrij?

Weltrusten allemaal en tot morgen weer.

:dag:

Even een egootje tussendoor. Vandaag de uitslag van bloedprikken gehad en waarden waren niet helemaal goed. Ik ben er aan de ene kant wel blij mee, het is dus geen burn out

Goh, mogen we ook nog met hetzelfde vliegtuig terug. Mooie tijd. :thumbsup:

Ikke :slapen: nu!

als we toch gaan YOUTuben… kom al 2 dg niet meer bij

@ roanna, super
@ beps, super
@ toos, super
@ viva, super
@ marion, super
@ raak, sucks
@ trl, :kus:

auw…

@Toos: Maar wat wel dan, of weet je dat nog niet?

Nee ik moet morgen weer aan de crock. Heb deze week een relaxt rooster, volgende week alleen woensdag vrij. Moet dan bijna 50 uur aan de bak, 2 avonden en 4 nachten, yeahhh

@Bloem: Jij ook super en dikke :kus:

Doegggggggggggggg alleeeeeeeennnnnnnnnnnn :slapen:

Ja ik weet het wel, zit met een aantal waarden aan de ondergrens, zou kunnen dat vitamine b12 niet goed opgenomen wordt waarschijnlijk is mijn maag de oorzaak daarvan

@Bloem: Gaat het nog steeds niet helemaal lekker?
@Roanna: Slaap lekker:slapen::slapen:. Duim dat je morgen bericht krijgt dat het doorgaat:vak01:

Oh, da’s niet zo best dan. Maarja, er zal vast wel wat aan te doen zijn toch? In ieder geval… beterschap ermee en kan ook zijn … dat je nodig aan vakantie toe bent. :zon02: :wink:

Oh, nou ga ik ECHT. :dag:

Ik ga ook mn mandje opzoeken, http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/welterusten/0-0-44truste1.gif