@Toos: Ja hoor, bij Be*. Die was het voordeligst, bij de anderen vergeleken, zelfs als ik nog korting van TN* of schoondochter ( OA*) zou krijgen.
Ik ben er ook achter hoelaat vertrek. Onder voorbehoud…11.20 uur s’morgens weg.
Ik heb het net ff die mensen, die net bij ons waren laten zien en toen zag kokkie het ook en nu vind hij het ook wel gaaf. :biggrin:
Vinden jullie het eigenlijk wel leuk dat wij er ook zullen zijn? Ik beloof je, dat je geen last van ons zal hebben. :lol: Nouja, ik geef wel een keer een rondje dan!
Of ik het leuk vind, tja wat zal ik ervan zeggen. UHHHHHH …natuurlijk vind ik het leuk.
Last van jullie, zal toch wel meevallen. Ik vind het gewoon gezellie
@Toos: Oh… pffffffff… gelukkig dan maar. En ja… gezelli maken we het zeker. Weet je, ik loop weer zo hard van stapel, morgen krijg ik te horen dat het niet door gaat ofzo. Bij die anderen, als ik op de datum klikte gaf hij soms aan dat die datum niet kon en ik een andere optie moest kiezen. Nouja, we wachten gewoon ff af en anders even naar iets anders op zoek. Zal vast nog hier en daar wel wat wezen. :idea: But i hope so!!!
Ik denk dat het geen punt is, voor 3 personen was het niet op aanvraag. Ze hebben zgn 3 persoonskamers. Is niks meer dan een 2 persoonskamer met een extra bed
@Beps: Het zal nu best een lekker gevoel zijn he nu je morgen niet meer daar naar toe hoeft? En eerst ook nog lekker een weekje vrij. Ik trouwens ook nog!