TTT deel 96 ... we zijn er bijna!!!

En ik ga ook lekker een uurtje vroeger stoppen. Is snikheet !!!
Treintje van 15u26 (eentje met airco …)

Groot gelijk Kaylo! Mooi eerder naar huis en waarom zou je zonder airco nemen als het ook met kan.

Hier hadden we net een miezerig buitje maar begint nu ook weer knap warm te worden.

Wij hebben gister besloten ook beneden in de huiskamer een airco te gaan nemen…
Nu 1 in de slaapkamer…maar de zomers hier worden ook steeds benauwder dus…

Dacht vannacht ook toen ik bijna mijn bed uit dreef … een airco zou nu niet gek zijn.

@marion
Zin in een nieuw plaatje :smiley:

Goedenmiddag.

Zo, ik nu ook eindelijk vakantie. Nouja, wat er voor door moet gaan maar toch! :so:

@MK: Nou, we wonen nog wel een aardig eindje van de heul af, maar ben het met je eens, dat het hier op ze Veluwe zowiezo heel mooi is. :biggrin: Ik weet ook niet waar jullie de snelweg zijn afgegaan, maar ik woon meer in de buurt van die gele M, bij die snelwegafslag.

Meisjes… jullie weten zelf wel even wie… heel hartelijk bedankt namens kokkie voor het leuke kaartje. Hij moest eerst goed lezen en vroeg aan mij… huh… wie zijn dat? Die ken ik niet. Ik weer van… nou 2 ervan ken je wel, want die waren toen hier voor Blof. Oh, die… wat leuk dan.
Ik weer van en ja… nog 2 anderen, maar die ken je niet, maar dat zijn mijn meetingsvriendinnen en die denken even aan je. :biggrin: :dag: Dus meiden…:chin: namens de kok. Bedankt!!!

@Cynthia: :dag: :dag: Jij druk ofzo? Je bent er wel, maar zie je niet!

@Marion: Wat dacht je? De grot maar een keer inruilen voor iets anders? Deze is ook mooi hoor!

@Beps: Verder vandaag ook gezond gebleven? Nog ergens last van gehad?

@Kaylo: Nou, ik ben ook wel benieuwd wat je hebt. Hopenlijk is het niet al te erg. Wel even laten weten he a.u.b? Sterkte in ieder geval ermee.

Toos, Marifran en Linda nog langs geweest :dag:

Toen wist ik het even niet meer.

Ja … ik dacht zal er eens wat meer kleur tegenaan gooien :biggrin:

Ik vind het ook wel een gezellig plaatje . :vak02:

Roanna: ik ben er wel, maar geen zin om te reageren… Voel me een beetje k*t!

Beps: gids is vandaag uit gekomen!!! Mail of PB me even wat nu precies de bedoeling is, dan kan ik even een prijs gaan opmaken voor je!!!

sorry meiden :kus:

@Cynthia: Oh, sorry dan. Dat wist ik even niet, maar ja dat kan. Hebben wel allemaal wel eens. Nou meid, doe kallum an en we zien je vanzelf wel weer. :kus: Soms zit het mee, soms zit het tegen.

No problem, kon je ook niet weten :wink: Zit gewoon een beetje in een dipje!

@Cyn
:kus::kus::kus:

marion: tnx!

Komt echt wel goed meiden… heb weleens vaker zo’n dag… En gister had ik het gewoon erg druk!!! :kus: thanks anyway…

Roanna: jij zeker weer he dat kaartje :wink:

Ikke? :dag: :biggrin:

:kus: thanks!

Ha… zie!!! Toch weer even iemand opgevrolijkt met een aardig kaartje. :thumbsup:

Ik ga nu even eten en voor jullie ook allemaal wel thuis en eet smakelijk zo.

zo ikke ook thuis
en ben kapot, het was loeidruk en het lijkt alsof ik maar niet bijgetrokken kom qua energie… zucht, wordt er af en toe zo moedeloos van, maar ja, ik heb t maar te acceptere, tis niet anders

@ cyn :kus:
@ roanna, graag gedaan :wink:

ik denk al de hele tijd aan jullie en vooral morgen. de duimen draaien overuren en ik hoop dat jullie vannacht een beetje goed kunnen slapen.
ik wens jullie en de doctoren alle wijsheid en kunde toe die er nodig zijn en ik hoop hheeeeeeel gauw te horen dat alles goed is en kokkie weer thuis staat te koken
ik denk aan je

@Bloem: Thank you. :thumbsup:

@roanna
Ik weet niet hoe laat jullie weg moeten, maar bij deze alvast
heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel sterkte voor kokkie en ook voor jou natuurlijk!!!

Hallo meiden…

Roanna allereerst voor morgen voor jou en kokkie, heel veel sterkte…we gaan duimen…
Beps airco in de kamer
Marion…wil ook airco
Kaylo uitslag weet je al wat???
Cynnie dipje ojeetje
voor de rest weet niet meer

urn en plekje uitgezocht …voor 2 personen, ik wist niet eens dat dat kon…

voor de rest niets te melden…