@marifran
Hij gaat overal staan, 1 stapje links en 1 stapje recht, verder komt hij nog niet
Hij kan heel snel kruipen en gaat een stukje verder gewoon weer staan. ![]()
Goeiemorgen,
@Beps: Weer opgeknapt, gelukkig maar. Waarschijnlijk was het een eendagsgriepje
@Marifran: Gefeliciteerd met je kleinzoon. Voor vandaag weer iets leuks verzinnen. uhhhh dagje blijdorp, duinrel is ook niet zo ver van jullie vandaan
@Linda: Dagje vrij en nu onder de zonnenbank. Zou mn stoel gewoon in de zon parkeren
@Trl: In oktober nog even weg. Had het volgens mij al even zien staan. Maar heel verstandig, even lekker er tussenuit
Hier nog droog en een lekker fris windje, vanmorgen wel flink onweer gehad
@Kaylo: Het is te hopen dat er wat uitkomt, weet je in ieder geval waar je aan toe bent
marifran : vergeten, maar toch nog gefeliciteerd met je kleinzoon !
toos : ja, het kan voor mij nu niet vlug genoeg avond zijn, dat ik kan bellen.
Kan helaas niet mijn stoel in de zon op het balkon parkeren, op balkon staat namelijk alleen begin vd avond effe de zon verder hele dag schaduw
@roanna: nog 4 dagen werken en dan heb ik vakantie
@marion: weet dat t geen weer is voor de zonnebank, maar als ik t nu niet doe ben ik de eerste dag al gigantisch verbrand op rhodos
@kaylo: zal voor je duimen vanavond!
@marifran: gefeliciteerd met je kleinzoon!
MK - Stapje voor stapje …altijd leuk om te zien hoe ze allemaal hun eigen tijd bepalen om meer van de wereld te ontdekken. Volgens mij genieten jullie er ook volop van !
Toos bedankt , gelukkig zijn ze ook nog heel tevreden met de kleinere speeltuinen in de buurt, komt goed!
Kaylo - We duimen allemaal mee !
Ga maar even wat anders doen, tot vanavond of zo !
@marifran: tot vanavond
Linda, bedankt en vooral heel veel smeren , zonnebankje helpt niet zo veel!!!
@Marifran: alleen veel smeren helpt niet goed bij mij, verband zelfs nog met factor 50, vorig jaar factor 50, zonnebank van te voren en regelmatig in schaduw en ben voor t eerst in jaren niet verbrand
Dat uitje stond allang gepland,maar denk dat nog niemand dat in het lijstje had zien staan.
Bloem,lekker uitgeslapen dus.
Marifran,weer op pad met kleinkinderen.
Lekker een bakkie …
Roanna geniet er ook van in haar dolletje
Bloem een goede nacht gehad dit keer
Marifran geniet van de boys en zoonlief leert haar trucjes op de computer. Ennuh … nog gefeliciteerd met je kleinzoon!!!
Kaylo vandaag de uitslag, laat je hier even weten hoe of wat? Lekkere collega’s heb je zeg, pak ze maar flink terug als ze er zelf een keer niet zo florisant uit zien.
Toos ook weer uit de veren. Geen herrie van de klussende buurman vanmorgen?
Wat moet dat moet he Linda. Weet dat je snel verbrand. Beter even hier afzien dan op Rhodos verbranden.
Zo meiden alles is weer boven water
@kaylo: sterkte en hopelijkvinden ze iets. Moeheid kan ook gewoon overspannen zijn he…ik ben sinds ik er aan toegegeven heb veel ontspannener…
@Linda: ik doe het net zo, verbranden kan nog steeds idd, maar jehebt iig een ondergrondje…
@Marifran: Gefeliciteerd (oeps vergeten)
Ik ga werken moet tot 21 uur, morgen 9.30- 21 uur mss tot vanavond nog even na werken of morgen na werk anders tot donderdag
Denk dat het de vermoeidheid van 3 weken ADR is die nu toeslaat in oververmoeidheid ! Hihihi ! Lekker ontspannen even op vakantie !:vak02:
Maar laat jullie zeker en vast iets weten hoor !
Zo ik ben weer bijna klaar…
dus ik meld me weer als ik thuis ben