TTT deel 96 ... we zijn er bijna!!!

Zo is dat, duim voor jullie daat alles voorspoedig zal gaan en je straks toch even weg kan. Eind september of zo;). Maar goed nog even niet aan denken, eerst deze spannende week door. Ik voel het aan mn water, het gaat helemaal goedkomen

:slapen::slapen:Ik ga ook mn mandje opzoeken, dus welterusten en tot morgen maar weer:dag:

:greece:Linda: 5 augustus - Rhodos:GREECE:

Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Marifran 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte

En dan de verjaardagen nog …

01/08 Linda

09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

Beps,beterschap.
Filiz,leuk om te horen dat het goed gaat en dat je je al thuis gaat voelen.
Viva,lekker in de tuin gegeten en zussie in Love,is de griekse adonis uit de picture?

Môge meiden

Nou schiet mij maar door de feestverlichting maar in de loop van gisteravond ging de koorst omlaag, nu nog 37 en voel me prima, nou ja behoorlijk dan. Btje wazig nog van de koorts van gister…maar het gaat allemaal goed lukken vandaag…

@Roanna: Ik hoop dat het allemaal goed gaat voor kokkie en jou en ik gun jullie nog een wereldweek(of langer) in t najaar… Maar stap voor stap…eerst morgen!!! Ik denk aan jullie!!!

@llen: dank voor de lieve wensen… Het heeft geholpen dus :wink:

tot straks op t werk

:greece:Linda: 5 augustus - Rhodos:GREECE:

Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Marifran 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte

En dan de verjaardagen nog …

01/08 Linda

09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

Zo ikke ga even naar de zonnebank en de laatse paar dingen voor de vakantie halen tot straks

Goede morgen …

@Beps
Weer opgeknapt gelukkig.

Vanaf hier niet echt iets te melden nu. Even een bakkie en een sigaretje en dan …

@Linda
Succes onder de bank!! Moet er niet aan denken met dit weer, je drijft eronder weg vermoed ik.

Wat een rust hier…waar is iedereen??

Bloemmie?? Roanna?? iedereen???

Goedemorgen all.

Zo, even aan mijn eerste bakkie en nog in de dol, maar ga zo de boel opfrissen hier.

Allereerst… wat zien ik? Of heb ik iets gemist?

@TRL: Toch nog even een weekend weg in Oktober? :vak01: Heel goed en wat fijn voor je. Zo hoort het ook ! Wat zegt Beps altijd? Stap voor stap en deze stap heb je in ieder geval alweer genomen. Goed van je!

@Linda: Al lekker vakantie? Nou, veel plezier op de zonnebank, alhoewel je volgens mij net zo goed op je ligstoel op je balkon kan gaan liggen. :biggrin:

@Beps: Heerlijk te lezen, dat het je weer beter af gaat na gisteren. Maar jij ook nu dan… stap voor stap hoor! :smile:

Fijne dag iedereen en geniet nog even van het “plakkerig” weer. :dag:

PS: Ik denk ook aan julie hoor!

joehoooee ik ben er hoor
heb late dienst, dus moet om half 10 beginnen (tot 6 :frowning: )
ikke heb heerlijk geslapen, dat had ik nodig zeg!! meters maken, uurtjes tukken, lekker slaapie mmmmhhhh

iedereen weer up and running? moooi zo!! tot straxxies of tot vanaaf

Mooi, bijna iedereen weer boven water!!

Morning,

Fijn te lezen dat het goed gaat met iedereen, alles zijn gewone gangetje zeg maar.
Lekker geslapen en weer uitgerust de nieuwe dag gestart.

Druk, druk met voorbereidingen treffen (Roanna en Linda) en er wordt weer hard gewerkt natuurlijk!

Trl weer in het lijstje, mooie tijd eind oktober, dan kun je nog uit de voeten en je voorbereiden en toeleven naar de grote ‘klus’ in december.

Hier weer regen, net als gisterochtend. De jongens vermaken zich prima hoor, maar we gaan toch liever met ze weg. Hubs gisteren met de oudste naar bioscoop geweest vanwege zijn verjaardag. Ik heb met de kleine rondgefietst, zo gezellig, dat mannetje zit heel de weg te zingen.
Nog even bekijken wat we vanmiddag gaan doen.

Gisteravond zoon langs geweest om me wat programmeerlesjes te geven, snap niet waar hij het geduld vandaan haalt (van z’n papa), maar hij vind het leuk en ik vind het prachtig om de website aan te vullen met allerlei trucjes.

Werkze en prettige dag allemaal !!!

Goeiemorgen !

Mij toch maar naar het werk gesleept.
Deze avond mag ik bellen voor de uitslag. Dacht eerst gisteren, maar hij was nog niet binnen. Hopelijk valt het mee en is het niet wat we hier al de ganse tijd lopen te denken.

Kreeg al te horen deze morgen van : hoe zie jij eruit ? Ja hallo zeg !

@Marifran: Och ja… je kleinzoon was jarig dus hierbij nog van harte gefeliciteerd ermee en dat jullie nog lang in goede gezondheid plezier van elkaar mogen hebben.

Enneh… hier is het stralend weer. Apenheul, Julianatoren misschien? :lol: Gratis drinken enzo. Maarja, wel een endje rijden he?

Ik ga weer even een bakkie in doen en dan nu ook voor kokkie.

@beps
Gelukkig weer beter.

@bloem
Ook weer lekker opgeknapt na een lekker nachtje slaap.

@linda
Pffff lekker weer voor de zonnebank. Bezig met de laatste voorbereidingen voor de vakantie.

@marifran
Mooi gefietst met het zingende mannetje, gezellig hè!

@trl
Een uitje gepland, lekker hoor!

@roanna
Het begint nu spannend te worden…

Wij hebben gisteren de hele dag mooi weer gehad, lekker buiten gegeten en toen kwamen de druppels. Het eten was gelukkig net op. Alles weer naar binnen gebracht en kort daarna was het weer droog. Vandaag ook droog, wel bewolkt, we zien wel wat het wordt.

@kaylo
Doe je wel een beetje rustig aan, ben erg beniewd wat de uitslag is.

@roanna
Woon je dicht bij de apenheul? Ik moest nog wel aan je denken toen we daar reden, het is daar wel erg mooi hoor!

Kaylo - Goed hoor ! Toch maar naar het werk gesleept, je wilt afleiding hè, kan het me voorstellen. Mensen denken niet na met dat soort opmerkingen, zal wel grappig bedoeld zijn. Nog maar een extra lik verf erop dan , haha.
Maar dacht eigenlijk dat de Zuiderbuurtjes wat tactischer zijn, jammer.

MK - herkenbaar hè:D, zag je zoon nog langs komen gister, ziet er heerlijk uit en loopt al (bijna) los zeker ?

Roanna - wel leuk, maar een beetje ver, voor ons geen probleem, zijn wel wat km gewend, maar je doet die gastjes er geen plezier mee!

marifran : tactisch zijn ze HIER in elk geval niet hoor. Maar trek mij dat toch niet aan, als je je niet lekker voelt, kan je moeilijk lopen schitteren hé ?

Beps en Bloem ook al wat beter in hun vel, blij mee !