Goedenmiddag.
Zo, wij ook weer terug en over een half jaar weer terug komen. Alles was verder goed.
Jeetje, wat is het bij de meesten dan slecht weer geweest en hier en daar nog. Nou, hier niets, helemaal niets en het is nu ook superheet. Kwam net de Appie uit en dan is het of je een klap in gezicht krijgt, maar mij hoor je niet klagen. Lang genoeg opgewacht. :zon:
@MK: Oh meid, wat liefffffff. Zo groot alweer.
Wat een lekker koppie zeg!
@Viva: Heerlijk dat jullie zoon weer thuis is. En met Damber gaat het ook goed, dus wat wil je nog meer. Ja, dat het met je vader rustig en goed blijft gaan. Hebben jullie ook even de welverdiende rust. ![]()
@Beps: Hoesttie nou? Je bent wel errug stil. Beterschap!!!
Komt toch niet van de Vitalin*a he? :unibrow:
@Kaylo: Nee geen kaartje hoor, maar een plaatje op de radio. Jij ook heel veel beterscap gewenst en doe kalm aan. Neem je rust ervoor, anders duurt het nog langer.
@Toos: Ook al zo’n onweer en noodweer gehad. Maarre… je weet toch wel dat werk èn drank niet samen gaan? ![]()
@Bloem: Zo tussen de bedrijven door ook nog even hier wezen gluren en daar had niemand moed vandaag heb ik begrepen. :unibrow:
@Marion: Waarom moet ik toch steeds aan je denken met dit weer? Hou de moed erin he! Van je hela, hola.
@Trl: Kun jij het nog een beetje uit houden met dit weer? Geen last van?
@Marifran.: Vermaak je je eigen nog een bietje zo met de kids? Lekker aan of in het het water, neem ik aan?
Zo, nu ga ik eerst even verder met het eten klaar maken. Mijn broer en vrouw willen om een uur of 7 uur komen, dus wil ik klaar zijn met eten en truussen.
Latersssss
**1 **
11611