TTT deel 96 ... we zijn er bijna!!!

Goedenmiddag.

Zo, wij ook weer terug en over een half jaar weer terug komen. Alles was verder goed.

Jeetje, wat is het bij de meesten dan slecht weer geweest en hier en daar nog. Nou, hier niets, helemaal niets en het is nu ook superheet. Kwam net de Appie uit en dan is het of je een klap in gezicht krijgt, maar mij hoor je niet klagen. Lang genoeg opgewacht. :zon:

@MK: Oh meid, wat liefffffff. Zo groot alweer. :wink: Wat een lekker koppie zeg!

@Viva: Heerlijk dat jullie zoon weer thuis is. En met Damber gaat het ook goed, dus wat wil je nog meer. Ja, dat het met je vader rustig en goed blijft gaan. Hebben jullie ook even de welverdiende rust. :wink:

@Beps: Hoesttie nou? Je bent wel errug stil. Beterschap!!!:wink: Komt toch niet van de Vitalin*a he? :unibrow:

@Kaylo: Nee geen kaartje hoor, maar een plaatje op de radio. Jij ook heel veel beterscap gewenst en doe kalm aan. Neem je rust ervoor, anders duurt het nog langer.

@Toos: Ook al zo’n onweer en noodweer gehad. Maarre… je weet toch wel dat werk èn drank niet samen gaan? :stuck_out_tongue:

@Bloem: Zo tussen de bedrijven door ook nog even hier wezen gluren en daar had niemand moed vandaag heb ik begrepen. :unibrow:

@Marion: Waarom moet ik toch steeds aan je denken met dit weer? Hou de moed erin he! Van je hela, hola.

@Trl: Kun jij het nog een beetje uit houden met dit weer? Geen last van?

@Marifran.: Vermaak je je eigen nog een bietje zo met de kids? Lekker aan of in het het water, neem ik aan?

Zo, nu ga ik eerst even verder met het eten klaar maken. Mijn broer en vrouw willen om een uur of 7 uur komen, dus wil ik klaar zijn met eten en truussen.

Latersssss

**1 **

11611

Zo, deze even weer uppen. Had het per ongeluk bij fotoraden gezet. :biggrin:

zooo ikke ook weer thuis en helemaal moe en loom
lekker alle deuren open, luxaflex dicht, zit in t pikke donker en lekker cooltjes, voor zover
ik ga nooit zomaar in de zon zitten, word ik helemaal ‘jakkie’ van (binnen buiten, geen adem, te warm, zweet, draaierig) kan uren in de zon liggen, aan t water, in bikini en met veel verkoeling

@ viva, soooo klus karwei mega taak eindelijk aan t afronden en de kids weer helemaal goed, ook weer zorgen minder!

@ roanna, had veel post vandaag :wink: dank!

toen was ik t alweer kwijt, alleen dat cyn nie geweest is, zal wel druk zijn met folders steken enzo

Tuuuuuuuurlijk weet ik dat, nee zaterdag eerst gewerkt, toen naar verjaardag en geboemeld en pas zondagmiddag weer aan de crock. Had trouwens niet teveel op hoor, net genoeg
Je mag weer een half jaar wegblijven, kijk dat schiet tenminste een beetje op
@MK: Wat een lekker ventje

@MK
Ik heb eigenlijk altijd vakantieplannen, krijg alleen niet vaak toestemming om ze uit te voeren
Wat een scheetje, die kleine G van jullie!!!

@Toos
Ook aan het water was het vreselijk benauwd, en het water te koud om echt te zwemmen. Maar een beetje pappen en nathouden, daar koel je ook wel van af.

@Roanna
Kanjer van een update zeg!!!
Lief dat je zo nu en dan aan me denkt. Heb er overdag geen problemen mee hoor, vind het heerlijk, alleen 's avonds met werken is het balen maar die paar uurtjes komen we wel door. Liever dit dan dat het met bakken naar beneden komt.

Meiden niet bijgelezen, hele middag in mn bedje geweest…molletjes op, 39.2 en DOODZIEK
Net naar de HA post geweest, maar t is gewoon griep…

meld me wel weer als ik weer in t land der levende ben…

ola dames…hıer weer ff n berıchtje van mıj…

vıva…zoon weer thuıs…:smiley: gelukkıg!!
damber en vıva…ın het lıjste voor naar kreta te gaan…super!! moeder voorstellen een askım (maar dan op zn grıeks)
beps…doodzıek…dat moeten we nıet hebben…heel veel beterschap…!!
bloem…super plaatje alweer…hıer trouwens ook katten genoeg!!
roanna…ıdd een super update…ık sluı me er voor de rest geheel bıj aan…!!
trl…hoest met jou? hoe lang ben je nu al…?
lında op vakantıe…

en het weer beter ın nl zo te horen…gelukkıg!!

hıer en met ons ook nog alles goed…t begınt steeds meer thuıs te worden…:wink:

tot snel…en voor jullıe allemaal n hele dıkke kxsz…!!

FILIZZZZZZZ
Mooi dattut goed gaat…

@ beps ga dan ook weer terug naar bed!!
@ filiz heyyy gezellig ff turkse thee

ikke ff gekookt, toch maar, en gegeten en tv
ben zo sloom en lamlendig als mijn zijn kan… misschien wel lekker mn bedje in ofzo… mhmhm

sow :eek: d’r steekt me hier toch een storm op!!

Hier net mega regen…nu weer droog…

@Bloemmie: de hele middag geslapen… en ik ben niet zo een slaper dus ik ga nu ff niet, slaap ik vannacht mss… Morgen vroeg werken…(ja ik ga wss ook nog!)

@beps: beterschap!

Ik ga slapen tot morgen allemaal

ik zeg ook nog even welterusten…

geen noodweer hier, de hele avond gewoon buiten gezeten, zelfs gegeten, niet benauwd of wat dan ook, het heeft hier vandaag genoeg gehoost…vreemd het weer hier in nederland, zo verschillend…

Beps beterschap meissie, en ziek is ziek, dan toch niet werken he morgen met zoveel koorts

Mk, wat een playboy zeg dat mannetje van jullie

Voor de rest iedereen truste…

@Beps
Doodziek … moet naar bed maar blijft babbelen :wink:
Beterschap meis, hopelijk knap je snel op :kus:

@Filiz
Gezellig weer even op de thee. Ben blij dat het goed gaat en dat je je steeds meer thuis gaat voelen.

@Bloem
Sloom en lamlendig en wil naar bed. Hopelijk slaap je beter dan vannacht. Maar dan moet wel de storm gaan liggen denk ik.’

@Linda
Zoekt het bed al op. Welteruste!!!

@Viva
Duikt er ook al in. Das goed … komen de spiertjes wat tot rust. Ook voor jou welteruste!!

Goeieavond,
Kom nog even aanwippen. Hier ook droog, vanavond gebarbeknoeit en hele avond buiten gezeten.
@Beps: Ziek is ziek he, wees verstandig en ziek uit. Je kunt van een griepje een behoorlijke nasleep hebben als je jezelf niet in acht neemt. Beterschap:kus:
@Filiz: Ook weer even langs geweest, fijn dat het goed gaat
@Viva: Lekker rustig aangedaan vanavond, heeeellll verstandig
@Bloem: Gaat ook niet helemaal zoals het zou moeten, mss ook griepje opgepikt. In ieder geval ook beterschap en lekker slapen

Ben ik ook nog ff.

Nou, ik had alles klaar staan buiten gaat het me toch knetteren en hozen, dus binnen moeten zitten met broer en vrouw. Maar ach, wel weer ff gezelli.

Net nog een tijd met mijn schoonzusje op msn gezeten. Die waren gister terug gekomen van kamperen in Spanje en is gelijk genezen, zei ze. Nooit meer en ook niet meer met de auto, zei ze. Nee, die is al lekker verwent geraakt met die vakantie’s met ons naar Portugal en Turkije. Hi, hi. Was nu nog druk met uitpakken en de auto schoonmaken van binnen en buiten. Pffff… nee, dat lijkt mij nu ook niks. Maargoed, ieder zijn/haar ding he!! :lol:

Ik zeg … weltrusten allemaal. Leuk dat Filiz nog even op de koffie/thee was zeg!

Weltrusten ladies en beterschap voor de zieken onder ons. :kus:

:dag:

@Roanna: Dat is waar, ieder zijn ding. Gingen ook jaren met de auto op vakantie toen de meiden klein waren. Maar vliegen bevalt me een stuk beter hoor. Heb je trouwens enig idee hoe lang kokkie moet revalideren na zijn operatie, zat me dat vandaag af te vragen

@Toos: Heb geen idee. Ik weet alleen als alles goed verloopt, dan een dag of 3 in Zwolle en dan nog een week A’doorn en dan zal hij nog wel moet hartrevalideren. 2 x per week sporten in Adoorn. Dat is meestal zo’n 3 weken na de operatie en dat zo’n 6 weken dacht ik. Zo ging het toen bij mij wel.

Maar als hij spoedig herstelt, gaan we denk ik in het najaar nog wel ff een weekje weg als dat van de dokter ook mag. Maar dan moet alles wel voorspoedig verlopen he! Gelukkig zeggen ze zelf ook, dat zijn conditie momenteel heel goed is, maarja je moet toch ff afwachten en dat doen we dan ook maar. Kan van alles bijkomen, maar daar moet ik nu maar even niet teveel over denken. Voorlopig gaan we ervoor! :nod:

Maar meiden… ik ga nu . :dag: :slapen: