TTT deel 96 ... we zijn er bijna!!!

En daar zijn we weer …

@TRL
Laat de zon maar schijnen hoor, we hebben er lang genoeg op moeten wachten.

@Roanna
Tuurlijk hou ik me haaks!
Vanavond visite, hoop voor jullie dat het mooi blijft, gezellig met zijn allen buiten.

@Beps
Och arme, ziek vandaag. Er heerst van alles als ik dat zo links en rechts hier hoor. Veel met longontsteking dus pas maar op.

@Marifran
Voor een vakantiehulp is het te laat nu, voordat ze ingewerkt zijn is de vakantie voorbij.
De boys weer op bezoek bij jullie, geen computer nu maar lekker in de zwembroek naar buiten. Beetje water erbij en de dol kan niet op.

@Linda
Hier ook geen onweer gehad, tenminste … ik heb er niets van gehoord vannacht. Nu ook warm, zo’n 28 graden zag ik op de thermometer.

Dus wat gaan we doen vandaag? Eerst de hoognodige klussen en dan weer naar het water want volgens de buienradar gaan de buien mooi aan ons voorbij.

Hallo !

Kom ook even vlug binnen wippen ! Gefeliciteerd met (alweer) een nieuw deeltje !!

Zoals gewoonlijk heeft Marion prima update gegeven, dus sluit me er gemaksbehalve maar bij aan !

Viva : Leuk ! De zoon terug thuis ! Heerlijk hé ?

Had ook nog iets gelezen (weet niet meer van wie, sorry !) dat er een kaartje geleverd was voor kokkie (was dat Roanna ?). Ook wel leuk !!!

Verder gaat hier alles zijn (trage gangetje). Morgen normaal terug werken, we zien wel …

En voor de rest moeten jullie mij niet kwalijk nemen dat ik niet meer zo veel kom “kwebbelen”. Heb er soms gewoon de energie niet voor om die trap op te komen.

Maar denk wel aan jullie hoor !!! :wub:

Verder was het hier gisteren snikheet en valt vandaag de regen (soms) met bakken uit de hemel. Maar wel héééééééééééél warm (zwoel).

Goeiemorgen,
Vannacht vreseljk onweer gehad, regende zo hard dat de straat hier blank stond. Zaterdag aan de boemel geweest op de verjaardag van mn nichtje en was gisteren na het crocken total loss. Het was zoooooo warm en na 4 avonden had ik het een beetje gehad
@Marion: Mooie up date!!! Druk, druk druk
@Viva: Huis helemaal klaar en zoon weer veilig en wel thuis. Zal wat rust geven he
@Roanna: Op stap geweest om kokkies tas te vullen, berichtje en liedje op de radio, is wel heel lief van degene die het aangevraagd heeft. Vandaag weer rondje dokters gedaan en weer terug ook. Dat was in ieder geval een vluggertje
@Trl: Hoe is het vandaag?
@Beps: Misschien ergens een griepje opgelopen. In ieder geval beterschap

@Kaylo: Niemand neemt je wat kwalijk, ben je er even, gezellie en ben je er even niet ook geen problemo. In ieder geval beterschap. Mocht het Pfeiffer zijn, neem je rust dan knap het snelste op

@Marifran: Weer aan het oppassen vandaag?

Zie op buienradar dat we nog een stortbui :storm:op komst is, maar vanaf half 2 droog. Das mooi, heb me voorgenomen om mn stoel in de :zon02: te parkeren

@Kaylo
Meissie denk eerst aan jezelf en neem je rust als dat nodig is. Wij zijn blij met ieder berichtje wat je plaatst. En ben je weer de oude … dan kwebbel je gewoon weer lekker mee toch?
Nogmaals beterschap, neem je rust en pas goed op jezelf. Denk aan je :kus:

@Toos
Een druk weekend gehad, feesten en croccen. Geloof direct dat je het helemaal gehad hebt even. Nog even wachten tot de buien voorbij zijn en dan kan je lekker de stoel in. Geniet er van!!!

@toos: zal wat zon naar je toe sturen!

@Marion: Hoef je niks te vertellen he, werken in die hitte sloopt gewoon. Het is hier inmiddels behoorlijk donker en begint te rommelen

@Linda::dag:, doet je nieuwe tv het goed?

:ninja: en ik knap maar niet op grrrr

Bedankt voor jullie steun ! :kus:

Beps : verzorg jij je ook maar lekker goed hoor ! :kus:

Hier komt de zon er terug door en snikheet ! Hou het niet uit in de tuin, dus ga maar lekker fris op de bank liggen !

Tot laters !!!

nix gemerkt?
hier is heel t bedrijf van slag omdat niemand een oog dicht heeft gedaan vannacht
t regende zooo hard en onweer… echt mega! nu komt de zon weer door dus tis benauwd en klef en warm… nog ff en ik mag weer naar huis, dus wel lekker

goedemiddag meiden…

moest even 20 pagina’s bijlezen zeg…

Nou zoon veilig en wel teruggekeerd…pfff weer een zorg minder…Damber in love…het hele weekend naar Renesse geweest…gaat heel goed met haar, heeft het heel druk op het werk, en voor de rest op msn hihihihhiih…
hubs met de laatste draadjes bezig vandaag…en ik aan de was…voel me echt mega moe, en heb overal spierpijn…maar dat gaat wel weer over…morgen met paps naar het uitvaartcentrum voor de urn en een plekje…en donderdag met hem naar het ziekenhuis voor het maagonderzoek…voor de rest doe ik heeeeeeeel rustig aan…

Nu even kijken wat ik allemaal nog weet

Beps ziekjes…beterschap…gefeliciteerd met de nieuwe baan en lamaaaaaaaaas gezien…lekker belangrijk
Bloemmie wordt door mams verwent, het is je gegunt hoor meis, en zoek niet overal wat achter, soms zijn mamma’s gewoon zo.
Roanna vandaag voor onderzoekjes en woensdag het uur U, we duimen allemaal voor jou en kokkie, maar ik weet zeker dat het goed komt.
Toos, laveloos aan de crock geweest, en nu totallllllossssssss!!!
Mk antwoord over Damber staat hier boven…
Linda geniet van haar nieuwe tv, en moet een nieuwe scartkabel hebben
Marion de pineut om te werken in de warmte van de zon en van de beestje…succes en sterkte
Kaylo ziekte van Pfeiffer, nou dat wordt ziektewetje hoor, goed uitzieken daarvan anders lukt het niet meer dan heb je er veel langer last van…
Mar ook nog ff langs geweest en gaat goed met je…
Tlr…ik sluit me bij Bloemmie aan, neem afstand meissie, kijk vooruit en niet achterom…geniet van deze zwangerschap…straks is die kleine er en dan heb je spijt dat je niet genoten hebt van deze tijd (ik weet dat het moeilijk voor je is…maar echt het komt goed, voor jou gaat de zon ook wel weer schijnen geloof me)
Raak met vertraging door arkecry toch naar Antalya…geniet er van ik ben te laat maar toch…
en toen wist ik het niet meer…ik ga weer verder…

@Toos
Inderdaad … ik weet er alles van! Is de bui inmiddels al voorbij getrokken?

@Beps
:kus:

@Bloem
Bijna afgewerkt en dan ook de zon in!!?

Hey,
Hier zwaar bewolkt, vannacht en vanmorgen regen gehad. Nu wel droog, maar net aan hoor! Tis wel een soort van warm trouwens!
Jee Beps wat vervelend, koorts en zo…zomergriepje misschien? Beterschap in elk geval!
Raak, kort maar krachtig naar Antalya?! Leuk hoor…
Bloem wordt lekker verwend door mama, heerlijk toch zeker!
Viva weer happy dat zoonlief heelhuids terug is, kan me dat goed voorstellen. Fijn hoor!
Damber in love?! Ook dat is een heerlijk iets!
Trl, sluit me aan bij Viva, probeer zover mogelijk toch te genieten van je zwangerschap, er komen echt weer betere tijden, ook voor jou lieve meid!
Toos na drukke tijden nu weer even rust, geniet ervan!
Voor de rest iedereen maar weer alle goeds toegewenst. Maak er maar weer wat van!!

@Viva
Moe en spierpijn, en dat is ook geen wonder na al dat werk wat jullie verzet hebben. Morgen nog met paps naar het uitvaartcentrum en dan voor jou niets meer op de planning. Behalve … VAKANTIE!! En die hebben jullie dik en dubbel verdiend.
Zoon weer veilig thuis, Damber in love … eindelijk weer een beetje rust in de tent. Dus hoop dat je de komende weken volop kan genieten!

@beps
Koorts maar toch aan het werk, dat is niet zo mooi. Doe je wel rustig aan!

@viva
Huis klaar en zoon weer thuis!!! Bekaf maar wel voldaan. Ik hoop dat je nu een beetje rustig aan gaat doen.

@marion
Het vooruit om tot in september aan het werk te moeten. Iedereen wil warm weer, maar dat is voor jou niet zo ideaal. Heb je wel vakantieplannen voor het najaar?

@bloem
Lekker shoppen met mams, lief hoor. Heb je, als het straks weer wat frisser wordt, toch weer iets dat past.

@trl
Net als de anderen zeg ook ik dat je je beter kunt richten op de toekomst.
Jouw leven, jouw kindje, kies een naam die jij mooi vindt, probeer te genieten van je zwangerschap en het kleine mensje in je buik.

@kaylo
Heb je al uitslag gekregen van het bloedonderzoek?

@Viva: Morgen de urn ophalen en een plekje voor mams. Wens je sterkte. Alles is nu klaar, dus nu tijd om de batterijen op te laden voor je vakantie. Leuk dat het goed gaat met Damber:wub:, is ze op de kermis van Renesse geweest?
@Crazy: Het is wel errrrrggggg laat, je gaat haast weer, maar toch welkom terug
@Bloem: Het is hier ook de hele nacht blijven spoken, regen kwam met bakken uit de lucht, weerlicht, bah, doodeng, hoorde het gewoon knetteren. Ik heb dus ook weinig geslapen
@Marion: Het is inmiddels droog, :zon02: wil nog niet zo, het is hier erg benauwd en warm
@Mk: Ook alles goed:dag:

@toos
Jahoor, alles prima met mij. Ik ben helemaal happy met deze temperaturen, als iedereen loopt te puffen, vind ik het gewoon lekker. Gisteren nog even naar de koopzondag geweest, ik denk dat iedereen aan het strand lag, het was helemaal niet druk.
Nog een paar t-shirt voor G. gescoord in de uitverkoop en alvast een broek en shirt van de de nieuwe collectie.
Verder ben ik lekker aan het werk.