TTT deel 96 ... we zijn er bijna!!!

@Roanna&Kokkie
Weet niet of ik je nog spreek vanavond daarom wil ik jullie nu alvast heel veel sterkte wensen voor de komende dagen. Denk aan jullie en maak hem alvast aan.

http://www.doreleiden.nl/images/Illustraties/kaars.jpg

owh das een mooi kaarsje idd
ik heb t nu alvast maar gezegd,…

dus…

@ viva, owh een urn voor 2… jaisk… vnd paps dat niet raar? en hoe is het met zoon? is ie verandert? is ie weer lekker thuis? alles okey?
@ beps owh airco in de kamer? me jalouxxxxxx!! :thumbsup: wijs besluit!

Met zoonlief is alles oke, niet veranderd, heeft daar niets meegemaakt gelukkig…

Nee paps vond het fijn, dat ze met zijn tweetjes in een urn kunnen, hij weet dus zijn plekje al…klink luguber maar hij heeft er geen moeite mee…

kijk net op corend*n…mijn vlucht is bekend…heen 7.10 uur terug 22.20 uur…buiten veranderingen dan…nog een paar dagen…pffff

Och meisjes toch… ik wordt weer emo. Zo mooi en zo fijn dat jullie meeleven. :tear: Maar komt goed.

Bedankt weer. Nou moet het toch wel goed gaan, is het niet? :thumbsup:

Als dat zo is Viva…prachtige tijden.

@Roanna
:kus: ga er ook bijna emo van worden

Roanna en Kokkie wil jullie natuurlijk heel veel sterkte wensen voor morgen en de dagen van herstel erna. Weet zeker dat er heel veel schietgebedjes voor jullie de lucht ingaan morgen ! En al die draaiende duimen, zie je het al voor je:) Gaat goed komen hoor!

By the way, is er iemand die jullie naar het ziekenhuis brengt en jouw tijdens de operatie gezelschap houd?

Roanna,ook hier draaien de duimen voor kokkie en jouw,heel veel sterkte morgen.:kus:
Cyn,een k dag dikke :kus: voor jouw

@ viva, nou ja ook wel een fijne gedachte!! en pracht tijden hoor :thumbsup: houden zo!

hihihi…is niet aan mij om de tijden zo te houden…

er gaan 2 vluchten van corend*n op 18 augustus…die andere gaat om 17.15 uur…tot nu toe staan we op de eerste vlucht…

Bloemmie trouwens al wezen shoppen met mams

o jee batterij leeg…ik zit in de tuin…misschien tot straks…

Dank jullie wel allemaal hoor. :wink:

@Marifran: Er zijn altijd wel mensen die ons wilden brengen, maar sommigen zijn zelf nu op vakantie en anderen moeten werken. Wij vinden dat niet erg om alleen te moeten gaan. Gaan met de trein, zijn we met een half uurt je daar. Heb net alvast de kaartjes gekocht.

Morgen blijf ik daar zolang als dat het kan en mag en donderdag tijdens de operatie mag ik daar wel zijn, maar hun zeiden al, dat ik er niets aan zou hebben en beter thuis de situatie af kan wachten. Dat doe ik dan ook en ze gaan mij ieder 1 1/2 uur op de hoogte houden en zodra hij dan weer een beetje bij is, dan pak ik de trein weer en ga er heen. Een schoonzusje hier uit de straat wil dan eventueel die dag ook wel met mij meegaan. Mocht hij er in het weekend nog liggen, zijn er al genoeg mensen die er naar toen willen, dus kan ik daar met mee rijden.

Kokkie en ik hebben dit alles al zo zo’n beetje doorgenomen. Mocht hij bijtijds weer naar A’doorn komen, dan heeft hij ook bezoek genoeg en ik mag er dan 2 x daags naar toe.

Mijn broer heeft ook aangeboden, mochten er kalamiteiten zijn al is het midden in de nacht… dat ik hem mag bellen en hij met mij meegaat.

Zo gaat het er een bietje uitzien dus!

@ roanna goedzo. gelukkig zat mensen om je te halen en te brengen als het nodig is. hopelijk is hij gauw weer in de buurt, zodat het allemaal niet nodig is

@ viva, nee werken he? donderdag is koopavond dus denk dat we dan ff gaan kijken als t uitkomt en anders zaterdag

Roanna , vind het heel dapper van jullie :thumbsup::thumbsup:

Ikke kreeg vanmiddag pubermeisjes ove rde vloer…als tuttebellen gezamelijk onze haartjes geverfd(was wel nodig!!) Hapje gegeten en daarna filmpje…
Zij naar huis, ikke nog filmpje af kijken…

@Roanna: Veel sterkte succes ed voor Kokkie morgen, ik denk donderdag aan jullie ok!! :kus: voor hem(en jou :wink: )

@roanna en kokkie: heel veel sterkte!

@Roanna en Kokkie: Wens jullie heel veel sterkte toe de komende tijd, denk aan jullie en blijf duimen dat alles goed gaat

Oh… lief. :chin:

Bedankt allen voor de goede wensen en berichtjes en dergelijke.

Ik hou jullie op de hoogte. Ga zo lekker op tijd erin. (zeg ik wel vaker) :biggrin:

:dag: