Oh jee, als ik de berichten zo hoor op de radio van het noodweer in het zuidwesten van het land!!! Hoop echt dat het hier ook nog even wegblijft hoor. Oei eng hoor!
Nou, dat is hier ook wel zo hoor maarja, soms moet je wel ff he? Maar gelijk heb je. Het werk is er langer dan wij en loopt inderdaad niet weg!. Alles op zijn tijd, zullen we maar zeggen.
![]()
Wat een rust hier. Het is even droog geweest, inmiddels weer een hoosbui en http://www.animaatjes.nl/plaatjes/o/onweer/8.gif
zo ben ik weer, even naar de ha geweest, geent tegen hepatitis A en dtp…laat ik maar verstandig zijn nietwaar…enne nieuwe sleepingpils…zoipinogwat??? Neem aan dat die dezelfde zijn van jullie toos en roanna…![]()
wat en vreselijk k*t weer hier, het is noodweer, hubs is weggeregend en is al op weg naar huis, werk allemaal afgeblazen…als het zo regent dan kunnen ze niet werken…lopen alle hemelwaterputten vol en kunnen ze de gemalen niet stil zetten…dus hubbie lekker vroeg thuis…![]()
Wij hier druk… 2 irritante kinderen in de zaak… En ga even bellen voor een optie Thailand for Me, Myself and I!! :biggrin:
nog ff en we kunnen hier in de tuin…
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_snorkling.gif
toe maar cynnnie
Viva: haha als er dan nog een zonnetje zou zijn is het niet zo erg…
@Viva
Ook je eigen maar in laten enten. Ach … het stelt niets voor en je gezondheid gaat boven alles he. Kan je zelf nog zo uitkijken, er zal er maar eentje in de keuken staan die besmet is en het niet zo nauw ziet na een toiletbezoek. En jij krijgt de sla voorgeschoteld die hij klaargemaakt heeft, kom je met een beetje pech ziek terug.
Ook nieuwe pillen, hopelijk kan je nu slapen zonder beren op de weg.
Hier ook vette regenbuien, gelukkig nog geen onweer. Maar zullen het maar afkloppen.
Nou Cyn … je komt er weer goed voor te staan. Hoe … wat … wanneer … en wat ga je allemaal bekijken in Thailand?
24 maart 19 dagen met het vliegtuig
en dan weer een rondreis
Eventueel kun je kijken bij De Jong Intra en dan de rondreis Beleef Thailand.
Ziet er goed uit Cyn!!!
ja ziet er zeker leuk uit Cynnie, maar het zou niets voor mij zijn, op de een of andere manier trekt mij dat nu totaal niet he…maar ja ik ben een cultuur barbaar…
Viva: ik ook… maar ik vond maleisie zooooooo geweldig!!! En dus gaan we weer lekker tempeltjes kijken ![]()
Goedenmiddag.
Mag ik even tusssen de buien en Thailand door wat zeggen?
Kokkie mag morgenochtend naar huis. :vak01: :biggrin:
Dank u wel! :chin:
@Viva: Beter werk. Zopiclon 7,5 mg. Let op…zijn inslapers, dus tegen een uur of 3 kan je weer wakker worden, maar slaapt dan ook zo weer weg. Zalig en kan niet meer zonder. :lol:
Roanna: :kus: wat heerlijk!!! :wub: lekker!
@Roanna: Dat is pas echt goed nieuws, kokkie naar huis. Is best snel na zo’n grote operatie. Nog niet heel voorzichtig aan het kijken voor het najaar
@Viva: Ik heb die zopidinges ook, zie geen spoken of zo. Alleen als ik te lang blijf zitten als ik het ingenomen heb weet ik de volgende dag niet meer hoe of wat :p. Als je bang bent voor nachtmerries, probeer eerst te slapen met een halve, kom je toch niet in slaap neem je de andere helft
Roanna, voor jou kokkie alvast…
en jeetje wat is het goed en snel gegaan zeg…net een week voor zo’n grote operatie…petje af hoor voor kokkie.
Ikke heb zolpidemtartraat 10mg dus weet niet of ik dezelfde heb…
en idd zoals Toos al heel klein vermelde…stiekum ff kijken voor eind september ofzo…
@Roanna
Dat is mooi nieuws zeg, jouw kokkie blijft ons verbazen. Hij is het weekend weer gezellig bij je thuis!!!
Nu alvast …
http://halonoa.web-log.nl/photos/uncategorized/welkom_thuis.jpg