@Kaylo: Hoe lang moet je nog op krukken blijven lopen?
toos : morgen op controle, maar moet heel eerlijk toegeven dat ik die krukken weinig gebruik. Zo een gedoe !
Laat hem wel terug intapen en strompel wel naar Brussel dan maandag. Hihi !
Ik ga een was in het masjien doen :was: en de hut een beetje rechttrekken. Dusss tot latersssss
Hey Kaylo :dag:
Ook weer gezelllig op de thee!
En ikke dan maar weer de zetel in en daarna proberen iets in elkaar te flansen tegen een knorrende maag (die op komst is…)
Sorry hoor dat ik zo weinig langs kom, maar de pc staat boven, dus is telkens een gans gedoe om die trap op te strompelen !
Ga een laptop vragen denk ik aan Sinterklaas !!!
Marion : :dag: k Vind je foto nie !!! :biggrin:
Goed zoeken Kaylo :biggrin:
Ennuh … heel lief zijn dan krijg je die laptop je vast wel van de sint.
Ikke ben altijd lief hoor Marion !!! :o ![]()
Hèhè ! Zie dat ik bijna aan 5.500 posts zit. Niet slecht “getetterd” precies op een jaar tijd ! :hihi:
Zo, hier ben ik ook weer ff. Even de was van gister glad gestreken met de handen en oke… er ligt nog wel wat strijkgoed, maar dat doe ik later nog wel een keer. De rest ligt weer keurig in de kast.
By the way…Er was trouwens net een Mevr. Prijs op de radio. :unibrow: Miss wel familie van je Viva!
@Kaylo: Pfff… nee he, dat valt niet mee he, met krukken lopen. Nou hopenlijk mag je snel zonder en kun je maandaag weer aan het werk, want zo de hele dag thuis zitten en niets kunnen, lijkt me ook niks. Sterkte er mee hoor!
Nou, als ik jullie zo hoor (lees) hebben jullie dus noodweer. Hier nog geen wolkje aan de hemel :zon: en hoop ook dat het nog even zo blijft, want moet nog wel ff op bezoek bij mien kokkie straks.
Weet ik wel Kaylo :biggrin:
@Roanna
Je bent weer goed bezig geweest zeg! Kokkie kan trots op je zijn. Mag ik een voorbeeld aan nemen trouwens, komt nog steeds niet echt iets uit mijn handen. Nou ja, het loopt niet weg zullen we maar zeggen :mad:
Hier deze morgen serieus geknetterd !!
Regen al met bakken uit de hemel gevallen en gisteren was het hier om dood te “stuiken” van de hitte !
Begrijpe wie begijpen kan !
roanna : hoe gaat het nu met je ventje ?
Hier nog steeds zonnig, geen onweerswolk te zien maar dat kan zo veranderen. This is Holland he!
marion : je bent niet de enige hoor, uit mijn handen komt momenteel ook niets !
Ga ik nu trouwens wel doen. Gisteren ganse emmer tomaten van de buren gekregen, dus : lekkere verse tomatensoep maken MET ballekes !!!
Tot later allemaal !!!
Op de valreep Kaylo… met mien ventje gaat het gelukkig tot nu toe goed. ![]()
Ik heb honger!!! Ga zo lekker aan een stokbroodje met ham/kaas…
Lekkerrrrrrr!!! ![]()