TTT deel 96 ... we zijn er bijna!!!

@Viva: Dat is niet hetzelfde, zolpidem is echt een slaapmiddel waar je andere dag behoorlijk suf van kan worden

Hartelijk dan allen. Als hij morgen echt thuis is zal ik jullie allemaal nog opnieuw bedanken, want zonder jullie en mijn kids natuurlijk had ik het niet zo goed gered, denk ik. :kus:

@Viva: Bij bij zit er geen tartaar bij in maar ik denk haast dat het wel dezelfde stoffen zijn. Bij mij staat Zopiclon ratiopharm. Ik neem het ook pas in als ik ga slapen. Kan daarna niet meer computeren. :lol:

Oh, wat een mooie versieringen weer. Meiden toch! Wordt er emo van.

Nou, echt zitten kijken nog niet, maar wel aan zitten denken! :lol:

@Roanna: Hoe laat mag kokkie naar huis morgen? Hij is ook wel blij zeker

Na het ontbijt . Ik denk zo tussen 9 en 10 uur. Mijn zwager hier uit de straat gaat samen met mij en hun auto, hem ophalen.

Ik ga dochter even naar haar werk brengen, zag op buienradar dat wij de volgende hoosbui krijgen

Ja, hij is zeker blij. :smiley:

Het heeft hiet zojuist ook even flink geregent, maar nu weer droog. Geen onweer!

En zo komen we wel weer snel aan het volgende deel. :wink:

Ik ben echt blij voor jullie en zo snel. Toppie:thumbsup::thumbsup:

Roanna: ben zo blij!!! :kus:

WOEHOEEEEEEEEE Ik krijg gewoon 30% korting op mijn thailand-reis… Voor 2 personen!!! :biggrin:

@Cynthia: Bedankt meid. Wat mooi!

30 % korting? Wauw… :eek: Da’s nie mis. Nou, ben ik weer blij voor jou! :thumbsup:

Maargoed , ik ga afsluiten. Zo nog eenmaal naar dat ZH voor bezoek en dan finito, hoop ik.

Latersssss. Oh jee…het hoost hier! :thumbsdown:

Roanna: :dag: Veel he!!! Heb weer goed puntjes gespaard :wink:

wauwwww 30% is niet misselijk Cynnie…

Roanna neem een plu mee, anders ben je verdronken als je bij kokkie aankomt.

ola
ook weer thuis
@ roanna, wat een geweldig nieuws zeg!! joepppiiieee!!! superrrrr

@roanna
Morgen alweer naar huis, dat is echt supersnel.
Geweldig nieuws hoor!

Hallo hier even een kort berichtje van mij alles is goed goede vlucht gehad op tijd vertrokken erg warm hier gemiddels 46 graden 's middags gelukkig nog niet verbrand goed hotel en goed eten zaterdag eilandtour en dinsdag naar lindos met de boot

@roanna: ik lees goed nieuws!

Hallo Linda, geniet er lekker van hier is het pokke weer, wij zijn vandaag helemaal weggeregent.

het wordt hier pik en pik donker en elk moment kun je die krakkende donder verwachten… oef… zie nix meer…

Nou lekker dan Bloem, dat wat jij hebt, krijgen wij nog…heb even op de buienradar gekeken…issenietgoedhe.