zo ik ga weer verder braden in het zonnetje, het is toch wel bewolkt hoor hier af en toe…vanmiddag lekker terrasje pakken met Damber…het is hier in nootdorp namelijk feestweek, en vanavond begint de kermis…gezellie…Dus ik kan nog een klein 2 uur in de zon en dan hup onder de douche en lekker ff niets, nada, nothing…
@Via
Gezellig met Damber het terras op, veel plezier samen. Doe haar de groetjes!
ik ga naar huissssss
tot straks!!!
en er is niets gebeurt terwijl ik weg ging…
het is uitgestorven hierzo, ikke zit fris en fruitig gebadderd in de tuin, maar helaas de zon is niet meer te zien…vreemd weer, grote witte wolken in een licht blauwe lucht…maar het is wel plakkerig … maar 26 graden is het hier bij lange na niet.
Hier wel, en benauwd…
Ikke zo naar uitzendbureau om mn papieren te tekenen… dan is alles officieel…
Pffff mss toch nog ff douchen…neee vanaaf lekker als het afkoelt!!!
Ik weet het niet hoor…
maar voel me een btje in The Twighlight zone…
WAAR IS IEDEREENNNN HELLUPPPPPPP
ikissiewigenalleennnnn
@bep
Hier wordt hard gewerkt ![]()
werken??? WASDA ??? :lol:
En ik ben d’r ook wel weer ff, maar moe zo alweer weg voor het goede doel. Heb net ff de andere helft van die pizza van gister opgegeten, want ja dat is toch wel behelpen als je kok er tijdelijk niet is. :lol:
Het was hier wel heel rustig geweest he? Nouja op onze topic dan, want je kunt wel weer zien dat de vakantie weer voorbij is, want iedereen is weer verliefd geworden en meld zich op de subforums aan. :lol:
Naja.
Maargoed, ik ga er weer even van tussen. Als je haar maar goed zit toch Beps? :lol: You know what i meen?
Tot laterssssssssss :kus:
Ik ben ook weg!!!
:dag: fijne avond!
Hier was het ook errug warm. Aan het water gelegen en deze koukleum is er zelfs een paar keer in geweest. Alleen niet naar de tijd gekeken en mijn bikini was nog niet goed opgedroogd toen we naar huis gingen. Meteen een nat shirt en kon ik met een soort van ‘miss-wet-t-shirt-look’ de super door :redface:
pfff zo benauwd…
@Roanna: :lol: Ik snap je ![]()
@Beps: Oke! :lol:
Tis trouwens nog steeds zo rustig hier he? Iedeeen lekker in de tuin, denk ik. Ik net ff de kantjes van het grasveld(tje) geknipt. Pfff… ben nou al moe!
@Marion: En die mensen bij de super maar denken, wat heeft die dame toch? Of ze zweet zo, of ze heeft in haar broek geplast. :lol:
Pfffff het is nog benauwder…
Ikke zo eens onderuit denk ik… lekker DE stoel en tv…
Wijntje…ach ja het weekend is hier begonnen…
Morgen naar de sauna en eerst naar de internist om te kijken of ze iets kunnen met het vasthouden van vocht dat ik doe!
Nou Beps, geniet alvast van je weekend. Morgen dus weer naar de internist. Hopenlijk kom je dan wat meer te weten, wat de oorzaak kan zijn.
Ik wil steeds even het een en ander lezen hier en wordt steeds gestoord door de telefoon. Maargoed, ze willen natuurlijk ook op de hoogte gehouden worden en dat is ook wel logisch.![]()
Tis hier ook wel erg warm, maar heb er weinig last van. :zon02:
Nou… proost he! :zon:
ola
ikke weer thuis… lekker gegeten bij paps en mams
en een beetje moe…
van alles bijgelezen vandaag, maar geen puf om te reageren… zal t weer wel zijn ![]()
@ marion zie t helemaal voor me ![]()
@Bloemmie: Wel lekker gegeten bij de mams en paps?? Btr dan ‘klein’ eten??? :lol:
Pfff en toen was ik moe door t weer…
denk dat ik zo maar eens op mn bedje(onder de airco) ga liggen haha
@ beps ja vreselijk buikkie zo vol… frietjes, boontjes salade en kip… grote stuk kip… met eigengemaakte saus… oef… nee, die magnum hebben broer en ik maar ff afgeslagen… vol!