@Beps
Succes bij de internist morgen, hoop dat je er wat wijzer wordt. En dan de sauna in.
@Bloem
Ja geloof direct dat je het voor je ziet, errug he!
@Beps
Succes bij de internist morgen, hoop dat je er wat wijzer wordt. En dan de sauna in.
@Bloem
Ja geloof direct dat je het voor je ziet, errug he!
Goeieavond,
Hier ook warm geweest, vanmiddag liggen bakken in de tuin. Vanavond naar de kermis geweest
en op een terrasje gezeten.
@Bloem: Lekker bij paps en mams gegeten, zelf niet hoeven koken vandaag
@Beps: Alles getekend, dus klaar om met je nieuwe baan te beginnen. Morgen naar de internist, hopen dat ze een oplossing hebben voor al dat vocht wat je mee moet sjouwen.
O ja was vanmiddag ook nog zoooo siewig en alleeeennnn, achhhhhh
@Roanna: Hoe was het met kokkie vandaag?
@Viva: Op stap geweest met Damber, was t gezellig?
hahahha :unibrow: en die mannen maar kijken ![]()
@Mss Wet T-shirt::dag:, alles goed daar:lol:
Nou ben ik nog even dan…
Was heel gezellig hoor vandaag, vrijdag avond naar de kermis met Jeroen v.d. Boom, die komt in de feesttent, dat willen we natuurlijk even zien…
Damber aan het shoppen geweest, pas de kast opgeruimd dus weer plek genoeg…tassen vol mee naar huis…3 paar schoenen , 4 truitjes , 3 spijkerbroeken, 2 spijkerjasje en 1 spijkerjurkje…toe maar…ikke nog 3 hemdjes gescoord…voor de rest…lekker een bakkie gedronken op het terras…daarna naar huis en in de tuin gegeten (ff frietjes gebakken met een vette hap erbij, moet ook een keertje kunnen).
Roanna hoe is het met kokkie?
Bloemmie te veel gegeten
Marion miss wettshirt
Toos in de zon gelegen
Beps onder de airco
ikke nu ff bankhangen en dan straks weer slaaaapjes doen…voor iedereen welterusten.
Zo zeg, iedereen weer wakker?
Nou meiden, met kokkie gaat het nog steeds goed. Hij wil eigenlijk graag naar huis, maar zal toch nog even moeten wachten. Morgen gaan de hechtingen eruit en dan zal hij wel wat meer te horen krijgen. Hij was vandaag ook weer met de fysio naar de 3e etage gelopen en ook nu weer ging hem dat goed af.
Ik zelf vind zijn bovendruk van de bloeddruk ( keek even op die lijst) aan de hoge kant, maar kokkie zei dat ze al tevreden zijn daar met de mooie lage druk. Nou, het zal. Hij had wel nachtmerrie’s van die slaappillen die hij daar krijgt. Hij ziet dan ook van alles en ik moest echt even aan jou, Viva denken. Ik zei tegen hem, dat hij ze dan moet weigeren. Maargoed, dat moet hij zelf maar even zien. Als hij weer thuis is, kan die zijn eigen Zopi weer nemen.
Dit was weer even mijn verslag van vandaag! ![]()
O Roanna fijn om te lezen, dat het zo goed gaat met jou mannetje…wat een kei van een vent zeg…het is toch geen misselijke operatie geweest, en dan al zo aktief…tja en nachtmerrie’s van slaappillen die zijn niet leuk echt niet…Maar misschien mag hij idd snel naar huis…
wat betreft de bloeddruk, als hij binnen de marge blijft zijn ze idd tevreden…en bovendruk is minder erg dan de onderdruk
@Roanna: Mooi dat het goed blijft gaan met kokkie. Is waar hoor, onderdruk is belangrijker dan de bovendruk. En hij heeft wat bloed gehad, stijgt de bloeddruk ook van. Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken
@Viva: Aan de shop geweest, in ieder geval goed geslaagd. Wat verbaast me dat nou dat Damber schoenen heeft gekocht, not, hoezo schoenentic:lol:
hihih ja Van Haren is er jaloers op…
@Toos: Dat is ook weer zo. Hij had gister 2 zakken bloed gehad en voordien was die bovendruk lager en wie weet miss wel te laag. Ik ben nu wel weer een bietje gerustgesteld nu jullie dat ook zeggen, dat het niet zoveel uitmaakt.
@Bloem: Je was toch maar weer heerlijk verwent met zo’n lekker maaltje bij je ouders. Ik denk dat ik me morgen ook zoiets klaar ga maken. :idea:
Nou dames van het goede leven… ik ga naar bed. Nog een poosje de tv aan en dan sukkel ik vanzelf wel in slaap. Nouja, met behulp van mijn vriend Zopi. :lol:
Weltrusten allemaal en tot morgen weer en bedankt weer voor jullie belangstelling.
@Viva: Ja he? Ik vind ook dat hij het tot nu toe heel goed gedaan heeft ondanks een paar mindere dagen tussendoor, gaat het hem wonderlijk goed. Ben ik ook heel dankbaar voor.
Truste voor nu.
Hasta manana.
ikke ga ook slapen
lekker dromen, tot morgen weer!
meisjes welterusten…
Ik ga mn mandje opzoeken, tot morgen maar weer
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/s/slaap_lekker/blinkweetdreams.gif
:zon02:
Goedenmorgen allen
@Roanna is gelukkig weer gerustgesteld dat kokkie ECHT goed gaat… Benieuwd hoe het vandaag gaat…
@Bloemmie lekker gegeten(ohhh en dan geen magnum…sund :unibrow:) Lekker hoor…vanaaf pasta gorgonzola??
@Viva heeft het dorp leeggekocht met Damber(gaat het goed met haar? We zien haar niet meer??)
@Toos: Ik ben benieuwd wat die sukkels van die GIGA BELABBERDE ORGANISATIE jullie gaan bieden(die 6 personen à 55 pp, is natuurlijk zonder gerechtsdreiging…)
EN…nog steeds geen TRL…:kus:
(Viva aan jou de eer… voor het lijstje dan…)
Ik zo naar het ZH…en daarna door met mn vriendin (van het kindje dat er niet meer is) naar de sauna… kijken hoe de dag word… Het gaat met haar, maar nog niet super!
Meld me nog wel voor ik wegga
mornink
ikke ook weer in t land van de levenden… met moeite… lag veels te lekker, heerlijk gedroomd en geen zin… ![]()
Zal mijn taak maar weer oppakken he,kan niet eeuwig wegblijven :slywink:
Vivaturkije 18 augustus - Alanya![]()
Cynthia 23 augustus - Brussel
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Marifran 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
En dan de verjaardagen nog …
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
Laat Viva nog maar even uitslapen. Zij heeft vakantie. Oh jee, ik ook, maar ben toch bezig!! Dus hierbij:
Vivaturkije 18 augustus - Alanya:TURKEY:
Cynthia 23 augustus - Brussel
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Marifran 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
En dan de verjaardagen nog …
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
Goedemorgen ook allen.
Beps sterkte en succes zo in het ZH en Bloem (latere dienst?) werkse zo hoor!
Verder ook nog even niets te melden. :dag: Dus tot laters :dag: