TTT deel 96 ... we zijn er bijna!!!

@ viva ach ja, je had je toch al ingesteld op die avondvlucht dus alles eerder is dan meegenomen, of was je alweer vergeten en had je toch je hoop gezet op die ochtend vlucht :unibrow:

@ roanna rustig aan he :wink:
@ cyn, auuuwwww wat deed je? naar de leuke jongens kijken?? :wink:

Haha nou die leuke jongens wilde niet opzij gaan, waardoor ik met mijn achterband in de prut terechtkwam, en mijn scooter zo onder mij vandaan schoof… :frowning:

Ik ga trouwens 17/08 weer een bootje bekijken in Amsterdam… een veeeeel te mooi cruiseschip :biggrin:

Goeiemorgen,
Gisteravond aan de crock, was druk en warm, vanmorgen bijtijds er weer uit voor een afspraak bij de HA. Vandaag een mailtje gehad van onze advocaat en het zou zomaar kunnen dat ze het licht hebben gezien. Ze hielden vast aan de ANVR voorwaarden en wilden daarom onze claim niet behandelen omdat het te laat ingediend zou zijn. Advocaat heeft ze verteld dat ze een dagvaarding tegemoet konden zien en dat de wet waarop de claims gebaseert zijn voor de anvr voorwaarden gaat. Eeerst zeiden ze dat dat niet zo was, hebben toch geinformeerd bij hun eigen juridische afdeling en moesten toegeven dat onze advocaat gelijk heeft. Als het meezit komen ze binnen een week met een voorstel en anders gaan we toch naar de rechter. Afwachten dus.
@Cyn: Beterschap met je rug
@Viva: Tuin gedaan samen met hub, heb er ook een bloedhekel aan, tuin is om in te zitten en niet om in te wroeten. Vervelend als je vlucht later gaat, is maar paar uurtjes, dus toch op tijd in Alanya. Zou anders zijn als je ineens 's avonds laat zou vertrekken, das pas balen
@Roanna: Druk met de dagelijkse rituelen. Straks weer naar kokkie, hopen maar dat het nog steeds goed gaat, duim duim, en het dagelijkse ritueel, doe hem de groetjes

Toos: eindelijk een antwoord van vlaai !!! :biggrin: Ben benieuwd met wat ze komen!

Ik dus ook, advocaat hoopt op een voorstel. We zijn inmiddels een half jaar verder en nog geen steek opgeschoten

@toos
Ik hoop dat ze met een redelijk of nog beter een goed voorstel komen.
Je zal het beleven, een bos bloemen met een boekenbon ad. EUR 25,–.

@cyn
Onderuit, dat is niet zo mooi. Rug bezeerd en de scoot in de kreukels?

@viva
Niets op de planning vandaag, echt niet of straks toch nog ff de stofzuiger en de stofdoek :smiley:

Zo, heb me eigen even koffiepauze toegestaan.:wink: Hoef zo alleen maar even het bed er weer schoon op te doen. De WAS hangt te wapperen.

@Cynthia: Meid toch! Een zere rug… maar de scoot dan? Niet beschadigd? Alsof dat zo erg zou zijn, als jij maar niks hebt. Kusje erop!!!

En welk schip ( zeg geen boot, zegt R :unibrow:) ga je bekijken, want R. zou eerdaags ook weer gaan?

@Toos: Nou, het zal tijd worden en je gaat door tot het gaatje hoor. Zijn ze nou helemaal daar bij die Ark*vlaaien!!! :disgust: Enneh… ik doe iedere dag de groeten van jullie hoor! Jullie krijgen ze natuurlijk ook weer terug, maar vergeet het soms ff hier te zeggen. Ja, die DDD he, heb er toch soms nog wel last van.:stuck_out_tongue:

@Bloem: Natuurlijk doe ik kalm aan. Stap voor stap, ook hier hoor. :wink:

@Viva: Nou, ook niet mijn ding hoor de tuin, Doe nu een bietje gras maaien, maar daar heb je het wel mee gehad. Gelukkig is het ook maar een klein stukje gras.

@Beps: Lekker plekkie kunnen vinden op het werk, dat je hier weer ff aanwezig bent? Gezelli!!!

@Marion: Alweer weg. Druk op de boerderie zeker weer. Ja, dat gaat daar natuurlijk gewoon door.

@MK: Zou er ook niet gek van opkijken als ze met iets simpels kwamen. Aan mensen die op dezelfde vlucht zaten, waren met zn zessen, hebben ze 55 euro aangeboden. Zou het een belediging vinden. Ze komen ook nog wel eens met tegoedbonnen. We gaan het zien … of niet

Nou mijn scooter is in de modder terecht gekomen… en heeft geen kras :slight_smile: Thank god :wink:

Ehm ik bezoek het SCHIP de Carnival splendor… :biggrin:

Morgen! Slowly, slowly, vanmorgen en niet te hard praten , beetje langzame start maar alles draait alweer zo te zien!

Toos - Eindelijk de goede kant op, en wat denk je, neem je genoegen met 4 nullen of toch maar 5 :lol:

Cyn - leuke jongen in de weg, is altijd wat met die gasten !! Sterkte met de spierpijn! Lekker 17e weer een dagje kwijlen !

Allemaal lekker bezig met werk, klussen, relaxen , vakantieplannen en whatever, het is gelukkig weer een mooie dag, alles gaat beter als de zon schijnt!

Hubs ook al in de tuin aan het stoeien met tegels, we gaan er alleen maar terras van maken, dus dag tuin , dag slakjes, padden enz , wel een beetje jammer, maar echt te vaak achterstallig onderhoud ! Ik help ook wel mee hoor, beetje aanwijzen en zo:king:,… nee hoor gekheid, ik sjouw wel mee, ben blij dat ie in ieder geval begonnen is!

@Marifran: Nou mijn idee, om de tuin helemaal helemaal onderhoudsvrij te maken. Voor mij nog beter… de boel hier verkopen en lekker naar een appartementje met een fraai balkon. Maargoed, dat zal er voorlopig nog niet van komen.

Kreeg net nog even een telefoontje van mijn leidingevende om te vragen hoe en wat hiero enzo. Ben gelijk weer op de hoogte gehouden over het wel en wee op het werk. Iemand’s zus overleden en andere collega weer oma geworden. Tja, thats life!!!

Zo, pauze is om, ga weer even wat doen, dan hapje eten en dan weer huppakee… too the hospital. :lol:

Laterssssssssss dames. :dag: :dag:

@Viva
Heb je ook bij Corendon geboekt? Wij hadden toen ook een ochtend- of een avondvlucht. Zouden eerst met Corendon vliegen, maar toen we de tickets kregen was het omgezet naar Trnsavia en vertrokken we aan het einde van de middag. De terugreis was wel met Corendon.

@Marifran
Hub in de tuin aan de slag met tegeltjes en jij wijst aan hoe ze moeten komen liggen. Goed geregeld. Hier ook altijd achterstallig onderhoud want ik krijg het niet meer rondgebreid, en het zij zo. Degene die er zich aan stoort begint maar, ik doe de terrassen en that’s it. Er is meer in het leven dan werken.

@Roanna
Bezig met de huishoudelijke klussen want het moet er wel picobello bij liggen als kokkie weer naar huis mag he.

@Toos
Begint eindelijk een beetje schot in de zaak te komen, nu nog een mooie vergoeding.

@Cyn
Een schuiver gemaakt met de scooter, das niet zo mooi. Hoop dat je je niet al te hard gestoten hebt.

:ninja:

Hai Beps :dag: :biggrin: :dag:
Druk op de saak?

@Viva
Heb je ook bij Corendon geboekt? Wij hadden toen ook een ochtend- of een avondvlucht. Zouden eerst met Corendon vliegen, maar toen we de tickets kregen was het omgezet naar Trnsavia en vertrokken we aan het einde van de middag. De terugreis was wel met Corendon.

ja idd die ja, heen met cor. terug met trans. op de site nog steeds om 7 uur…nou ja we zien wel.

Toos, met 6 personen 55 euro als tegemoetkoming wat een lachertje…het is te gek voor woorden het is te hopen dat ze met zo iets belachelijks komen, kun je gewoon naar de rechter, volgens mij is die dan minder mild.

@Viva
Kan zo nog omgegooid worden, wij wisten 2 dagen van te voren pas dat we 's middags zouden vertrekken.

Mijn schoonzus zat jaren geleden op Mallorca, terwijl daar een of ander sportevenement was, alles zat vol geboekt, ze wist het niet het stond ook nergens in de boeken dat het evenement er zou zijn. Na 5 dagen is mijn schoonzus op eigen houtje terug gegaan naar nederland, die werd er helemaal gek van s ochtends vroeg tot s avonds laat, pokke herrie uit grote boxen.
Deze heeft het hele boeltje voor de anvr laten komen, toen ze namelijk terug was via via er achter gekomen wat het evenement was. Toen bleek dat de reisorg. het hadden moeten vermelden in de gidsen omdat het al 5 jaar van tevoren bekend was. Zij kreeg de hele reissom terug, en alle gemaakte kosten, (telefoon, taxi naar het vliegveld ect.)

Tja alles kan, zag afgelopen maandag ook al dat de vlucht van 7 uur naar half 11 was verschoven…dus het zal wel, nou ja 1 dag weg, niets aan te doen, we komen daar dan voor in de avond aan, kunnen we gelijk aanschuiven en ff een paar boodschapjes doen, en dan aan de borrel…ga terug wel laat. Met trans. 22.20 uur daar de lucht in, dus mag nog niet mopperen…