TTT deel 96 ... we zijn er bijna!!!

@Roanna: Dat is nog eens goed nieuws vandaag.

@Roanna
En weer brengt kokkie positief nieuws vandaag … mooi zo

Roanna: HEERLIJK NIEUWSSS!!!

@Marion: Ik ben het met je eens, niets zo moeilijk als waar zij nu voor staat!!! En die nare hormonen. Ik vind het ook alleen zo vervelend voor haar dat ze hierdoor niet genieten kan, en idd dat er iemand is (waar zij zoveel nog omgeeft…ook dat nog) die dit verpest…
Ik denk dagelijks aan haar…

Ik denk ook regelmatig aan TRL, heb echt met haar te doen en zou willen dat ik haar kon helpen. Maar het is iets waar ze zelf uit moet komen, al dan niet met hulp.
Ik ga er van tussen, ga nog even de ramen zemen. Die zien er niet uit na al die hoosbuien.
@Roanna: Doe kokkie de groeten
Voor degene die aan het werk zijn, werk ze en anders geniet van het zonnetje.:dag:

Meiden… ik ben het helemaal met jullie eens.

Ik ga er nu ook weer even van tussen.

Werkse nog voor de werkenden en natuurlijk doe ik kokkie weer de groeten van jullie.

Tot laterssssssssss :dag: :dag:

ola
druk
en ik voel me ellendig
toch ff bijlezen…
had ook sms van trl, beetje dezelfde inhoud als marion al zei
@ roanna, super nieuws, alweer op zaal… weer een stappie!! gelukkig!! duimduimduim

He meiden, daar ben ik dan…

was vanochtend al vroeg op pad, boodschappen halen voor paps, zijn hut strak getrokken,en zijn bed verschoont en de was opgehaald, die zit nu in de machine…

Tlr…snap helemaal wat je dwars zit, maar meissie GENIET van deze zwangerschap, ik weet dat klinkt makkelijk en dat is het zeker niet…maar sluit me helemaal bij de meiden van TTT aan…ga praten, of zoek hulp…straks als de baby er is en je zit nog met zulke gedachte’s dan dender je zo een PND in, en daar ben je helemaal niet mee geholpen…

@ viva, komt een vrouw bij de dokter, dat grijpt je wel hoor

Bloemmie die heb ik gelezen hoor, en ook de weduwnaar…hoefde niet te huilen hoor bij beide boeken…heb wel tranen gelachen om de gelukkige huisvrouw van Marleen van Rooijen…van haar heb ik alle boeken gelezen…maar die huisvrouw, is heel zielig eigenlijk, maar haar manier van schrijven, ik heb in een stuip gelegen en ja in het vliegtuig, dat sommige mensen gewoon zaten te staren naar mij.

Roanna, gaat toch wel heel erg goed met kokkie hoor, fijn om te lezen…hoop niet dat het te hard gaat…

Marion lekker op terrasje

Raak naar het politiebureau, ect…en dan zo warm…fpffffff

Bloemmie verslapen…bedje ligt te lekker, ikke veel te vroeg wakker hoor!!!

EN JA HOOR ZE STAAT OP NUMMERTJE 1 HIEPERDEPIEP…

IK VIND HET ZO’N MOOI GEZICHT, IK ZET HEM ER NOG EVEN WEER OP…

:turkey:Vivaturkije 18 augustus - Alanya:turkey:

Cynthia 23 augustus - Brussel
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Marifran 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte

En dan de verjaardagen nog …

09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda

Zo Ikke Lekker In De Tuin, Ga Zo De Was Ophangen…waar Zit Iedereen…

Viva : groot gelijk hoor, is een prachtig gezicht :tongue:
Roanna : echt goed nieuws weer hoor, volgend bericht wanneer hij naar huis mag:biggrin:
Hoor net dat ik morgenochtend om 09.00 in Parijs moet zijn :evil:

Raak wat een drukte heb jij eigenlijk nu, zou toch denken dat het zomer is en je een beetje kalm aan kunt doen…

zo ikke plat in het zonnetje…de was wappert en de volgende zit er al weer in…lekker weertje hierzo…tot laters…

@roanna
Nu alweer op zaal, hij gaat echt als een speer die kokkie van jou :wink:

@viva
Bij pa alles weer op orde, de was nog ophangen en dan even wat tijd voor jezelf…

@trl
Alles is al gezegd, daar hoef ik denk ik niets meer aan toe te voegen, alleen dan een :kus:

MK : alles goed daar ?? hebben de kids het lekker naar de zin, het weer ziet er toch steeds wel redelijk uit he.
Ik ga strakkies met de kleinkids restaurantje pikken, zie ze daarna pas weer het weekend
Ik heb Cyn ook nog niet gezien, iets gemist, vrije dag ??

Cyn heeft een vrije dag…
Ikke weer thuis… nog 4 diensten…

Net naar reisbureau geweest nieuw reisplan bekeken… we denken en puzzelen verder!

@raak
Hubs is nu met de kinderen naar mijn tante/oom, ze hebben jonge geitjes.
Jij veel plezier met de kleinkinderen.

MK : dat is altijd leuk he kleine beestjes
Beps : suc6 met puzzelen, ben 8 x in Thailand geweest, overal goed !!

Jeetje, inmiddels een eeuw geleden dat ik hier voor het laatst geweest ben! Hoorde af en toe nog wel eens wat van Linda. Super dat het nog steeds zo’ n hechte club is hier! Zie wat nieuwe namen staan en mis wat oude, wat ik zo vlug gezien heb. Leuk! Groetjes aan jullie allemaal!

Heee een verdwaalde dame op TT!!!
Alles goed???

Lost in TT :wink:

Alles okay! Rustig op het werk dus vandaar een beetje aan het rondsurfen. Hoest met jou?!