Inderdaad ook al wakker. Was weer vroeg vanmorgen, mijn buurman is met de sleurhut vertrokken naar ik hoop verweggiestan. Gisterenmorgen vroeg weer getimmer aan zn boomhut en vanmorgen hoop herrie op straat. Hub heeft er van het weekend wat van gezegd en gevraagd of hij zn volumeknop wat zachter kan zetten.
Plannen voor vandaag, crocken
@Marion: Maar wegblijven geeft ook geen antwoord voor haar… Tuurlijk is het voor ons makkelijk: Negeren die man… Maar zij zit ermee en kan niet overal haar ei kwijt…
Anders proberen iemand te vinden waar ze ‘prive’ mee kan praten…
pfff op het werk rustig… maaar wie weet, stilte voor de storm
Allen die er bijgekomen zijn: :dag: goedenmorgen
@Beps: Ook goeiemorgen:dag:
Het is ook moeilijk voor TRL, je zal maar in haar schoenen staan. Aan de andere kant ze lost er niks mee op om te blijven zoeken naar antwoorden. Misschien contact zoeken met iemand die V ook kent en het hoe en waarom weet???
Ik ga badderen, dus tot laterssss
Het blijft moeilijk voor haar, dat snap ik… Maar aan de vraag: WAAROM… zijn al zoveel mensen ten onder gegaan, zelfs sterke mensen als TRL!
Het IS zo…en vooruit is waar we heen moeten(zo is het helaas)
Ik vind het zooooo vervelend voor haar dat zij in zo een dip zit en geen antwoorden vind!!
(ik bedoel dit als delen van zorg he, niet als roddel!!)
Mogge Beps.
Ik ook de boel weer fris en fruitig hier.
Verder… ik ben het helemaal met je eens. Hoe moeilijk ook… je moet verder.
@TRL: Mocht je toch meelezen… probeer iemand te vinden ( als je die al niet hebt) waar je het mee kan delen. Samen kun je miss meer, dan alleen.
@TRL :kus: Denk aan jullie(echt!!)
Rest ook allemaal goedemorgen !
Beps : hier op het moment ook errug rustig hoor
Toos : lekker gebadderd en daarna weer aan de crocks
Marifran al vroeg uit de veren om te sporten
Marion : spuitje halen en lekker ff terrasje pikken bij CP
Kaylo : Was er al helemaal vroeg bij maar ik denk dat ze nu weer in coma ligt
Bloem : verslapen en nu waarschijnlijk druk, tijd inhalen he:smirk:
Roanna : wat ruik je weer lekker:slywink:
Trl : valt niet mee hoor, hoop dat alles goed komt met je:kus:
Ben weer terug en zit even met ijsblokjes op m’n dijbeen, krijg je er van als je spieren gebruikt die zo’n beetje in slaap gesukkeld zijn.
Maar niks bijzonders, kan verder alles nog :biggrin:
Toos - lekker poosje rust, is die boomhut nu nog niet af ??
Marion bedankt voor het bellen, ik heb te veel fantasie en zie dan de ergste dingen voor me!
Dit is een persoonlijk drama, waar wij jammer genoeg niet bij kunnen helpen, blijkbaar heeft ze daar helemaal niets aan.
Maar het is wel een heel ernstig probleem waar je gewoon deskundige hulp bij nodig hebt.
In de krant van maandag (AD) staat dat de Univ.v.Amsterd. onderzocht heeft dat een kwart van de mensen met liefdesverdriet symptonen van een posttraumatische stresstoornis hebben. Je hebt er zelfs lichamelijk pijn van en kan maanden duren. En zoveel tijd heb je niet als je zwanger bent. Hier is deskundige hulp nodig, terapeuten of consulenten die het meegemaakt hebben en je handvatten kunnen aanreiken om er mee om te gaan.
Marifran : ben het helemaal met je eens, heb het artikel ook gelezen. Dit moet je echt wel serieus nemen
Sorry, en jij jezelf natuurlijk ook verzorgen he. Heb je natuurlijk weer teveel uitgesloofd he, op jouw leeftijd:frown: :hihi:
Haha, raak …afgestraft ja, maar het was wel leuk !!
Liefdesverdrietpatient ben je als je langer dan een paar maanden ‘ziek’ bent.
Als je echt verslaafd bent aan een persoon. En je in je hoofd ook een heel ander beeld hebt gevormd van diegene dan hij in het echt is.
Dit verzin ik niet zelf maar komt van één van die liefdesterapeuten.
Klinkt wel heel herkenbaar.
Lieve mensen. Wat lees ik toch weer veel vandaag, waar men wat aan zou moeten hebben. Fijn dat jullie allemaal proberen met een oplossing te komen, maar diegene moet zelf ook wel een beetje mee willen werken. We bedoelen het in ieder geval allemaal goed.
Maar ook ik… TRL…denk aan je. :kus:
Meisjes… dan ook nog even weer goed bericht. Kokkie belde net, dat hij al op zaal ligt, dus niet meer op de HB.
Kreeg net even een buuf op de koffie en bracht een mooie bos bloemen en een kaart voor hem mee. Die neem ik straks dus mee naar het ZH.
Ik ga nu ff broodje eten.
@Marifran: Toch weer iets tè enthousiast geweest?
Nouja, vanavond een lekker ijsklontje in de borrel.
Het is ook te vergelijken met rouwverwerking.
Je wilt je leven eigenlijk niet verder leven zonder hem. Dan houd je de herinnering zo veel mogelijk in leven. Bij liefdesverdriet verdwijnt de persoon niet echt, maar hij is wel onbereikbaar.
Het verschil is wel dat je bij rouwverwerking van alle kanten steun krijgt en Trl heeft te maken met mensen die zeggen van: zie je nou wel , we hebben je nog gewaarschuwd!
Trl - ik hoop dat je het leest, er iets aan hebt, of in ieder geval hulp gaat zoeken. En praten met je moeder, vrienden gewoon tegen iedereen die naar je luisteren wil.
![]()
Pff lekker dagje… redelijk rustig enzo…
Roanna - Super ventje hoor ! Volgens mij wil hij zo snel mogelijk naar huis !
@Marifran: Was die boomhut maar af, volgens mij is hij is hij er nog wel een poosje mee bezig:finger:. Dat krijg er nou van he, overactief zijn op jouw leeftijd:p
Ik heb het stukje niet gelezen, maar er zit denk ik wel wat in. Denk ook dat je als een stukje rouwproces moet zien. Maar het is triest als het je overkomt en door toedoen van zo’n knuppel niet kan genieten van zo iets moois als een zwangerschap
@Trl: Als je meeleest http://www.animaatjes.nl/plaatjes/h/hugs/BBearyHugs-vi2.gif
@Toos
Alweer die buurman, je zou hem wat. Hoop dat ie zijn volumeknop wat zachter zet nu hub er iets van gezegd heeft.
@Beps
Tuurlijk moet ze vooruit maar het lijkt me ook ontzettend moeilijk om zo behandeld te worden door iemand die zegt van je te houden. Zou echt niet graag in haar schoenen staan nu en snap TRL ook wel. Je wil ook niet je hele hebben en houwen hier neer gooien en ook nog wat vrolijks te melden hebben zo nu en dan. En dan zullen de hormonen ook wel mee spelen denk ik. Je bent toch gevoeliger als je zwanger bent.
@Raak
Erg rustig nu, kan je je krachten sparen voor in Parijs, je zal ze nodig hebben daar.
@Marifran
Zo kom je er nog eens achter hoeveel spieren je hebt he?
Ben ook zo hoor, gaat van alles door me heen wat er gebeurd zou kunnen zijn. Wat doet iemand in geestelijke nood? Je hoort de raarste verhalen tegenwoordig he.