Ja goed. Moe ander werk, en weer een nieuwe baan onderweg…(18 beginnen)
Nog 5 weken(iets meer) en dan een weekje kusa…
En jij dan???
@Viva: Daar houd ik ook echt wel rekening mee. Ik denk zelf dat hij het zo goed doet, omdat hij in goede conditie de operatie inging. We zullen zien en afwachten hoe het verder verloopt. Hij is er nog niet, dat is zeker en dat beseffen we wel.
Ben ook net terug van het bezoek en alles was weer in orde voor zover… zijn bloeddruk was aan de lage kant (bloedarmoede)en krijgt nu een zakje bloed toegediend. Verder ging alles goed!
Hey Diamond? :dag: Wat leuk je weer even hier te zien. Dat was lang gelee!
@Beps: wat leuk, binnenkort een andere baan! Wat voor iets ga je doen? Ik zit nog steeds bij hetzelfde bedrijf, inmiddels wel een vast contract bij het uitzendburo gekregen. Nog 4,5 week werken en dan gaan we 9 dagen naar Aruba. En…in oktober nog een weekje Alanya he :drugged:
@Roanna: hey leuk je ff tegen te komen! Hoe is het met je? Al op vakantie geweest of nog iets in 't verschiet?
@Diamond: Wij even niet. Heel misschien nog laat in het najaar een weekje. Mijn manneke is vorige week aan zijn hart geholpen, althans 6 omleidingen gelegd en is daar momenteel nog herstellende van in het ziekenhuis, maar het gaat inmiddels goed met hem.
Goh leuk, jij nog steeds naar Alanya? Met moeders zeker weer he? En… toe maar… ook nog naar Aruba. Gaaf zeg. ![]()
Maargoed, ik heb inmiddels de pizza in de oven gedaan en ga ff de pietjes buiten verzorgen en bietje gras maaien.
@Beps: :dag: Lekker gewerkt?
@Roanna: oh jee dat klinkt behoorlijk heftig! Maar goed te lezen dat het goed met hem gaat! Zou heerlijk zijn als jullie in het najaar er nog even tussenuit zouden kunnen!
Inderdaad weer met mams naar Alanya :so: Zijn in juni ook al geweest haha, we blijven het er verschikkelijk leuk vinden!
Nou raar heel verhaal getypt en t is weer weg
@Dia: Ik had bij uzb ook al een jaarcontract… maar ik wilde bij deze organisatie weg. Nu krijg ik avond- nacht en weekenddiensten(katsjinggg) en 40 wkn via UZB en daarna vast contract bij de opdrachtgever…
EN we zijn aan t kijken voor onze 2de huwelijksreis in dec…thailand 3 wkn… puzzel puzzel
@Roanna: :dag: Ja weer lekker thuis
@Beps: Thailand, gaaf! Lijkt me een ontzettend mooi land! Ben je dit jaar eigenlijk nog naar Turkije geweest? Hoe gaat het trouwens met jullie hond? Weet nog dat je toen een pup kreeg.
kan je zien hoe het met haar gaat…
Ondertussen al weer een 2de hond ‘aangevraagd’ komt volgend jaar juni/juli ongeveer,…
Hey … Diamond op de thee. Das een verrassing!!!
@diamond: Leuk dat je weer eens langs komt.
Dat is volgens mij ook lang geleden?
Zo eventjes terug lezen.
Groetjes Jac
Hoi diamond…leuk je weer te zien hier…niks veranderd op ons forum"de vaste’'garde nog steeds van de partij
zo ikke ook weer thuis
een hele lading post, dus weer de administratie en website bijwerken
ook alweer gegeten
@ beps, erg lekker
en je cker aan te raden!! lange houdbaarheid ook en nie duur! inslaan!! ![]()
@Bloemmie: Oke dan, hubbie eet donderdag(zit ik in de sauna hihi) dat dan hahaha
awhhh wat een rust hierzo!!
Zo ben ik weer even, samen met hubs even door de tuin geraused…alles moest gesnoeid worden wat een bende is dat dan zeg, al die coniferen, en blad…gadver…tuinieren is hubs zijn ding, ik heb er echt een hekel aan, maar ja alles moet netjes he voor dat we met vakantie gaan.
Had van de week Filiz nog een berichtje via hyves gestuurd, toen de bosbranden er waren…
hier haar antwoord…
Hey Anja…
Thanx voor je krabbeld…
Wij merken hier helemaal niks van de brand…gelukkig!!
wel is van de week een helikopter hier water u%u0131t de rivier komen halen…alsof er in Alanya niet ook genoeg water is…maja…
was wel chique om te zien…!!
doe iedereen op WW de groetjes van me…
ik zal snel weer wat van me laten horen daar…!!
heel veel groetes…
Filiz
Haha ikke ook al eea bij haar gekrabbeld enzo
en een mailtje gestuurd… Het gaat echt goed met haar daar!!!
Hier alles in rust. Tv kijken, tussendoor de gids(thailand natuurlijk) overleg ed… PFFFF wat een (heerlijk leuke) klus… Het wordt nog wel wat :lol:
beps zoekse, ikke bankhangen en house kijken, dus wens iedereen een fijne avond en alvast welterusten.
Goedeavond jongelui.
Inderdaad, wat een rust. Nou, hier ook een serene rust. :lol: Praat af en toe tegen mezelf en dat is het wel! Gelukkig gaat zo nu en dan de telefoon, anders was ik mijn stem helemaal kwijt. Ha, ha.
Nou, jullie ook allemaal nog een fijne avond verder en weltrusten voor de vroegslapers. :dag:
Goede avond …
@Bloem
De post weer weg gewerkt?
@Viva
In de tuin aan de gang geweest. Stuur die bijen nou eens een keer de korf in!!!
Ook een berichtje van Filiz, super dat ze het zo goed naar haar zin heeft.
@Roanna
Heef soms ook wel iets, tegen jezelf praten, verloopt het gesprek in ieder geval altijd goed ![]()
@ marion jyup
iedereen bedankt, alles afgetekend, ge-upload, naampje erbij… nieuwe adressen geschreven, afgevinkt, nieuwe kaarten gezocht, berichtjes gedelete… nu ff zegels likken en ik ben weer klaar voor vandaag ![]()
@ roanna, je mag me best ff bellen als je je stem nie kwijt wilt raken
@ viva, drukdrukdruk in en om het huis, volgens mij kunnen we 3 seizoen eigenhuisentuin van jou maken pppff zo vermoeiend
@ beps… ja leuk he?! reisje uitzoeken… soms is te veel keus ook zo wat he? ![]()