Ik ben effe weg, effe naar de brievenbus
Ben weer terug
Wat een rust hier!
@Beps
Het tandartsbezoekje zit er inmiddels op, kan je er weer een poosje tegen alles het goed is.
Die ‘vrienden’ zijn ook knap van de leg, het ene moment wel gaan en het andere weer niet. Hopen maar dat ze nu bij hun standpunt blijven.
@Bloem
Heb binnen de kortste keren een boek uit maar 2 in een paar uurtjes tijd dat ga ik niet redden. Misschien kan je er mee in het guiness book of records
?
@Linda
Je hoeft je niet te vervelen met al die boeken bij. Heb ook altijd een leesboek in mijn rugzak maar heb de laatste keer amper gelezen in het vliegtuig. Gekletst en met de i-pod weg gedroomd.
@Raak
Ben ook liever in Antalya, ben 1 keer in Parijs geweest en dat is meer dan voldoende. Ik heb er echt niets mee.
ola
ook weer thuis, eten haphap… salade lekker fris
@ raak, hebbie nog assistentie nodig?
@ marion tja… komt een vrouw bij de dokter, 3h vantevoren aanwezig, via r’dam naar maastrisch, uur wachten, 1e boek uit, toen t andere boek… 3h vliegen… ook bijna uit… de extra rondjes boven de luchthaven waren net genoeg voor mij ![]()
@ beps zei t toch, duimduimduimmerdeduimduimduimmmmm
@ linda, ff een oogje dichtdoen op de bank??
Zo tandarts geweest, niet echt een gaatje, maar een vulling moet worden ‘aangezet’(hij is niet dik genoeg, waardoor er iets tussen de kiezen blijft hangen…
Pfff die mensen… Ik denk dat ik t doorheb, maar goed DUIMEN!!!
@Linda: Geniet lekker meis…je bent er aan toe!!! Veel plezier(hoelang ga je eigenlijk??)
@beps: ikke ga 13 dagen terug om 21.10 griekse tijd op 17 aug land hier om ong 00.00 van 17e op 18e
@bloem: oogje dicht doen lukt helaas niet ben veel te onrustig momenteel
@beps: ben er idd echt aan toe heb t nog nooit zo erg gehad als dit jaar als ik zo door was gegaan en nog geen vakantie had gehad was t een dezer weken niet goed gegaan denk ik
Lekker Linda: Geniet, en bekijk al die Grieken… ze zijn lekker… hahaha
hahahha daar kan damber over meepraten
@ linda, tis ook nie nix geweest dit jaar he?! die baan switchen, moeilijke keuzes gemaakt, altijd voor iedereen er zijn, veel gelopen, pr verbroken…!! dus… nu lekker VAKANTIE!!
mss spoedcursus aanvragen bij damber
Is een optie, al heb ik het idee dat zij er ook snel van genezen is…(ze gaan nog terug toch??)
ze gaan nog terug ja
om eerlijk te zijn heb ik er ook liever een dichter bij huis
Haha dat is ook mijn idee…de mijne woonde 35 km…dat was al VEEEEEEELLLL te ver haha
De mijne maar 2 km ![]()
hihi
vraag me af of damber nie veels te druk is om nog een keer naar kreta te gaan, kunnen ze beter omboeken en gewoon lekker naar turkije gaan ![]()
hahaha… zou ikke wel doen, maar ja, ik zou dan ook noooooit
in love vallen met een kretenzer
![]()
ik word trouwens GEK!! net op t moment dat ik besluit om ff mn photo-album op 1 van mn websites drastisch om te gooien, doet ie t weer niet!! archhhh!!! geloof je toch niet… grgrgr als ik ergens chagerijnig van wordt ![]()
HAHAHAHAHAHAAH Sprak zij voorspellend(of meer uit geheugen puttend)…