TTT deel 96 ... we zijn er bijna!!!

@roanna
YES YES, heerlijk hoor, hoe laat ga je heen?

@roanna: super dat kokkie weer in apeldoorn is

Ja, super he! Ik ga er vanavond naar toe, want die van vanmiddag is al afgelopen. Ga nu ff kijken hoelaat daar de bezoekuren zijn.

Roanna : schitterend nieuws !!

@Linda
De koffer een heel eind klaar en ondertussen druk bezig geweest om al in te checken voor vanavond. Gelukt nu, jullie zijn verzekerd van een plaatsje.

@Kaylo
Pechvogel … je zit echt in de lappenmand of niet? Nu weer een peesonsteking. Beterschap he meissie! Klugngelen aan de wasbak met de haren, het is even niet anders, maakt ook niet uit hoe, als ze maar gewassen worden toch?

@Roanna
Kokkie al in Apeldoorn, das goed nieuws. Ben je lekker snel bij hem op je scootertje!

@Inchecken
Maakt me niet uit hoe lang ik van te voren daar moet zijn. Vermaak me wel op het vliegveld, beetje shoppen, beetje drinken en een beetje kletsen. Mijn vakantiegevoel begint daar echt.

@Bloem
Maakt het idd wel anders als je in je uppie bent. Heb je niets om tegenaan te kletsen. Lezen is een optie, als je tenminste nieuwe boeken bij de hand hebt. En 2 maal lezen schiet ook niet op he?

Roanna: Super!!! :thumbsup: Ben blij!!! :kus:

@Raak
Zou ik jou zo maar vergeten. En dat kan niet he. Weer op pad woensdag en nu naar Parijs, bofkont. Je koffer komt niet echt aan rust toe he?

Nou ladies… ik ga nog ff een paar mensen bellen en mailen en dan ff een hapje eten en dan nu maar op naar ons eigen ZH. Of ik nu al met het scootertje ga, weet ik nog niet, omdat ik erna nog wat afspraken heb, maar er gaat hier rechtstreeks een bus naar het ZH toe, dus dat is totaal geen probleem.

Meiden bedankt ook nu weer voor jullie support. Jullie zijn allemaal geweldig. :kus::dag:

Enneh Linda… mocht ik je niet meer spreken:

Een hele fijne vakantie en ga lekker rusten en genieten, samen met je familie. Heel veel plezier daar en ook nog een goede reis. :vak01: :vak01:

Ikke zo naar de tandarts, eerst naar de schoonmaakster en daarna de tandarts himself

Tot strakssss

@beps: succes bij de tandarts!

@ roanna owhhh super nieuws!! weer een stapje gezet… stap voor stap! wens hem nog maar weer meer beterschap toe namens ons!

@ marion, nee zo kort achtermekaar niet nee,… was met mn laatste vlucht naar bodrum, had al 2 boeken uit toen we de landing inzetten… :tssk:

@ raak he bahhh parijs… of all place :frowning: :wink:

neem 2 boeken mee en 2 puzzelboeken, hoop echter morgen in het vliegtuig te kunnen slapen laatste nachten slecht geslapen voel me nog steeds hartstikke moe en vannacht de hele nacht op schiphol doorbrengen

Marion : te errug he, maar ga toch liever naar Antalya:lol:
Bloem : van de grote steden ook mijn favo hoor, lekker wijntje, lekker eten, neem dan werken maar op de koop toe:hihi:
Beps :succes he bij de beide frutselaars:(
Linda : alvast beetje relaxen op een bankje, je niettegenmespreken gezicht opzetten en lekker weg in je boek. Gaat vast lukken:vak02:

@raak
Nu weer naar Parijs, jij gaat ook heel Europa door.
Heb je ook nog een beetje vrije tijd om iets leuks te gaan doen daar?

@linda
Kussentje vragen en oogjes dicht. Als je nu al bekaf bent, dan gaat dat vast wel lukken.

Meiden schiet mij maar lek…
Heeft mn vader die vrouw gebeld, over zo en heb je geboekt en wanneer gaan jullie… eerst ff rustig vragend…GAAN ZE NIET!!! Ik juich nog niet…maaar toch…

Ja moeilijk, dagen verzamelen enzo… volgend jaar vut…(ja daarom zouden ze nu juist wel gaan, omdat de baas gezegd had dat hij ze niet voor volgend jaar mocht bewaren,…) maar goed
DUIMEN BLIJVEN HOOR!!!

@beps
Zal het dan toch nog goedkomen allemaal, IK HOOP HET ZO VOOR JULLIE.
Ik zal voor je duimen hoor!

@beps: blijf voor je duimen!

@mk: wist niet dat je die kon vragen in het vliegtuig, hoop dat we weinig tot geen turbulentie krijgen

Beps : we duimen mee hoor !
MK : zit denk ik 2 dagen bij deurwaarders, fraudedienst en politie.
Mijn artikelen, logo en eancode worden gekopieerd, voel me net coca cola of zo :nod:
Linda : of een flinke borrel:slapen:
Dames ik ben ff naar holland en appie, fijne avond allemaal
kom nog wel ff langs voor nieuws van Roanna en kokkie

Ha, ha, het voelt als een real life soap. :redface: Lief van je hoor! :wink:

@Beps: En natuurlijk DUIM ik ook mee hoor! :stuck_out_tongue:

Heb net ff wat (lekkers) gegeten en ga dan straks met de bus van 18.20 uur, dan ben ik mooi op tijd bij kokkie.