Bloem: het gaat niet om die 3 uur… het is meer dat je gewoon nog steeds 2 uur van te voren aanwezig moet zijn… En er zijn altijd mensen die later komen… Het is gewoon iets waar je rekening mee moet houden
ja en dat vind ik dus onzin
maar das mijn mening en mn grootste frustratie met vliegen
Goeiemiddag,
Kom nog aanwaaien voor ik weer aan de crock moet. Wij hebben in juni 24 uur van te voren ingechecked, kregen plaatsen toegewezen, konden daar niks aan veranderen. De instapkaarten kregen we per mail. Op schiphol bij de bagage drop off kregen we nieuwe instapkaarten. Moesten daar dus toch gewoon in de rij, wel de plaatsen gekregen die we hadden. Zie er persoonlijk niet het voordeel van om van te voren in te checken, procedure is bijna hetzelfde.
@Linda: Een hele fijne vakantie en heel veel plezier op Rhodos
@Roanna: Dat is goed nieuws, nou duimen dat er vandaag een plekkie is voor kokkie. Scheelt je in ieder geval een hoop reistijd.
@Kaylo: Zit je niet mee he, in ieder geval beterschap
@Cyn: Er stond bij ons in de papieren dat als je van te voren via internet had ingechecked dat je een uur van te voren aanwezig moest zijn
Toos: serieus? Mijn collega heeft bij de bagage-afhandeling al 2 uur in de rij gestaan!!!

Linda heel veel plezier !! Gooi je haar maar los en goed (laten) smeren hè. Je bent wel giga vroeg op Schiphol zeg ! We duimen dat je in ieder geval geen vertraging hebt !
Kaylo - Wat een pech weer, hopelijk werken de vit.12 al, die extra energie heb je nu wel nodig. Ennehh… laat ze daar boven nog maar een flink poosje wachten!
Roanna - goed bericht hoor ! nog steeds op schema dus. Beetje de fysiotherapie afluisteren , haha, weet maar nooit waar het goed voor is.
Trl - ik maak me zorgen, knal je woede of verdriet hier toch neer maar ga het niet op zitten kroppen. Hoop dat je iemand hebt waar je met je verhaal terecht kan !!
3 uur van te voren gaat nog wel, als ze dan maar op tijd vertrekken. Er is op Schiphol zo veel te doen en te zien, ik vind het meestal allemaal wel prima, als ik maar weg mag :nod: !!
Verder veel gekletst en gemopperd hier, heb niet alles gevolgd, maar hoop dat het geholpen heeft. Ben het al weer kwijt… no problem toch !
Ja, serieus. Bij ons ging dat wel vrij snel, kwartiertje denk ik. Het enigste verschil was dat je je plaatsen al wist, maar verder was de procedure hetzelfde
Ik vind het ook geen probleem om een poosje op schiphol rond te hangen, als het maar niet te lang duurt;)
@Toos: Kan me er wat bij voostellen :unibrow: Trouwens …crockse straks. :evil:
Als ik dit zo lees, stelt het dan ook niet veel voor dat thuis intjekken. Vind eigenlijk net als Marifran… als ik maar weg mag. Ik denk, als je vroeg genoeg van te voren aanwezig bent (en dat zijn wij altijd) en zorgt dat je een beetje vooraan in de rij staat met intjekke, je ook vaak nog goeie plaatsen uit kunt zoeken. Vind het er wel een bietje bijhoren, dat ff in de rij staan. :unibrow:
Wij checken meestal wel een uur of 3 van te voren in en dan komt meestal dochter nog even uitzwaaien, dan vliegt de tijd, soms geen tijd meer om te shoppen , haha
Klopt Roanna, maar 2 uur wachten , ehhhhhh gelukkig nooit meegemaakt. Echt hoogseizoen tijden !
Toos - werkze !!!
@Roanna: MOOI!!! (solly ff gemist) Lekker in A’doorn en dan is t makkelijk ff binnen te scooteren… Doet m de groetjes van Tante Beps he!!!
Ik vind het geen punt hoor vroeg er te zijn…
Ga lekker zitten, bakkie, vakantie is begonnen
@Marifran: Zo doen wij dat meestal ook. Lekker op tijd daar zijn. Zorgen dat je de bagage zo snel mogelijk weg hebt en dan heerlijk nog ff shoppen, een hapje eten en dan vliegt de tijd voorbij. Mijn vakantie begint al in de trein of het taxibusje.
Oh… en misschien mag ik nog dit jaar ook nog wel. ( dream, dream) :vak02:
Ga ik doen Beps. :dag:
Ik weet niet hoeveel in nog online ben, dus bij deze alvast:

Linda heel veel plezier op Rhodos!
ik vind het ook niet zo heel erg als ik op vakantie ga om ff te wachten, maar meestal heb ik mn boeken al uit voor ik weg ben
probleem is wel dat het vaak van die rot tijden zijn en er niet veel te doen/ zien is als ik ga, + alleen, dus tja, echt gezellig is anders…
en je moet toch rekening houden met naar schipholrijden, bent dus al met al 5uur vantevoren al weg van huis, al kei kapot voor de vakantie begint
en 3h wachten op eindhoven is echt geen pretje hoor ![]()
maar ach, als je maar wegmag he?!
Linda : heel fijne vakantie, lekker luieren en ontspannen hoor.genieten : dat is een gebod:biggrin:
Kaylo : jij ook weer beterschap, meissie toch
Ben ff druk en moet wo t/m vr naar Parijs voor werk
@Linda
Eerst maar even voordat jullie straks al richting Schiphol zijn…
Slecht gelopen gisteren, rust maar goed uit tijdens je vakantie, dan ga je vast de volgende keer je kilometers weer halen.
Wens je een hele fijne tijd op Rhodos
http://www.steward.nl/assets/plaatje1_5754.jpg
geniet er van
@Marion: Nou, dat ziet er weer gezellig uit dat plaatje. Zou ik me ook wel vermaken. :unibrow:
@Raak: He bah, wat naar nu weer voor je, dat je nu weer naar Parijs moet. :unibrow: Zo’n mooie stad.
Maarre…waar ik ook even voor kom:
Kokkie is al weer hier in A’doorn. ![]()
![]()
![]()
@ toos: heb je een PM gestuurd!
Groetjes Jac