@kaylo: dank je
Beter laat dan nooit hé ? toch nog sorry hoor :redface: maar ben sinds donderdag of zo niet meer langs geweest
Marion : leuke foto van J. met de kikker
Roanna : ben blij te lezen dat het goed gaat met je ventje !
Pffffff… zit nog maar aan pagina 20 !!!
@kaylo
Het zit je niet echt mee de laatste tijd.
zijn ingecheckt rij 7 linkerzijde
Mooi zo Linda! Weer wat geleerd. Zo zie je maar waar dit forum al dan niet goed voor is. :vak02:
Ik net stukje gras gemaaid en nu ff bijkomen… en dan maar weer ff verder met zuigen.
Zo ! Bijgelezen, maar niet veel blijven hangen (mijn hersenpanneke is niet groot genoeg om alles te onthouden…).
Snap niet hoe sommigen altijd zo goede updates kunnen geven ??? Knap hoor !!!
Ga nu maar eventjes haartjes wassen. Weet het, is al bijna middag, maar mag (en kan) niet onder de douche. “Loop” eventjes niet op tempo.
Dus moet het maar even beneden aan de wasbak hé ?
MOOI!!!
Dan gaan wij dat dus ook lekker doen!
@beps: had een 8 cijferig reserveringsnummer terwijl je een 6 cijferig nummer moet invoeren moest de eerste 2 cijfers weglaten toen wilde t wel
@Linda: TOP!!! Ben ik er ook meteen mee uit!
@Linda: wel een lekker gevoel he? Maar ik wens je alvast een hele fijne vakantie!!!
Geniet ervan op rhodos!
Iedereen een fijne week.
Voor mij een drukke week. Dus ik kon ws pas een zondag weer langs.
Groetjes Jac
@jac: zeker een heerlijk gevoel, heb nog nooit t zo gehad als dit jaar dat ik zo erg aan vakantie toe was ga zeker genieten
Hello!!!
Ik een kater…
Dus even niet zo aanwezig vandaag…
Linda+Beps: inderdaad eerst 6 cijfers!!!
Ikke ben effe weg bloemen van verjaardag naar zusje brengen, foto’s ophalen en treinkaartjes halen
@cyn: ikke had acht cijfers en moest de eerste twee weglaten
Linda: klopt!!! Hou er wel rekening mee dat deze plaatsen nog steeds onder voorbehoudt zijn… mocht je heel laat op de luchthaven aankomen dan kunnen ze je stoelen weer vrij geven! Dus evengoed op tijd zijn, de rijen voor de bagage-afhandeling zijn ook lang!!!
x
@cyn: werkt t nog makkelijk bij t bagagedrop off point? zijn zeker op tijd aanwezig komen vannacht om 00.08 op schiphol aan met de trein
tot strakkies
Komt goed… En ik begreep dat je dan dus ingecheckt bent,…dus als ik er 3 uur van te voren ben zijn ze toch bezet! iksnap t ff niet. Ik check in, ‘claim’ mn stoelen… krijg wss ook een stoeldinges… of niet??
En daarna dus bij de gele machine je boardingpass halen, of krijg je die virtueel?
Mijn collega had ook zelf ingechecked, instapkaarten kun je uitprinten, en toen zij haar bagage ging inleveren kreeg ze te horen dat haar stoelen bezet waren, en kreeg ze weer nieuwe instapkaarten…
Beps: 3 uur voor vertrek is absoluut genoeg hoor!
Linda: ja gaat wel ok, staan alleen wel ook rijen… Rij 16 of 17 moet je hebben geloof ik!
wat is het nut om van te voren in te checken als je desalniettemin nog 3h vantevoren aanwezig moet zijn omdat ze anders weg zijn??? pppfff… klote gedoe altijd! heb daar echt een hekel aan! hahahaa
@ roanna, goed nieuws dat kokkie weer naar A mag, igg lekker in de buurt en is een goed teken, ja toch? hopelijk is er plaats en mag je vanavond op de scoot naar het ZKH om hem te begroeten! weer een stapje…