@viva: net geprobeerd maar wl niet bevestigingsnummer pakt ie niet
Voor diegene die wil kijken of ik op tijd ben vertrokken morgenvroeg ons vluchtnummer is: HV0623, terugreis weet ik nummer niet van maar land ong rond 00.00 van 17 op 18 aug
geen idee, je kunt 24 uur van te voren inchecken
@linda
Het is bijna zover!!! Hoe is het nu met de bosbranden, is alles weer een beetje onder controle daar? Jullie gaan vanavond al weg zeker, hoe laat vertrekken jullie? En hoe gaat het met je koffer…
ben minder dan 24 uur van te voren nu vliegen morgenvroeg om 05.45 uur maar ja dan vannacht maar inchecken op vliegveld
@mk: druk bezig met de koffer ong op helft denk ik nu, nemen vanavond trein van 21.56 uur dan gaan we rechtstreeks naar schiphol vliegen morgenvroeg om 05.45 kaartje voor m doe ik vandaag al op de bus want als ik mijn ga vragen dat te doen tijdens mijn vakantie ben ik bang dat ze t vergeet jullie ook nog bedankt voor de mooie kaart voor mijn verjaardag
Volgens mij kun je niet altijd op internet inchecken, alleen als je bij bepaalde reisorganisaties hebt geboekt. Wij hadden geboekt bij Hotelplan en die hebben het wel. Cynthia had laatst een lijstje gegeven van welke reisorganisaties, maar dat is alweer een tijdje terug, dus waarschijnlijk niet meer te vinden.
@mk: kan alleen bij bepaalde vliegmaatschappijen en trnsvia kan dat wel staat op site van vliegveld
zo ik ga badderen en strijken, en dan even wat boodschapjes halen, toedels…enne Linda mocht ik je niet meer spreken…een hele fijne vakantie…
ben hier tot 21 uur zeker nog
Via wie heb je geboekt Linda, niet met wie vlieg je, maar via welke org ga je weg
Wij gaan weg met N*ckermann, en daarmee kan je inchecken… Cyn had daar idd laatst een stukje over
In het topic over interailines ervaringen geloof ik dat ik het vond
@beps: wij hebben ook geboekt bij nckrma**
Je reserveringsnr he, niet je bevestigingsnr!
@beps: vraag t mama nu effe op msn want zij heeft de papieren
Hello ladies !
Eerst en vooral : Linda : een hele goeie reis meid ! Geniet ervan ! :vak01:
Kom heel vlug even binnenstrompelen ! Letterlijk en figuurlijk dan !
Ze moeten me hierboven niet denk ik … :biggrin:
Zit een week thuis met een peesontsteking aan de linkervoet. Flink ingetaped en afhankelijk van krukken ! Pffffffff… !!!
Wou deze morgen wel vertrekken naar het werk , maar de afstand van de parking naar het station is te ver. Normaal doe ik er ongeveer 12 à 13 minuten over. Dat zou dus nu ongeveer het dubbele zijn. En moet trouwens rust houden van de huisarts. Zo weinig mogelijk op steunen.
Het werk op zich geen probleem, maar is de verplaatsing.
Zo, dus nog maar eens eventjes egootje geplaatst ! Ga eens bijlezen
@kaylo: beterschap!
Zit ik te lezen op pagina 16 en ben echt iets vergeten :
Linda : alsnog gefeliciteerd met je verjaardag !!! :kus: :kus: :kus:
Ik ook ff een egootje.
Mien manneke belde net dat hij vandaag naar Apeldoorn gaat, weet alleen nog niet hoelaat enzo, omdat ze eerst gaan vragen of er plaats is. Wel een rare gewaarwording dan. Meestal eerst vragen of er plaats is en dan terug sturen, maarja, zij zullen het wel weten. Ik hoefde in ieder geval vanmiddag niet te komen. Liet hij ook weer de telefoon aan staan (batterij zo leeg) dus kon meeluisteren dat de fysio binnen kwam en nu met hem aan het wandelen is. (Die klungel) :lol: Oeps sorry. ![]()
@Kaylo: Meid toch. Wat heftig allemaal. Nou jij ook weer beterschap dan.
@beps: zit er nu in