wou dat ik in de lucht zat heb al beetje kriebels in de buik haha
koffer 18.3 kg
nou meiden ik sluit hier vast af ik meld me weer over 14 dagen doei doei allemaal
@viva: hele fijne vakantie geniet ervan
He Linda nou een fijne vakantie, enne als jij land als je terug komt, dan ga ik bijna naar schiphol, hoezo aflossing van de wacht.
Roanna…fijn dat kokkie weer in Adoorn is. Scheelt een heleboel reistijd en geeft aan dat het goed met hem gaat.
Tlr niet gezien.???
Bloemmie 2 boeken, in een paar uur, nou dat doe ik je niet na kan wel in 1 dag een boek uitlezen maar dan moet hij wel goed zijn, en me pakken, als het eerste hoofdstuk een saaie bedoening is komt ik er van mijn leven niet in…
Beps naar de smoelensmit geweest…en mazzel met de ''vrienden van paps en mams" gewoon niet gaan dus.
Toos aan de crock
en toen en toen, niets meer gewoon mist…ik weet het niet meer…
@Linda: :vak01::vak01:Veel plezier.
@Viva: Zeg dat wel Viva. Het scheelt een slok op een borrel. Even naar daar of even hier.
Maargoed… het wordt miss een bietje saai… maar alles was weer goed. Ligt nu hier wel op de HB. met nog wat andere personen, maar aan geen enkele apparatuur meer ofzo. Hopenlijk blijft het zo gaan, dan is hij het weekend, denk ik, wel weer thuis. Hij was vanmorgen in Zwolle nog met de fysio naar de 3e verdieping gelopen en toen vond de fysio het wel genoeg. Nou, ik vind het knap van mien manneke hoor!
Vind het ook niks hoor, dat TRL zich nog niet even heeft gemeld. Ben er niks gerust op. :tssk:
Oh jongens, ff kijken naar Max. Heeft ook iets over luchtvaartmaatschappijen naar Turkije.
heb trl al gemaild afgelopen zaterdag en vandaag een sms-je maar nix terug helaas…
@ viva, komt een vrouw bij de dokter, dat grijpt je wel hoor!!
@ linda, doei doei, enjoy!
@ roanna, liever (saai) goed nieuws dan spannend (slecht) nieuws! gelukkig, ff op en neer geweest… mag je nu 2x per dag komen?? of mag je gewoon in en uitlopen wanneer het jou uitkomt?
@Bloem: Ik mag er 3 x per dag bij, maar we hebben afgesproken dat ik dat niet doe. Ik ga s,middags en s, avonds een uurtje. Dat ziekenhuis waar hij nu ligt wordt eerdaags afgebroken en dat is te zien. Zo kaal en zo leeg en totaal geen sfeer. Met de tijden nemen ze het nu ook niet meer zo nauw. Mag eigenlijk komen wanneer ik wil op deze afdeling, maar denk toch dat als hij straks naar de grote zaal gaat dan moet ik me aan de tijden houden.
Zo meiden ik ga naar bed
@Linda: Als je nog kijkt: Nogmaals VEEL PLEZIERRR
@Roanna: Mooi dat ut goed gaat… En jij lekker korte reistijden nu naar kokkie
En de anderen: Tot morgen
:dag:
Roanna : fijn om te horen dat het nog steeds zo goed gaat, ook na zijn verhuizing. Lijkt mij toch nogal vermoeiend hoor. Hij doet het idd prima, je mag best trots zijn hoor
Bloem : komt een vrouw bij de dokter : heel aangrijpend boek, schitterend ! Enne wil je mee om te werken of lekker terrasjes doen ? Het wordt 32 gr.daar en politiebureaus en douane hebben volgens mij geen airco:unibrow:Maar ze werken gelukkig maar tot 5 uur :lol:
Maak me ook zorgen om Trl. komt normaal toch iedere dag wel ff langs he
Ik ga nu op reis naar Marokko kijken, vind ik wel leuk om te zien.
Fijne avond en tot morgen:dag:
Oke meiden… ik ga er ook maar weer eens op tijd in.
O ja, even nog vertellen. Daarstraks belde een collega (kok) van mijn op om naar R. te vragen en toen vertelde hij dat hij donderdag j.l. 2 kaarsjes had gebrand voor het venster van de keuken daar. Net als velen van jullie dat ook gedaan hebben. Lief hoor!
Ik denk, dat het wel geholpen heeft.
Meiden…trusten en to morgen weer he! :dag::slapen:
@Raak: Nou, ik vind Parijs een heerlijke wereldse stad. Ga er graag heen, maar dat is alweer een tijdje terug voor mij, maar ga er vast nog weleens keer naar toe. Heb ook al in alle delen van Parijs in een hotel gezeten en alles is mooi daar, maar je moet ervan houden en dat doe ik. Maar zo te lezen, zie jij meer andere dingen op deze reis dan hotels en terrasjes? Meid toch!
Nou, truste :dag:
Alweer? :lol:
@ beps truste
@ roanna slaap lekker
@ raak, koffers vasthouden, cappucino bestellen, jupjup komt goed!!
mmhmhh
Linda is inmiddels onderweg naar Schiphol.
Bij Viva is het nog steeds wat mistig
Roanna vindt het wat saai worden, nou meid dan maar saai, te veel aktie is niet goed in dit geval.
Bevalt mij ook niks dat TRL nog niets van zich heeft laten horen, heb vorige week nog wel een berichtje van haar gehad. Wilde haar nog bellen maar dat is er niet meer van gekomen. Zal echt blij zijn als ze weer een reactie geeft.
Goeieavond,
Niet zo heel nieuws vanavond.
Nou ja het belangrijkste, dat kokkie weer in A is. Hij hersteld goed als ik het goed begrijp. Dat moet hij vooral zo houden.
@Roanna: Voor jou in ieder geval een stukje meer rust en het mooiste zou zijn als hij van het weekend gewoon weer thuis is. Ik duim ervoor enne kaarsje brand nog
@Beps: Duimduimduim, die "vrienden"moeten vooral niet gaan. Hebben ze niet gelezen dat er een tsunami waarschuwing is in die tijd;)
@Bloem: Heb vrouw bij de dokter in een keer uitgelezen, en de weduwnaar ook. Goeiiiiieee boeken
Vind het ook erg stil rondom TRL, maak me wel zorgen. Laat even weten hoe t is meissie
ikke ga mn bedje opzoeken, wel weer genoeg gedaan voor vandaag
morgen lekker late dienst, dus uitslapen ![]()
Ik ga ook mn mandje opzoeken, dus voor iedereen die gaat slapen, welterusten en tot morgen maar weer
Truste meiden … tot morgen!!!