vinden jullie t niet knap begin normaal weken van te voren met de koffer inpakken nou deze keer niet ben net 5 minuten geleden pas begonnen is echt niets voor mij
Beps ik zou me niet zo druk er om maken…als ze er zijn als jullie er zijn…gewoon links laten liggen hallo en dag zeggen meer niet, maar wel je ouders helemaal voor jezelf claimen…
Marion ik heb hem nog niet gezien, ja op hyves maar meer ook niet…
@Viva
Hij reageerde eigenlijk vrij rustig. Doet ie eigenlijk altijd wel, ik ben wat dat betreft wat opvliegender.
Hoe komt dat Linda…niet lekker in je velletje…of wat is er aan de hand…normaal begin ik ook een week van tevoren…dus die van mij wordt over een week al klaar gelegd…alleen de vorig keer niet…en jullie weten waarom ik zo lang heb gewacht…
Nou ik zou ook opvliegend zijn hoor (kon Arkecry nog wat van leren)…en J. ook zeker laten voelen dat wat hij nu gedaan heeft echt niet door de beugel kan…alleen maar omdat hij dwars was…
wat een geklets…
ik laat t ff langs me heen gaan… ben t met iedereen eens en had ik ook kunnen zeggen
doei :dag:
@Vief: Ze snappen niet dat we ZE ER NIET WILLEN ZIEN!!! IK HAAT DIE MENSEN!!!
maar goed… ze zullen er zijn!
Ze hebben zo iets van: Ja en??? wij zijn op vakantie daar, en jullie toevallig ook! Nou is toch leuk, en anders doe je gewoonof je me niet ziet…
Ach laat t, anders slaap ik weerniet
Ze begrijpen het niet.
Mams enpaps hebben eind april al verteld dat wij komen, wanneer welke datum, en dat ze die leuk met ons gaan doorbrengen…(EN HUN ER NIET WILLEN TEGENKOMEN, zelfs dat heeft paps verteld)
En nu gaan ze ineens ook boeken…
:finger: laat maar,…
O nog effies en dan sta ik nummero 1 in het lijstje…
@Bloem: Groot gelijk, :dag: terug!!
@Linda: Knap van jou… Ik doe het zondagochtend, om een uurtje of 12 na de kerk(we vertrekken om 14 uur…) is gewoon net wat je gewent bent!
nou stille hoop dat het appartement vol is geboekt of er geen vlucht meer is…en anders categorie LAMAAAA’s
Wat een toestanden toch overal. ![]()
@Marion: Ik kan me er iets bij voorstellen hoe dat vandaag bij jou gegaan is. Is ook niet niks he?
Enneeh…wat fijn dat hij (kokkie) je dag weer goed heeft gemaakt.
![]()
@Linda: Heel knap van je, maar nu moet je wel opschieten, anders vergeet je vast wat. ![]()
@roanna: ja ben ook bang dat ik wat vergeet haha
@viva: weet t echt niet weet wel dat ik nu echt heel erg aan vakantie toe ben
zal na mijn vakantie eens kijken of we een datum kunnen prikken voor een meeting wil jullie echt graag weer een keer zien
JAAAAA Daar hebben wij het ook steeds over…
MAAR…NIET IN UTRECHT!!!
nou een meeting Linda, dat wordt wurmen in jou drukke agenda hoor, als ik zo het lijstje bekijk…
??? wat is er mis met Utrecht???
@Beps: Wat een wijze spreuken toch weer. :zon:
Wat dachten jullie van … lekker centraal…Apeldoorn? :unibrow: Hele goede turkse restaurants.
@viva: daar maak ik tijd voor haha
@beps: waarom geen utrecht?
@roanna: vind apeldoorn prima!
Kan je meteen even bij je oma op bezoek Viva.
Beps… vertel even waarom NIET Utrecht! :nod: