Zo’n vierkant houten ding met gaatjes erin en daar hielden ze de theepot mee warm. Of zoiets!
ja met vertrek op de datum dat jij wilt zodat er geen overlap is, jij weg en hun aankomen met hetzelfde vliegtuig ofzo…hihihihih
Oh nee, die bedoelde ik dus niet maar die is ook mooi Viva als je ervan houd .Prachtig hoor!
Roanna dat is een voetstoof toch…met gaatjes erin…nee die heb ik ooit wel gehad, gebruikte ik als plantenkrukje…nee deze is veel groter zoals het plaatje al aangeeft daar hangt de theepot boven het vuur…

deze bedoel jij toch Roanna…
tja je moet er van houden…Damber vind het vreselijk, maar ja wij vinden het geweldig antieke spullen…goed zoeken …geduld hebben en dan komt het vanzelf bij elkaar…maar sommige dingen zijn zoooo duuuuuur…
@Viva: Inderdaad dat houten vierkant ding heb ik, maar dan in het groen. Weet heel niet hoe ik eraan kom, maar hier staan er de dvdjes opgestapelt op. :biggrin:
Zij moeten weggaan als wij komen!!! Zij gaan 2-9(dus graag de 31ste aug) zodat zij weggaan op 14-09 als wij komen hahahahah!!!
En daar heb ik paps achteraan gestuurd, tenslotte zijn mattie!!!
Ohhhhh… jullie zijn te erg!! :unibrow: :unibrow:![]()
hihihi 2 zielen 1 gedachte dus…
ja leuk he Roanna…
enne Beps…een groene stoof…hihihihih…was je creabea geweest, of was ie al groen…
@Viev: die stoof uit Alphen?? Ikke meteen kijken natuurlijk haha
groene stoof??? was roanna hoor!!!
en Beps wanneer gaan jou ouders dan??? of hoelang???
hihihih nou is er nog een plekkie voor mij bij de DDDDtjes…wordt nog scheel ook op de late avond.
yep uit Alphen…jij mag nooit meer raden…Beps
@Viva
Heb zijn schuldgevoel warm gehouden hoor. Hij wilde de auto niet uit komen omdat hij goed in de gaten had dat ik echt ontzettend boos was. Heb hem daar een dik uur laten zitten, echt niets voor mij en dat weet hij ook. Hij had dikke ogen van het huilen, bleef zijn excuus aanbieden en is de hele dag mooi koest geweest. Hij moest het ook zelf aan hubs vertellen, vond ie niet leuk maar ik hield voet bij stuk … jij hebt het kapot gemaakt en los het zelf maar op. En moet zeggen hij deed het goed.
Damber weer aan het daten … ze heeft het er maar druk mee he? Heb je hem al ontmoet? Een leuke jongen? Wat zijn we weer nieuwsgierig he
?
@Roanna
OOOOOOOO wat een mooi nieuws!!! You made my day, of ja … kokkie eigenlijk :p!!
@Linda
Slecht gelopen, jammer natuurlijk maar dat komt wel weer hoor.
Mn ouders gaan de 9de sept. Zij blijven 3 weken… Wij ook al zeggen, laat die kl**tzakken dan gewoon de laatste week komen ofzo… Maar die egocentrische klunzen doen hun eigen ding, wij snappen het niet. We kunnen toch doen of ze er niet zijn… OHHHH IK BEN NOG ZOOOO MEGA PISSEDDDDD
En de hele club druk aan het bekokstoven met wat voor smoes Beps de ‘vrienden’ om de tuin kan leiden zodat ze weg zijn als ze komt ![]()
![]()
Laat paps dan zeggen die die vrienden dat ze het geweldig vinden dat ze komen, maar dat jullie maar een weekje er zijn en dat ze die dan graag met jullie alleen willen doorbrengen…heel eerlijk nietwaar, en dat ze dan gelijk met je ouders weggaan…
O jee Marion, en hoe reageerde hubs op het feit dat de autoruit kapot was…