TTT deel 96 ... we zijn er bijna!!!

ben zeer benieuwd… altijd leuk!!

@Bloem & Viev: Dat zei ik ook al, laat ze eerst maar eens boeken… En wat dat auto 4pers enzo betreft: Ik praat HELEMAAL niet met ze haha!!! Mijn vrienden zijn het niet(en nu al helemaal niet !!!)

Goedenavond.

Oh… daar komt zij ook weer aan. (Ik dus) :lol:

Nou meiden, velen van jullie hadden gelijk. Het is ook net zo’n leguaan. Nu ging alles weer prima met meneer en had zelfs al de gang een paar keer op en neer gelopen. Hij is van alles af, dus ook van de monitor. Voelt zich verder ook weer goed en het eten smaakte hem ook voor het eerst een keer.

Nu gewoon ff afwachten wanneer hij naar hier mag. De zuster zei, dat ze ook eerst even moesten nagaan of hier op het moment plaats is. Maar ik heb zelf goede hoop.

Meiden jullie weer :kus: voor de support en de riemen onder het hart, enz.

Verder alles bijgelezen en dat was allemaal weer van de fraaie. :biggrin:

Nou, ga ff kijke of ik post heb. Latersssss.

owhh roanna, heerlijk nieuws dus! hij was vast blij dat je er was, heeft hij ook wat aanspraak en afleiding! gelukkig, weer een stapje dichterbij!

@roanna: fijn dat t weer beter met hem ging, doe morgen nog effe kaart voor kokkie op de bus helaas geen zelfgemaakte echt helemaal geen tijd voor momenteel om kaarten te maken

Verjaardag oma was gezellig lopen ging heel erg slecht vandaag, moest 10 km verdeeld over 6 ronden erg zwaar parcours veel bochten allemaal klinkers veel te warm en mijn lichaam wilde of kon t vandaag gewoon niet ben dus uitgestapt na 3 ronden (5 km, zelfs slechtste tijd ooit op 5 km)

@Roanna: Goed te lezen :thumbsup: hij is bezig weer er te zijn!!! Nu idd afwachten tot hij weer in A’doorn is!!! Heerlijk zo thuis te komen lijk me!!!

@Linda: Pfff je bent ook toe aan vakantie… Jammer hoor!!!

Zo ik bezig te zorgen dat die sukkels van mensen dus op zondag vertrekken… Mn vader gemeld dat hij ze natuurlijk kan bellen dat ‘ze mss beter op zondag kunnen vertrekken’
Ohhh ik hoop zo dat ze dat dan ook doen… zit er anders gewoon 2-3 dgn mee opgescheept!!!

@Linda: Oh dat is dan jammer, maarja als het niet gaat, gaat het niet. Je moet ook niets forceren. Straks lig je voor pampus en dat kunnen we nu niet hebben hoor!!! Je moet ook nog lekker op vakantie.

@Beps: Meid… wat een problemen toch met die mensen he!!

@Bloem Ja hoor. Hij was ook blij dat hij nu wat meer met mij kon praten dan gister. Maar ach… neem hem niets kwalijk hoor. :biggrin: Laat hem maar gaau weer hier komen ha ha.

hihihihi Beps dus met een omweg…afhaken die hap
O Roanna gelukkig meis, dat het zo goed met kokkie gaat…dikke kus voor jullie 2
Linda lopen ging vandaag niet lekker, echt aan vakantie dus toe…lekker nog een paar daagjes en dan ga je heerlijk weg…
Bloemmie ach ja kaartjes ik had ze je nog beloofd…komt goed…

@Beps: Ja, dat is zeker heerlijk thuis komen en ff iedereen vertellen, weet je wel!

O ikke helemaal blij had een bod gedaan op marktpl**ts voor een theestoof…een hele oude…nou hij is van mij…morgen ga ik hem ophalen…

Beps kan je niet quasi een aanbieding zoeken voor hun…met vertrek op de dag dat jij wilt…en dan zeggen kijk eens wat een koopje, zou ik zeker boeken…gezellig ook voor paps en mams hihihihih

@Viva: Jij ook bedankt hoor en kus terug. :smiley: :thumbsup:

@viva: wat is dat precies? ken t niet

Viva, die heb ik ook . Weet alleen niet of het een hele oude is. Hij is wel oud, maar hoe oud weet ik niet. :lol:

http://www.xs4all.nl/~venduehs/veilingen/mrt2001/fotos/hoog/003.jpg

dit is een theestoof…

hihihihi, ze vragen er altijd een vermogen voor…op een veilig rond de 200/250 euro…ik heb hem nu voor 35

@Vief: GAAF!!!
En wat die aanbieding betreft…helaas… ze weten wat ze willen, nl het app waar wij ook zitten :delete:

Nog nooit zoiets gezien

tja en bij dat oude zooitje van mij, daar mag zoiets niet ontbreken…