ik vertrek ook onder de douche…
stilletjes hierzo
stilletjes hierzo
Zal er even verandering in brengen.
Ben er dus ook weer. Lekker dagje vandaag en heb een pesthumeur. J was boos vanmorgen, had geen zin om vroeg uit bed te komen. Voeten onderweg op het dashbord omdat ie weet dat ik daar een enorme hekel aan heb. Na wat commentaar van mijn kant even duwen voordat hij zijn voeten naar beneden haalde en jawel hoor, een grote ster in de voorruit. GRRRRRRRRRRR … dacht dat ik klapte. Maar goed, een flinke uitbrander, daarna dikke tranen en een enorm schuldgevoel. Hopelijk heeft ie er iets van geleerd.’
Daarna nog een wesp die meende mij even in m’n been te moeten steken. Beestje pech, heb hem even in 2-en gedeeld, en ik een bult op mijn been. En nu tot etenstijd verder in de relaxmode hoop ik.
@Beps
Wat een stelletje ego’s zeg!!! Je gaat je toch niet opdringen als je te horen krijgt dat het niet leuk gevonden wordt als ze komen. Hoop dat er geen plek meer vrij is voor ze, maar ben bang dat het ijdele hoop is in september.
@Roanna
In bad gelegen en zit nu fris en fruitig bij kokkie. Hoop dat kokkie er beter aan toe is vandaag.
@Linda
Succes met lopen en veel plezier op de verjaardag van oma.
Idd knap balen dat ik de dienst gemist maar van de andere kant … ze weet toch wel dat ik in gedachten bij haar ben.
@Raak
Nu zelf aan het werk met de doekjes en sponsjes nu de werkster vakantie heeft gehad. Wel op haar gemakkie want moet nog steeds bij komen van de bruiloft.
@Toos
Geen plannen voor vandaag en waar moet je ook heen op een regenachtige dag. Hier was het vanmorgen nog lekker. Met zijn allen buiten gezeten. Hier ook geregend even geleden maar de zon komt er al weer door.
Schiet niet echt op met Arkecry he! Gewoon schandalig.
@Viva
Alles in huis klaar, tijd voor jezelf nu, in ieder geval zitten je teennagels weer in de lak. En dan lekker het bad in.
@Bosbranden
Ook in de buurt van Side/Manavgat? Gisteravond spraken ze alleen over de branden in de buurt van Aspendos. Zo meteen eens vragen naar het hoe/wat als Side online komt.
goede… :redface:
@ viva wat ga je nu 2 weken doen? volgens mij verzin je wel weer een projectje!
@ marion, hij gaat lekker, murphy en zn familie
@ toos, ppff lastig hoor, 2 rechtzaken, de een schuift de schuld naar de ander en weer terug… duimduim
@ beps: geen woorden voor. enige wat ik kan bedenken is dat die mensen het nog wel terug op hun bordje krijgen… okey heb jij nix aan
ikke ben leeg, wazig, auw. nie goed. wilde eigenlijk op pad vandaag, overal koopzondag enzo, maar besloten dat het beter was als ik thuis bleef…
Zo ik ben er weer…
Vriendin belde, braderie in Enkhuizen(sorry Bloem, regen en geen kaarten…) dus ff weg geweest. Leuk shirt gevonden(nou ja, 2 eigenlijk hihi)
Nu ff nietsen,…
@llen die met zaken bezig zijn : Succes
ik ben een btje leeg denk ik, er is gewoon niets blijven hangen…
@Marion: Toestand met J en Wesp… Hopelijk komen beide goed…:kus:
@Vief: :kus: Alles lekker klaar, nu aftellen, nog 15 dgn…
@ beps geeft nix! hahaha, je hoeft echt niet elke keer op zoek naar kaartjes voor mij hoor
mag wel…
maar goed… hoofd weer een beetje leeg? woede een beetje gezakt?
Nee boosheid zit er nog. En verleden jaar hebben we ons ingehouden, maar als er dit jaar nog op gezinspeeld word, krijgen ze de wind vanvoren… echt ik houd me niet in(oeps,…hihi)
We hebben we gezegd, als er idd 1 dag is dat ze er nog zijn huren we voor die dag(of 2 dgn) een auto en GAAN WE WEG!!! maar goed, 2 dgn van de 6 is wel een btje kUt…
in de district manavgat zijn er ook bosbranden. VanaF Side is er wel wat te zien.
@Bloem
Heb de hamer al klaar liggen, als ie weer komt geef ik hem een opdonder!
Beetje wazig vandaag, lekker op de bank met een dvd-tje misschien?
@Beps
Naar de braderie geweest en 2 shirts gescoord!! Blijft meestal wel iets plakken he? Heb ik tenminste altijd last van.
@ marion, nee probeer wakker te worden en heb ruzie met de website… uploaden van foto’;s
@ beps, tja;… ik had al meteen mn waffel opengetrokken…maar ja, da ben ikke he?
@Bloem: Uit respect voor mn ouders tot nu toe niet. Het zijn hun vrienden, en ik geloof nog de enige…dus ok dan, respect… TOT NU TOE!!! KLAAR ben ik ermee… heb ik ook mn ouders gezegd… Mams in tranen, onze enige vrienden… alsjebliefttttt
Nou lekkere vrienden. Dus om DIE reden heb ik ze nog niet gebeld…MAAR ANDERS @#*()%&@)%^@)#%^@#(&$)@(#&$(_@
Nou lekkere vrienden. Dus om DIE reden heb ik ze nog niet gebeld…MAAR ANDERS @#*()%&@)%^@)#%^@#(&$)@(#&$(_@
Nou Beps, je kunt wel respect tot in het oneindige hebben, maar jullie hebben maar een week, hun kunnen toch wel zo plannen, dat het elkaar niet overlapt…ik zou denk ik toch bellen…van ik heb gehoord dat!!! maar zouden jullie het zo kunnen plannen dat we er niet met zijn allen zitten anders wordt het veel te druk voor mijn ouder of zoiets…
Marion lekker dan, toch schuldgevoel even warm houden bij J. zou ik zo zeggen, hij moet toch weten dat zoiets niet kan…hij is oud en wijs genoeg meissie…enne die wesp die doet het niet meer…
Bloemmie vandaag slot op de portemetniks gehouden…groot gelijk, het enige wat er nu te koop is zijn zomerkleding, daar heb je strakies niets meer aan…
@Viev: Dat is al gebeurt door mn ouders… die ‘vrienden’ zien het anders… die ‘gaan hun eigen weg’!! Ze snappen het gewoon niet. Nu heb ik net bij Nekermann op de site gekeken, en ze kunnen helemaal niet op die dinsdag, dus of op woensdag of op zondag…en ik hooooppppp (en bidddd) dat ze de zondag kiezen… hahahaha!!!(of gewoon niet gaan omdat ze niet met Trnsavia kunnen maar met S*nexpress moeten haha)
ach Beps, als ze dan hun (eigen) weg gaan dan zou ik ze dat dan ook echt duidelijk maken die dagen, zo van we hebben een 4 persoons auto gehuurd voor die en die dag (dat hun er dan ook zijn) om met mijn ouders daar en daar heen te gaan, sorrie voor jullie maar dit hadden we al gepland, en dan lekker met paps en mams vertrekken naar weetikveelwaar…en dan de hele dag vanalles bezichtigen, en als die (vrienden) daar dan wat van te zeggen hebben, dan heel quasi onschuldig zeggen, maar jullie gingen toch je eigen weg…
over een plaat voor je kop gesproken…
@ viva, nee geen kleertjes… maar kaartjes… die zijn er altijd en overal! hahah… dus ben ik maar thuis gebleven…
@ beps, ik wacht het gewoon ff af… wie weet gaan ze niet/ andere keer, maar moeilijk is t wel… haalt wel ff de gedachte van thailand af he? ![]()
zo ikke bankhangen met hubs…Damber is bij haar date:nod:![]()
jawel dezelfde