@Beps
Een 2e plan voor jullie Thailandreis, weer werk aan de winkel voor Cyn dus.
Ikke moest ook naar de kerk, was een dienst voor oma ivm haar sterfdag. Heb me gigantisch verslapen en baal als een stekker. Nu snel de douche in zodat ik in ieder geval op tijd ben om mams te helpen met koffie en de broodjes want de hele familie komt daarna bij haar thuis.
@Marifran
De bruiloft is op 6 september, schiet al lekker op, hebben nog een hoop te doen. Moeten nog een levensloop maken, daar stresst hij nu al over. Heeft de neefjes al 100 euro geboden als ze vertellen wat er allemaal in staat. Echt lachen, de anders zo koele kikker nu flink in de zenuwen.
Leuk he, foto’s maken van de kids, kan daar echt geen genoeg van krijgen.
Kom vanavond wel uitgebreider langs straks hardloopwedstrijd daarna naar oma voor verjaardag die is eigenlijk morgen jarig maar gaan vandaag omdat we morgenavond al naar schiphol gaan
Pfff dus geen kerk,…maar gloeiend heet rood/wit van boosheid/verdriet/wanhoop/weet ik veelllll
Velen van jullie weten vast nog het verhaal van verleden jaar, wij 2 wkn met ouders op vakantie(ging niet door door werk uiteindelijk) en toen gingen de ‘vrienden’ van mn ouders mee… nou…
Ze hebben t in t hoofd gehaald nu weer zo een soort stunt uit te halen… En dan zijn zij er nog 2 dgn van de 6 die wij vakantie hebben *^&%)%^$)(FKJSF(&^&))(%^ !!!
Nou goed… we wachten af, ze hebben nog niet geboekt, en dan moeten we die dagen maar een autootje huren en erop uit zodat ik ze F-ING zo min mogelijk zie
Wij boos/verdrietig paps en mams boos verdrietig… Gister al naar ze toe geweest om te zeggen dat ze het niet leuk vinden maar goed…zover geen begrip van de ‘vrienden’ …
Nu maar ffies rust in de tent brengen hier…dan heeft kerk bezoek ook geen zin, ben ik zo boos dat ik toch niet meer hoor wat ze te vertellen hebben voor mij!!! zucht
Zo, eerst even dit. Ik denk dat TRL zich verslapen heeft. :lol: :kus:
Linda: 5 augustus - Rhodos:GREECE:
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Cynthia 23 augustus - Brussel
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Marifran 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
En dan de verjaardagen nog …
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
Goedemorgen all, kom ff snel langs, wel bijgelezen maar geen tijd gehad om te reageren. Soort van druk weekend, werkster met vakantie haha.Moet ik zelf aan de slag, valt niet mee. Bruiloft was echt heeeel gezellig, waren om 4.45 thuis, dus gisteren totalloss.
Roanna : als je lekker uitgebadderd bent weer naar Kokkie. Hoop dat ie weer wat beter is hoor. Wens hem maar beterschap van mij he.
Verder iedereen een heel fijne dag, ik ga strijken
Goeiemiddag, @Roanna: Kokkie niet zo’n beste dag, hoop maar dat het vandaag beter gaat. Kan goed van de narcose zijn, het is zoals ze dat hier noemen “bocht” waar je een poosje last van kan hebben. Sterkte vandaag @Beps: Fijne “vrienden” zijn dat, ben je mooi klaar mee. Zou er ook niet blij mee zijn. @Marion: Verslapen en haasten om mams te helpen. Balen en een vervelend begin van de dag. @Marifran: Genoten van een dagje A’dam. Zag er op tv inderdaad soms ranzig uit. Toch lijkt het me leuk om ook eens naar toe te gaan @Linda: Aftellen!!! Nog even en je zit op Rhodos @Viva: Alles goed??? @Raak: Door de vivabij geprikt vandaag, wel een leuke dag gehad gister
Toen was ik het weer even kwijt. Hier is het takkenweer, het regent en is grijs en grauw. Kan niet wachten tot het weer een beetje opknapt. Voor vandaag niet echt plannen, kom weer een beetje in mn ritme
ben ik dan ook weer even, laat hier vreselijk verstek gaan, maar het is nu een maal niet anders…IK BEN HELEMAAL KLAAR…niets meer te doen…hubs gisteren nog het toilet gewit…en die is nu in de schuur aan het rommelen…vandaag nog even de koelkastdeur omgedraaid…en nu ff niets…even de voetjes behandeld, nageltjes geknipt, lekker in de olie en zo even lakken…
Roanna ik hoop dat het vandaag beter gaat met kokkie…wees blij dat die narcose eruit komt…anders heeft hij daar alleen maar langer last van
Linda bijna naar schiphol…
Marion verslapen, maar nu mams aan het helpen
Beps wat een f*cking pokke streek zeg, fijne vrienden zeg…pfffff…maar ach jullie lekker je eigen gang gaan die 2 dagen en nu in de twijfel over de december reis.
Raak totallloss…tja drank en werken gaat niet samen he…misschien dat straks de mist optrekt…
en toen was ik het helemaal kwijt…hier klere weer regen regen regen…bleehhhhh
Nee, dat schiet maar niet op. Advocaat was aan het bekijken of hij de claims van zowel Holl**d Int als arkevlaai als een zaak voor de rechter kan laten komen, anders worden het 2 rechtzaken. Verwacht een dezer dagen het concept dagvaarding en als die goed is wordt het door een deurwaarder getekend en afgegeven.
De vraag is of HI/arkevlaai het tot een rechtzaak laat komen, ze zitten wel met een illigale vlucht in hun maag. Begreep dat de advocaat een zelfde zaak heeft van mensen die in maart precies hetzelfde hebben meegemaakt en ook naar de rechter gaan
Toos : weer een beetje in het normale ritme aan het raken gelukkig, schiet niet op he met Arke, ik heb ook klacht ingediend maar stel me nix voor hoor.maar als niemand iets zegt gebeurt er nooit iets
Viva : lekker met d voetjes omhoog en nix te doen … :biggrin:
ik ben ook weer klaar maar inmiddels stroomt het hier ook met bakken uit de hemel dus geen zonnetje voor mij :crybaby:zat vorige week beter …
@Raak: Ben benieuwd wat voor antwoord je krijgt, als je tenminste een antwoord krijgt. Er is een tabel voor wat je kunt claimen volgens de europese wetgeving.
Hier inmiddels een waterig :zon02:
bosbranden waren vorge week al een beetje, maar nu rond side/manavgat.ziet er niet goed uit he.ga zo ook maar een badderen
Toos : ik hou je op de hoogte …als ik wat hoor:finger: