TTT deel 96 ... we zijn er bijna!!!

Iedereen een fijn weekend!!!
Heb net een dagje gewerkt morgen nog en dan wel 1 hele dag vrij!
Maar goed mag de pret niet drukken.

Iedereen een fijne avond!
Groetjes Jac

ola weinig gebeurt hiero
hier lijkt het alsof de hemel zich gaat splijten
wilde ff weg, maar de konijnen wilde niet meer in hun ren, had ze dus ff een uurtje alleen in de kamer gelaten… kom ik terug, zitten ze potverdorie prinsheerlijk in de ren en willen ze er niet meer uit… grgrggr je zou ze toch echt!?

@Bloemmie: Haha, als de kat van huis is he,…

Hier wacht ik op de regenbui die er in de lucht hangt. Hubs en ik zoeken en kijken en denken over december… Is een leuke reis die Cyn samengesteld heeft…

Nu ff eten, broodje gezond… TE warm/benauwd om te koken!

@ beps… maaar… je zegt t alsof er een maar aanvast zit
ach… erover praten en denken en dromen is half de fun!

Nee geen maar… gewoon denken/kijken/meer/minder/anders… pffff ff een paar weken weg… dacht dat t makkelijker was :lol:

Ben ik ook heel even … intussen al bijgelezen.
Broer is goedgekeurd hoor, hij ziet er super uit in zijn pak, ben trots op em!! En die kleine gaat ook in het pak, echt stoer. Moest wel lachen om die kleine daar. Broer vroeg hoe hij papa er uit vond zien. Poepiesjiek pap, zegt ie met zo’n ontdeugend koppie, en begint te schateren van het lachen. Broer keek hem aan alsof ie zeggen wou, lach je me nu uit of toe.

Toos naar de kermis vanavond.
Bloem uitgeslapen.
Cyn heeft de klus geklaard.
Beps en hubs nu aan de puzzel, wat doen we wel en wat niet, of doen we gewoon alles?
Jac het weekend werken … succes!

ola
weer weinig gebeurd hiero
broer op visite, samen tv gekeken en doner gegeten… poehee de buik te vol! auwwiieee

Zo zeg … is het hier ff stil!!!

ik zie geen hotel meer door een excursie of vluchten door gidsen
dus ik ga slapen

Tot morgen :dag:

slaap lekker
ik maak de hele tijd ruzie met mn computer, loopt vast, rattelt, opent dit niet, wil dat niet uploaden…archhchchch

Goedenavond ladies.

Even de laatste stand van zaken.

Nou, hij was vandaag niet zo goed te pas. Hij was voordurend misselijk bij het overeind komen en had weer een paar keer overgegeven. Maar omdat hij nog niet zoveel eet (geen eetlust) komt er merendeels gal. Hij krijgt daar nu via een infuus wat voor, want het schijnt er allemaal bij te horen. Het komt nog van de narcose. Over zijn hart en al die toestanden, zijn ze nog steeds heel tevreden. Dat gaat dus gelukkig allemaal goed!

Hij vond het ook vervelend voor mij, omdat hij iedere keer weer weg sukkelde. De verpleegster zei tegen mij, dat het door die medicijnen tegen de misselijkheid komt. Hij wordt daar een beetje duf van, zei ze. Nouja, het zal.

Ik ben tussendoor zo’n 3 keer naar beneden gegaan, omdat ik in de gaten had , dat ik op dat moment gewoon even teveel voor hem was. Hij zei iedere keer maar, dat ik beter naar huis kon gaan, maarja ik had met mijn neef afgesproken daar, dus kon moeilijk weg gaan. Ook zei kokkie, dat ik morgen maar niet moest komen, omdat het zover iedere keer voor mij is.

Ik iedere keer duidelijk maken, dat het voor mij geen enkel probleem is en dat ik de tijd heb. Maar ik vermoed gewoon, omdat hij zich nu zo beroerd voelt, dat ik even teveel ben. Ik zei tegen hem, jij zou dat bij mij ook doen. Jij zou mij ook bezoeken. Dan kon die daar weer niks op zeggen.

Nou, ik hoop echt dat dit tijdelijk is hoor, want dit is niet zo leuk, maarja. Diepe zucht!

Verder alles weer bijgelezen.

Beps zo goed als de reis al uitgestippeld.
Bloem weer met de beestjes bezig geweest, om ze in de ren te krijgen en toen zaten ze er al in. :lol:
Marion meegeweest pak kopen voor broer en dat schijnt ook gelukt te zijn, zelfs in mini maatje.

En toen… en toen… :drugged:

Maargoed… ik ga naar bed. Ben best een beetje moe.

Jullie ook? :wink:

Weltrusten ladies en tot morgen weer hoor! :dag::slapen:

@ roanna, ja is ook vermoeiend he? heen en weer reizen en heel de tijd aan het bed zitten
en tuurlijk ga je morgen weer!! tuurlijk! misschien niet zo lang alleen?

en das natuurlijk wel vervelend voor je kokkie dat ie zich zo beroerd voelt… pfpff… ellende om dat te voelen en ook om het aan te moeten zien… bah! ga maar lekker slapen, ff tv kijken misschien nog…en hopelijk voelt hij zich morgen een stuk beter…

was het wel gezellig met neef op bezoek?

owh!!
7 years in tibet op tv
im off!!

ik zal t licht ff uitdoen, anders komen er allemaal muggen op af enzo, moeten we ook niet hebben

:idea:

Roanna - Sorry, was pas in de nacht thuis, en lees het nu pas. Zware dag voor jou geweest meis, hoop dat je hebt kunnen slapen en weer een beetje uitgerust bent. Waarschijnlijk hoort het er allemaal bij. Maar ja, is best moeilijk op dat moment, voor jullie allebei.
Natuurlijk ga je vandaag weer, wss gaat zoon ook weer mee ? Hopelijk ziet het er vandaag weer anders uit, ging zo voorspoedig allemaal, mss wel iets te snel.

Ga nog even terug lezen …

Goedenmorgen
Ik lag al in bed toen Roanna thuis was dus:

@Roanna: Oh meis wat vervelend voor jullie allebei!!! Hij omdat hij zich zo beroerd voelt, jij omdat je je dan eigenlijk te veel voelt. Hopelijk slaat t medicijn aan, en is t vandaag beter. En dat je gaat is logisch, maar inderdaad misschien een beetje korter…

Reis… we zijn er nog niet uit. Hebben een second plan ingediend… en wachten weer af… En kijken verder haha!!!(wat we wel en niet willen!)

vandaag ffies kijken hoe het weer is na de kerk. En anders ff een stukkie toeren, wind in de haren, en reizen eruit laten blazen haha!!

Oh ja…was ik dus zo moe dat ik onder 7 jr in Tibet in slaap gevallen ben(ohhh hoe kan ik, mooie film, heel mooie acteur… :wub:)

Marion - mooie foto van J, hou ik ook zo van, kleinzoon van 3 is ook altijd op zoek naar beestjes, komt regelmatig met slakken en pissebedden binnenlopen.
Weer voorpret gehad met as bruidegoms, leuk hoor, wanneer is het feest ?

Beps - Thailand !!!..fascinerend land!!!.. Noord, Midden of Zuid, wat gaat het worden ?? Moeilijk inschatten waar naar toe er zijn zoveel mogelijkheden , gaat helemaal goed !!

Toos - aan het zwieren en zwaaien? niet misselijk geworden van de suikerspin e.d.

Amsterdam I

http://www.animaatjes.nl/mini/p/pixel_plaatjes/HOValentineGRval022.gif

it !! was gisteren weer 1 groot feest, op de gracht natuurlijk maar ook er langs, grote drukte met allemaal vrolijke en blije gezichten omdat iedereen zichzelf kan zijn.
Weet niet hoe gisteren het nieuws was op TV, maar op de één of andere manier weten die altijd de vieze stukjes eruit te halen, hebben wij niet gezien hoor!
Daarna paar 100 m verderop naar dochter, daar was het weer heerlijk rustig op de Amstel.

Goede morgen …

@Roanna
Kokkie beroerd van de narcose, och arm manneke, de moeder van N heeft dat ook altijd na een operatie. Ontzettend vervelend voor degene die het moet ondergaan maar ook moeilijk voor degene die het aan moet zien. Omdat je gaat twijfelen of alles echt wel goed verlopen is. Maar normaal gesproken heb je al niet veel te missen als er alleen nog maar gal komt, laat staan na een z’n operatie. Hoop dat ie zich vandaag weer beter voelt.