TTT deel 96 ... we zijn er bijna!!!

Ik ga er van tussen, nog even een wasje ophangen, bakkie koffie drinken.
@Roanna: Doe de groetjes van ons aan kokkie en wens hem beterschap enne hou je taai he
@Marion: Succes met de bruidegom vandaag en veel plezier

Nou, veel plezier dan iedereen nog vandaag.

Toos even een waarschuwing… niet met een samos op in de zweefmolen gaan hoor. :lol:

Hoor net op de radio dat hier ergens in de buurt een trekzakmiddag is. Tis dat ik al wegga, anders was ik daar ff naar toe gegeaan. :biggrin:

Nou meiden, ik ff een broodje eten en me weer klaar maken voor het vervoer.

Tot vanavond ergens ofzo. :dag: :dag:

klaar :biggrin:

En ziet er goed uit!!

Was ook wel een flink klusje :wink: Normaal wachten mijn klanten 2 dagen op zoiets :wink:

Je bent ook TE goed…

hahaha daar zat ik op te wachten :wink: Nee Just kidding :wink:

goede… morgen…?
ik kon met geen mogelijkheid ontwaken uit de coma, maar hoef ook nix, dus waarom zou ik

@ viva, owh is het eindelijk rustig begint het opstandige gedrag… ik snap dat je liever zonder pilletjes gaat, maar net wat toos zegt, batterijtjes opladen is zo belangrijk… al een ander merk/ samenstelling geprobeerd? of misschien is het een kewestie van wennen? had ik met de malariatabletten ook…

@ beps, aowhh arme aiji aan de schijt… hoe kwam het? had ze stiekem ergens van gesnoept? en arme hubs eruit, maar hij mag wel met de trein over de brug :wink:

@ cyn hard aan t werk!

@ marion ja die foto die kende ik al en is idd erg mooi met het avond licht enzo… en die mega kikkers ook brbrbbr

@ toos weer aan t mopperen ivm het ritme verschuiven? ahhaha
@ roanana, weer onderweg naar zwolle. hopelijk is kokkie weer een stapje dichterbij en kunnen jullie ff bijbeppen… allicht mag hij al wat eten vandaag? hou ons ook de op hoogte!

Mag best hoor… zeg ik het nog eens:

JIJ BENT DE OP 2 NA BESTE
(ik ben op 1 na de beste, en ja bij mij staat God op 1!!!) Hahahaha

Beps: hahah jeeh!!! :biggrin:

Ik heb vandaag echt geeeeeeen zin meer!!! Bah! Heb er niet iemand nog een uitzoekklus?

Helaas… Ik heb het idee dat ik klaar ben haha

@ cyn nee sorry… ikke heb mn volgende reis al helemaal van a tot z in mn hoofd zitten…

@Cyn: Heb ook geen zoekklus voor je, zou het ook wel weten.
@Bloem: Lekker in coma gelegen, batterijen opgeladen? Valt toch wel mee met mopperen? Over 3 weken ben ik vast niet te pruimen, moet dat 48 uur in 1 week werken waarvan 4 nachten. Nog maar niet aan denken, wordt al chagerijnig bij het idee
@Beps: Aiji weer van de race af?

Ben nog wel ff met die lastige klant bezig :wink:

@ toos,owh dat klinkt idd vrij heftig zeg… ppfpfpfp…als je dan overdag maar een beetje goed kan slapen…

Arme cyn, nu bestook ik haar helemaal met vragen en ideeën…

@Toos: ja, poep op denk ik!!! wel een hapje gegeten…

Beps: kan wel wat hebben hoor… Heb soms mensen die vragen wat er op de grond ligt in een Disneyhotel… of ze gordijnen kunnen krijgen in hun stacaravan etc etc… Dus je valt nog mee :wink:

nou oke, wat jij wilt… ik kan het ook moeilijker maken haha

NEEEEEEEEEe hahahahahaha

Meiden ik ga zo pleite!!! Heb nog even mijn handen vol aan Beps, dus zit nog even op msn!!

Fijn weekend!!!

:kus:

Oh ja??? hahahaha
Ik was al weg hoor haha