Roanna: Ben blij dat het voorspoedig gaat met kokkie!!! :kus:
Viva: jeetje dat klinkt heeel vermoeiend! En dan nog niet kunnen slapen… Vervelend hoor! :kus:
TRL: :kus: sterkte meis!
Verder voel ik me na mijn dipje wel weer prima!! Soms moet je gewoon wat dingen van je af zetten en voorlopig is mijn hoofd weer even leeg…
Vandaag werken, heb een mega uitzoekklus dus daar ga ik zo maar eens mee aan de slag!!!
Marion- ons voor het slapen zo’n lekker menu tje voorschotelen, was wel even kwijlen, de koelkast maar in om oude kaas te snacken, is toch anders !!!
Jij dus lekker gegeten en nog eens terug voor uitgebreider, mooie smoes!
Beps - Arme hubs :drool: maar kan nu lekker uitslapen.
Cyn -gelukkig weer beter en je schouders onder volgende megaklus !
Trl - nog steeds geen fut, zo jammer dat wij je niet op kunnen fleuren, je moet echt zelf een beginnetje maken, ga er voor meis in het belang van je dochter…of toch een zoon?
Viva - valt allemaal niet mee! Kan je vader wel een beetje begrijpen, is mss altijd verzorgd en een beetje verwend door je moeder en moet nu opeens naar anderen luisteren en het gemis natuurlijk en de eenzaamheid. Moeilijk hoor!
Roanna - vandaag nog met de trein en verder maar even afwachten. Fijn dat tot nu toe alles op schema ligt. Groeten aan kokkie en jij sterkte, je doet het goed:thumbsup: Kokkie kan trots op je zijn !
Sorry, niet zo veel tijd meer, nog even wat regelen hier en dan op naar Amsterdam. Hier stralend mooi weer, toch maar even weerbericht kijken.
Linda - leuke verjaardag? Nog mooie kado’s gekregen ?
En oh ja, ik vind kikkers leuk en kwaken ook als het tenminste geen echte brulkikkers zijn !!!
Heb nog ergens een close up foto van een super grote pad op m’n pad, maar geen tijd om te zoeken.
@Marifran: valt wel mee, we willen in dec 20 dgn naar Thailand. En willen eea zien, dus Cyn kijkt wat en waar… En dan moeten we wss ff naar het reisbureau daar(om aiji te laten zien in t eggie) en te boeken haha
@Marifrans. Ho ho maar, voor al de complimenten. Ga er bijna weer van naast me crock* lopen. :redface: :slywink: Jullie heel veel plezier in A’dam en geniet er nog even van. Het is ook nog steeds prachtig weer en hoop bij jullie ook.
@Cynthia: Ja dat is zeker in megaklus dat uitzoeken zo’n reisje naar Thailand voor volgend jaar met 3 personen. :zon02: Doe je best meid en maak er wat moois van voor een leuk prijsje. Succes ermee en fijn dat het alweer wat beter met je gaat.
@Beps: Oh, je bent te erg hoor. :crybaby: Die arme hubs van jou. Ligt nu zeker nog in coma van al dat gedoe? Hi hi. Heb net ff de was buiten opgehangen, maar heb eerst goed gekeken of er nergens van die glibberige dingen in het zicht zaten. Ik zag niks, dus. Hie :drool:
@Viva: Ik sluit me eigenlijk helemaal bij de woorden Beps en Marifran aan. Maargoed, het feit ligt blijft, dat jij je toch zorgen blijft maken. Hopenlijk wordt het toch eens een bietje rustig voor jullie. Eerst binnenkort lekker op vakantie. :zon02:
@Marion: Zo, dus toch nog een geslaagde avond gehad en voor het hoofdmenu nog een keertje terug komen. Niet gek dan!
Nou, iedereen verder nog een fijne dag en geniet ervan. Ikke vanmiddag weer heen met de trein en terug met neef en vrouw uit Lelytown die met mij terug naar huis gaan. Ze wilden ook ff een uurtje komen en brengen mij dan terug. Zo lief ook he?
Ik kom vast nog wel ff weer aanwaaien vandaag. Tot nu eerst :dag:
Goede morgen …
Werk weer gedaan voor even, en dan is het tijd voor mijn bakkie en WW he! Daarna een beetje opruimen en wat wasjes wegwerken. En dan met broer mee, hij moet zijn trouwpak gaan passen en wilde graag dat ik mee ging, ben even de Keuringsdienst. Die kleine van hen, is zo grappig, had aan schoonzus gevraagd wanneer hij ‘zijn kleed (echt limburgs)’ moest gaan passen. Hij was een keer mee geweest toen ze de trouwjurk moest passen, nu denkt hij dat iedereen een jurk aan heeft. Kunnen we meteen kijken of ze voor hem ook iets hebben. Want hij gaat tenslotte ook trouwen he
@Viva
Kan de slaap ook niet pakken 's nachts, hier hetzelfde verhaal, ik lig er ook niet in voor een uur of 2-3 de laatste tijd. En paps tegendraads de laatste tijd. Vervelend hoor, als ze eigenlijk niet meer zelfstandig kunnen wonen en dat zelf niet in kunnen/willen zien.
@Beps
Aiji aan de race vannacht. Gelukkig heb je hubs die de boel weer netjes aan kant maakt
Cyn aan het werk gezet voor jullie huwelijksreis, blijft ze lekker bezig he! @TRL
Hey meissie :kus:
@Cyn
Fijn te horen dat je weer ‘uit de knoop’ bent :kus:
@Marifran
Och arme … trek gekregen van het lekkere eten. Veel plezier in Amsterdam vandaag. Een kennis hier uit de buurt ging er ook naar toe, hij had het druk gisteravond, moest zijn nagels nog lakken.
Kikkerfoto, heb ook nog oudere foto van J met een kikker op zijn hand. Zal zo ook eens kijken. Is een van mijn favoriete foto’s.
@Roanna
Vanmiddag weer op weg naar Zwolle. Heb je het ZH nog aan de telefoon gehad vandaag? Kokkie een goede nacht gehad vandaag? In ieder geval het vervoer naar huis al geregeld … mooi zo!!!
@Marion: Hie :eek: Jakkes. Niet mijn ding hoor, maar wel een hele mooie foto van jou J. en de kikkker.
Nee, vandaag niets meer gehoord. Dat was alleen in het begin dat zij je belden en ik mag natuurlijk nu ook wel bellen, maar dan denk ik, geen bericht goed bericht. Ze hebben het al zo druk daar. Maar in het begin is het wel fijn hoor dat ze je bellen of dat ik mocht bellen. Stelt vaak wel gerust.
@Cynthia: Owwww dan… voor jullie zelf al voor mekaar. Gaaf! :biggrin:
Goeiemorgen,
Vannacht wel redelijk geslapen, vroeg wakker en heb moeite met omschakelen naar weer een normaal ritme. Heb een kort lontje vandaag en moe. Daarom heb ik zo’n hekel aan die nachtdiensten. @Roanna: Hoop dat kokkie een goeie nacht heeft gehad en het herstel verder goed gaat. Fijn dat je een lift terug naar huis hebt, op de terugweg naar de gele M??? @Marion: Mooie update weer. Lekker gegeten, alleen van de kleine kaart. Volgende keer de grote kaart, dus reden om terug te gaan. Vandaag lid van de keuringsdienst van bruidegommen, leuk om te doen hoor @Cyn: Door Beps aan het werk gezet, maak er maar wat moois van. Gisternacht een dvd gekeken van een collega die in maleisie is geweest. Prachtig land ook hoor @Viva: Zou tijd worden dat je een beetje rust krijgt. Paps heeft het waarschijnlijk moeiijk met alles en uit dat door dwars te worden. Kan het me ook wel voorstellen, het is ook niet niks allemaal. Maar voor jou als dochter moeilijk. Als je apen en beren ziet van die pillen zou je ook om andere kunnen vragen. Slapen is belangrijk om je batterijen op te laden, ik had hetzelfde en kreeg ook pillen. Zie er geen leeuwen en geiten van. @Trl: Het is zo zonde dat je niet kan genieten van je zwangerschap en zo gaat het niet goed he. Het is het gewoon niet waard om zo te blijven tobben, veranderen kun je niet en hij zit er waarschijnlijk niet mee dat jij je zo rot voelt. Denk aan jezelf en je kindje en probeer te genieten hoe moeilijk het ook is.
Ik hou ook niet van die glibbers, ben er niet bang van maar heb er niks mee. Van dat formaat kikker zaten er een stuk of 10 binnen gisternacht. Wel een leuke foto Marion
@Toos: Ha Toos. Ook weer onder de levenden? :lol: Ja he, die pillekes die wij krijgen helpen echt goed hoor. Zie er ook nog geen luis of vlooien van, laat staan kikkers of beren. :biggrin: Maargoed diegenen die zonder kunnen, dan niet aan beginnen.
@Toos
Redelijk geslapen maar een kort lontje vandaag. Kan ik me wel voorstellen na die vervelende diensten. Het weer is mooi, dus als het ff kan de stoel in vandaag, als je er de tijd voor hebt tenminste. Daar word je vast weer wat vrolijker van.
@Marion: Welja, komt helemaal goed. Hier schijnt de zon wel, maar een frisse wind. Ga zo even boodschappen doen en vanmiddag of vanavond naar de kermis