:eek: Ie… jakkes…kikkers.
hahahaha kikkers?! lachen!! brbbrbr vieze enge glibberige beesssies.s…
doe mij maar fuzzy n furry
@ roanna nou ja, t kninkt toch allemaal vrij goed voor iemand met zo’n zware operatie. en gelukkig heb je vrij en tis maar een paar daaggies naar zwolle. hopelijk snel weer naar A en lekker dicht in de buurt.
Fijn dat je ons op de hoogte houd, ik was blijkbaar niet de enige die op je zat te wachten, haha. Mijn hubs leeft ook met jullie mee, namens hem groeten en een spoedig herstel.
Beps - arme kikker, nu ook een hartverzakking !!
Was lachen meiden, Roanna liet me de scootert zien… in t dekzeil stond een plasje water, en daarin was een kleine kikker gaan wonen haha!!! Ik weet niet wie er meer schrok, de kikker of Roanna haha!!
Ik ga naar bed, ben best moe…
Tot morgen allen
:slapen: lekker
Oh, wat lief toch allemaal van jullie zeg! ![]()
Nouja als jullie er ook belangstelling voor tonen, wil ik het ook best vertellen en het lucht mij vaak ook op.
Ik ben jullie ook allemaal zo dankbaar ervoor!
@Roanna
Al weer een poosje terug van Zwolle, met een omweg langs de gele M natuurlijk. Fijn dat het al wat beter met kokkie gaat vandaag. En nu iedere dag een klein stapje vooruit, zoveel te eerder is hij weer in A. Kan je er mooi naar toe scooteren.
Geen punt hoor Roanna, we waren toch in de buurt ![]()
Hi Marion, vriend was niet boos zeker ? Lekker gegeten ?
Ga maar 's afsluiten hier, wij gaan morgen naar Amsterdam
Welterusten allemaal :dag:
Goeieavond,
Kom nog even aanwaaien voor ik naar mn mandje ga. Ik was ook benieuwd hoe het met kokkie gaat vandaag. Ben blij te lezen dat het naar omstandigheden nog steeds goed gaat.
@Roanna: Doe hem de groetjes als je morgen langs gaat. Haha moest wel lachen om het kikkerverhaal. Ik had vannacht een invasie van babykikkertjes. Had een deur open gezet, was even bezig geweest en er zaten er wel een stuk of 10:eek:. Onze afdelingskat dacht ze te vangen, maar ze zijn blijkbaar erg vies.
@Marion; Lekker gegeten vanavond?
@ toos, jjjukkkk t idee alleen al overal die glibberige beesten…
das t voordeel van op een flat wonen denk ik ![]()
@ marion wat heb je gegeten?
@ roanna, hahahaa… doe jij aan kikkers schrikken!
Ze zitten hier ook regelmatig, maar vind het zulke vieze enge beessies he.
Griezel ![]()
Ja, vorige week wou ik post uit de buitenbus halen, zat er zo’n heel kleintje aan de voorkant van het huis .Brrrrrrrrrrrr :mad: En nu vanmorgen weer met Beps en dan aan de andere kant. Ik schrok me kapot.
Hie jakkie
Maargoed, ik ga nokke. Ben net als jullie… ook een bietje moe.
Dus… weltrusten allemaal en tot morgen weer en bedankt weer voor jullie belangstelling. :dag:
@Marifran
Hij was nog niet terug, volgende week pas. Hij zou 4 weken blijven en die zijn voorbij. Weet verder ook niet hoe of wat, denk dat het hem TE goed bevalt daar.
Ze hebben daar de kleine en grote kaart. Kleine is shoarma, doner, kofte, lahmacun, de standaard gerechten zeg maar. De grote kaart Iskender kebab, yurt kebab, ovengerechten etc., mijn favoriete dus. Maar omdat C nog niet terug was moesten we het met de kleine kaart doen vanavond. Maar een kofte genomen, is ook erg lekker hoor. En … we hebben weer een reden om snel terug te gaan he ![]()
En wat zien ik … wordt opeens erg druk zo rond middernacht ![]()
yup
ikke ga slapen!
wij eten morgen ook turks. de turken zijn op vakantie, dus maken we t maar zelf
broer komt eten, hopelijk bevalt t wat ik in gedachten heb!
ik ga ook naar mn mandje, welterusten en tot morgen weer
Truste Meiden … Tot Morgen!!!
Nou ik ook weer even online,…ben helemaal bijgelezen…
Roanna fijn voor jullie dat het al zo goed met kokkie gaat…en al praat je het hier 1000x van je af…ons verveeld het echt niet hoor…en voor jou is het goed om het te delen…gedeelde smart is halve smart nietwaar…ik knal hier ook te pas en te onpas alles neer wat me dwars zit…maar voor kokkie en voor jou blijven we duimen, dat het allemaal zo positief blijft gaan hoor…dikke knuf voor jullie
enne kikkers praat me er niet van, ik woon aan een sloot en halverwege juni begint de ellende…brulkikkers met paardrang in de sloot, je doet geen oog dicht van het kabaal, het is net of andre rieu met zijn orkest in de sloot zit te oefenen…en ik vind ze ook vies…de hond vind ze interessant…maar pakt ze nog niet…dat is wat anders met slakken, want die eet ze op de viespeuk…blehhhhh hele slijmsporen op het kleed als je niet oplet…
ik werd trouwens gebeld door de zorg van paps…hij was boos, nee hij was onhebbelijk tegen de zuster, die vroeg wat hij gegeten had…ja hij wordt op zijn vingers gekeken en dat vind meneer niets, dus begint hij nu ook tegen de zusters zich af te zetten (misschien dat hij nu pas begint te verwerken ofzo), tegen mij is hij al helemaal niet vriendelijk…ik zeur natuurlijk, dat hij moet eten, en dat hij vaker moet douchen…en dat hij zijn eigen troep op moet ruimen. Hij heeft dus het idee dat hij aan alle kanten gecontroleerd wordt wat natuurlijk ook wel zo is, maar ik denk dat hij het niet red alleen in huis…maar van een verzorgingstehuis wil hij echt niets weten…maar goed laat de zorg ook maar opmerken dat het eigenlijk niet goed gaat met hem…
voor de meiden die gaan slapen…ook welterusten hoor, ik ben gebroken, maar kan toch niet slapen…ik lig iedere avond naar die k*t wekker te staren…2 uur , 3 uur…en dan van links naar rechts en weer terug…en die pillen die werken voor mij niet…ben ik een zombie van het zie apen en beren…het zal vanzelf wel weer een keertje goedkomen toch
Linda: 5 augustus - Rhodos:GREECE:
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Cynthia 23 augustus - Brussel
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Marifran 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
En dan de verjaardagen nog …
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
Môge allen…
zo ik heb ffies geslapen zeg… In de nacht hoorde ik Aiji piepen, niet gewoon aandacht/ik wil eruit maar btje paniek…(jaja ik weet het ik ben TE erg)dus hubbie aangestoten… ze piept… en als ik ga slaap ik niet meer…
Heeft de arme dame de race en de hele bench onderge…!!! En hubbie dus opruimen :hihi:
Nu mag hij uitslapen en is zij weer vrolijk…
@Viva: Zo ist!! Hoe vervelend ook voor de zorg…zij mogen nu kijken of het zo gaat en anders stappen ondernemen. Jullie gelooft je vader toch niet. Het onhebbelijke/wantrouwende/bijna agressieve hoort ook bij de Alzheimer he… Zooo kunnen ze dan uitvallen!!! Mn schoonvader heeft eens een hulp bij de strot gegrepen…(maar hij wist er echt niets van!)