zo ik ben weg, ga het eten voorbereiden, voordat dadelijk iedereen binnen komt vliegen…allemaal een fijne avond…ik kom nog wel aanwaaien, weet alleen nog niet wanneer…toedels
Linda : van harte proficiat en een hele fijne dag toegewenst, jezelf lekker laten verwennen hoor
Bloem : 10/10 ik wil ook wel mee hoor:slywink:
Beps : rondje 1/2 Nederland gedaan en bij Roanna op de koffie geweest, gezelli
Roanna : hoop dat alles nog steeds zo goed gaat
Toos : lekker de nacht er weer opzitten, kun je toch al van het weekend genieten he meisje
Viva : batterijtje leeg, how come?? ik heb nog wel een paar pallets in het magazijn hoor!! geef maar seintje
rest heeft Marion prima geupdate, ik sluit mij graag aan
Ben naar de kapper geweest, moet zo in Belgie naar een homo-bruiloft.zal dus wel weer latertje/vroegertje worden :biggrin:
See you all tomorrow, have a nice time doei doei
K heb geen zin meer!!! ![]()
@Beps@Bloem
Weer een gezellig avondje Blof in de planning!!
@Marifran
Terug met het vingertje :finger: … laat je niet opjagen hoor, de dagen komen op een rij.
@Jac
Succes met de kids, hopelijk gedragen ze zich een beetje.
@viva
Nog even meis en dan mag je je batterij op gaan laden in Alanya! Heb je verdiend hoor!!
Nu even de voorbereidingen voor de BBQ … veel plezier met zijn allen. Komt de nieuwe vlam van Damber ook? Ze heeft het er echt druk mee of niet? Heb er al een hele poos niet meer gezien.
@Raak
Veel plezier op de bruiloft vanavond. Apart zeg, bijzonder om dat ook eens mee te maken.
En nu de douche in, optutten en dan op naar mijn favoriete restaurantje. Heb er zin in en ben benieuwd naar de turkse dienstverhalen van C. Hoop dat ie ons wil vergeven dat we hem niet bezocht hebben.
@Toos
Ook weer uit de veren.
ola ikke ook weer thuis
@ cyn how come? tot hoe laat moet je dan?
@ marion, smakelijk bij de turk!
@ viva enjoy de BBQ
en en 10-10 is nog helemaal niet cker, maar als het ene weg is, moet er wel iets anders voor in de plaats komen he?!
Zo pubermeisje weer in town…ikke ook
ga ff met hubs bankhangen…
Bloem,smaakte het ijsje?
Viva,lekker aan de bbq.
Linda,feestje aan het vieren.
Marion,N en J heerlijk naar het water geweest.
Raak,naar een bruiloft zal vast gezellig worden.
Roanna,hoe was het met kokkie vanavond?
Ik geen zin,dus ben er weer vandoor,sorry
@ trl och meissie toch…meteen weer weg, je voelt je nog steeds niet beter he?!
wij hadden gewoon lekker magums of die andere van de oa
erg lekker idd!!
maar t was een rare dag op t werk en ben heeel blij dat t weekend is
@TRL: meisje toch… rustig aan hoor!! Het is te warm…
Ahhh Roanna is thuis… ben wel benieuwdddd
Goedenavond.
Zo, ben ook weer thuus.
Al wel een tijdje, maar moet dan eerst weer enkele telefoontjes en e-mails afwerken en nu ff hier dus.
Gelukkig was mien kokkie alweer een stuk beter dan gister. Hij is van de IC af en ligt nu weer op de afdeling. Nog wel alleen op een zaaltje, maar dat is wel fijn, want dan krijgt hij zijn rust. Heeft ook alleen nog maar het infuus aan voor de insuline te regelen en met zo’n kastje voor de hartmonitor, maar dat zag er goed uit.
Ik heb de zuster nog even gesproken en ze zijn tevreden over kokkie’s herstel. Toen ik kwam zat hij op een stoel naast het bed. Is nog wel snel vermoeid, maar dan kan ook niet anders he! Had gelukkig ook al wel weer praatjes.
Ik ben tussendoor 2 x even naar beneden gegaan op wat de drinken en een hapje te eten en later kwamen de kids nog even en met hen ben ik mee terug naar huis ( wel ff weer langs de Ma* :lol:) gereden.
Resume tot nu toe… het gaat goed en hopenlijk blijft dat zo!
Verder alles bijgelezen en ben weer van alles en iedereen op de hoogte. :biggrin:
Iedereen alvast weltrusten en Beps… nog bedankt voor je bezoekje hoor. Vond het reuze gezelli. Echt!
Iedereen weer :kus:
Nou Roanna , klinkt al weer een stuk beter, al weer op de stoel! niet te geloven toch. Hij moet toch wel pijn hebben, of wordt dat onderdrukt met pijnstillers ?
@ roanna wow al op de stoel!! dat is altijd een goed teken en praatjes natuurlijk helemaal!! gelukkig, weer 1 stapje dichterbij…
wat is nu de planning voor morgen? en zondag?
@Roanna: ik ook, vind dat soort ‘snelle mini-meetings’ heel gezellig en bijzonder waardevol!!!
mooi dat het met Kokkie beter gaat. Nu langzaam opbouwen. En dan richting A’doorn… is voor jou ook weer makkelijker!!!
owh trouwens iets grappigs
ging dus gisteren met mn mammsie naar de stad
en ze zegt, en hoe moet dat nou met die meiden, vragen ze dan niet waar je was/ bent/geweest bent… missen ze je dan niet 1 avondje/???
dus ikke: nee joh, heb ik toch al lang verteld dat ik zo en zo laat weer online ben ![]()
hahaha… je had t gezicht van mn mams moeten zien! hahahaha…
Om even antwoord op de vragen te geven:
Hij heeft weinig tot geen pijn, maar dat zal denk ik nog onderdrukt worden met medicatie. Toen ik er zat, kreeg hij zijn avondmedicatie en dat was een pil voor het hartritme, een bloedverdunner en 2 molletjes. En dat zal hij overdag ook nog wel krijgen, maar dat weet ik eigenlijk niet.
Toen we weg gingen zei de zuster ook tegen hem, dat hij er vanavond ook weer even uit moest. Even weer op de stoel. Oh ja, hij zei dat hij wel een beetje had overgegeven toen hij voor het eerst weer overeind kwam ,maar volgens de verpleging komt dat allemaal nog van de narcose.
Ook kreeg hij een soort van babyhapje als maaltijd met een toetje en appelmoes. Dat hapje smaakte hem nog niet zo, maar die andere dingetjes had hij wel opgegeten.
Tot nu toe valt het reizen er naar toe nog wel mee, omdat ik natuurlijk ook het weer wel mee heb, maar hopenlijk kan hij snel weer naar hier. Is toch wel makkelijker.
Ja he Beps… ik vond het ook waardevol. Niets mis mee! ![]()
Grrrrr… en dan van die kleine kikkers. ![]()
@Bloem: Oh leuk is dat dan he? Trouwens wat lief dat je moeder ook aan ons dacht via jou. ![]()
@Beps: Ik heb kokkie ook nog verteld dat jij bij mij was geweest en vond het ook zo leuk voor mij en zo lief van jou.
Hij zei… zomaar? Ja, zei ik en omdat ze ook in buurt moest zijn. Ha ha.
@Roanna: Ja ik zei al tegen het pubermeisje, komt mooi uit, kan ik bij Roanna langs. Maak me zorgen(hihi, nee hoor, gewoon ff zien dat het echt goed met je gaat) en dus kan ik mooi ff langs!!! Ze zou eerst volgende week erheen… dus… beter zo…
En ik had je weer ffies gezien!!!
morgen weer de groetjes aan Kokkie doen hoor… We denken aan hem!!!
Hihi, hier trouwens vanmiddag in de tuin een GROTE kikker…en de katten en hond erachter aan!!!