TTT deel 96 ... we zijn er bijna!!!

Bloem: Folders waren zondag al klaar, en zijn dinsdag verspreid… :biggrin:

Weet je… dat ik hier bijna alleen in het straatje zit. Buren beide kanten naast me, aan de overkant, allemaal op vakantie. De laatste vannacht vertrokken naar Kreta.

Maarja, straks zijn hun weer hard aan het werk en dan mag ik. (misschien!!) :vak02:

Ik ga Beps even opwachten nu. :lol:

@Marifran: Heb jij mijn mooie " plaatjes " al gezien? :lol: :dag:

@Kaylo
Naar het Brussels strandje geweest met de collega’s. Lekkere hapjes en nog lekkerdere drankjes.
Ennuh … is helemaal niet vreemd hoor dat je zo af en toe praat met je vriend van boven.

@Viva
Batterij leeg en moet aan de oplader na een dagje ziekenhuis. Wat een frustraties toch telkens weer als je daar een stap over de drempel zet. Maar gelukkig ben je niet op je mondje gevallen, scheelt weer een tijdje wachten voor jou en paps.

@Bloem
Mams getruust en de koelkast weer in orde gemaakt, ze zijn ook allemaal hetzelfde die moeders … menen altijd te moeten werken als ze op bezoek komen.
Gezellig geshopt en toch nog wat kleren kunnen scoren. Mooi toch? Loop je er weer op en top bij!

@Roanna
Kokkie nog slaperig van de narcose, een rotgezicht maar voor hem idd nog even het beste. Hij krijgt er weinig van mee maar voor jullie zijn dit gewoon de moeilijkste uren. De zorgen, het wachten, dan mag je er naar toe en dan zie je hem liggen aan al die toeters en bellen en krijg je weinig reactie. Maar het is echt onvoorstelbaar hoe veel beter ze er de dag daarna aan toe zijn.
Vandaag in ieder geval wat afleiding want onze Beps komt op bezoek. Zeker weten dat die schat je een beetje op weet te peppen. Denk aan je en een dikke :kus:maar weer.

@Marifran
Weer alle tijd voor jullie zelf want schoondochter heeft vakantie. Maar jullie kennende zal de agenda vast binnen de kortste keren weer vol staan met allemaal leuke dingen.

@TRL
En wij denken ook aan jou :kus:

@Beps
Op weg met de leasepuber. Zij een dagje met haar vriendje en Beps op koffie bij Roanna. Geef haar een dikke knuf van mij. Ennuh … geniet van jullie minimeeting.

@Toos
Lekker onder de wol nu, hoop dat je wat slaap kan pakken.

@Cyn
Aan de taart nu … lekker he?

@Mk
Gisteren een dagje genoten met de kids. Groot gelijk, van het weer genieten zolang het mogelijk is.

@Viva
Vanaaf BBQ-en met zoon en schoondochter. Lekker he dat ie er weer is. Geniet er van!!
Wat hebben we op de planning vandaag. Eerst een grote klus wegwerken, lamgegevens invoeren. Dan naar het water met J en N. En vanavond gaat het er, als er niets tussenkomt, toch van komen. Uit eten bij het turks restaurant. Moet wel in de stemming blijven he.

En nu dan maar snel aan het werk, zoveel te eerder kan in in de relaxmode.

sow
wat een update!!! hahahaa…
ik sluit me erbij aan, super helemaal top!!

@ marion, geniet van t water!!

:slight_smile: Ga ik doen Bloem … maar eerst die klus. Dacht dat knecht een heel eind bij was maar dat was niet zo. Pffffffffff, heb er vannacht al tot 4.00 uur aan zitten werken en heb er totaal geen zin in. Maar wat moet dat moet he.

Zo eerste kop koffie op, 2de wordt gezet…

Roannatje ziet er behoorlijk goed uit, ff lekker roddelen over jullie!!!

@Marion: :thumbsup: wat een update!!

Meld me na koffie en Gele M als ik thus ben!!!

@Bloemmie: Roanna zegt dat je volgend jaar 26 juli cker weer naar naar noordwijkerhout gaat…of moettie nog weggehaald :lol:

@Beps&Roanna
Roddelen over ons … dacht al wat piept het toch in mijn oren :lol:

roddel maar raak
en ja t wordt een annual thing…

Zo ladies. Beps weer onderweg naar, wat ik meekreeg, eerst de gele M voor haar lunch onderweg en dan door naar huis. Twas zeker weer even gezelli. Lekker ff bijgeklets over het een en ander. :biggrin:

Ik ga zo ook ff een broodje eten en dan maar eens zien, dat ik weer noordwaarts kom.

@Bloem: He, dat is het betere werk hoor! Weer naar Blof. Jammer dat Beps dat net niet meer heeft meegekregen, maarja dat zal zo wel in orde komen.

@Marion: Geweldig weer. Ook ik sluit me er nu een keer bij aan. Veel plezier nog vandaag bij al je bezigheden. Groetjes aan N. ook hoor! Piepje al uit je oren? :biggrin:

Ja … zo tegen een uur of 1 :wink:

JAAAAAAA NAAAARRRR BLOFFFFFF(Waar eigenlijk Bloemmie???)… hopelijk past t in mn nieuwe rooster hahahah!!!(moeten ff kijken dan…)

Ik ben weer thuis, lekker gepeuzeld aan de visburger patatjes en cola(en een paars glas nu thuis…)
Zo krijg ik visite en om 8 uur weer in hoenderloo zijn om t pubermeisje op te halen(en de :wub:verhalen aan te horen :hihi:)

Marion - super verhaal, ben weer helemaal bij! Nog even doorkleunen dan mag je ook weer buiten spelen!

Beppie - Op toernee en lekker kleppen, gezellig toch.

Roanna - Voor jou zo ook weer een stuk van de dag voorbij, denk dat je nu wel staat te trappelen om naar Zwolle te gaan. Tutende oren, niets van gemerkt hoor :D. Oh ja moet nog even plaatjes kijken, geen idee!

Marjon heeft alles al gezegd , weet niet meer , word een beetje achter m’n broek gezeten geloof ik …:finger:

Ben net klaar met de nodige thuisarbeid, nog even huish.shoppen, zo vliegt de dag ook om.

10-10 vrijdag avond in tillyburg
zij die mee willen moeten zich melden :smiley: :smiley:

@ roanna succes vanavond in het ziekenhuis!

IKKE IKKE IKKE IKKE IKKE IKKE IKKE IKKE IKKE IKKE IKKE IKKE (ruil m wel weg hoor hahahaha)

@Kaylo: Gelukkig geen klierziekte of koorts hoe jullie dat noemen.
Had je een poosje terug nog een PM gestuurd?

@Linda: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

Iedereen een fijne dag!
Ga oppassen op mijn neefjes van 3 en 4!!!

Groetjes Jac

Jeeh… Als het goed is… 24 maart naar Thailand… (staat nog in optie hoor)

Zo ben ik weer,

tuterende oortjes weer weg, komt door Beps en Roanna…

Roanna succes bij kokkie…duim duim duim…ze draaien maar door hoor…
Bloemmie naar Blof…bofkont
Cynnie…je hebt de ene jetlag nog niet weggewerkt, of de volgende dient zich al weer aan…groot gelijk, als je dat kan doen, moet je het vooral niet laten
Marion aan een megaklus…zonder zin…maar als het goed is nu aan het water…
Toos, nog in dromenland
Tlr…gemist vandaag of heb ik het mis…knuffel meis…
Ikke alles glad, en de boodschapjes in huis voor de bbq…nu het weer nog…vreemd weer hier, bewolkt, zonnig dan weer een windvlaag, ach als het maar droog blijft…

Maar mijn batterijtje zit op de reserve hoor…knipperend rood lampje…moet echt aan de lading…nog een paar dagen…en dan languit op het Alanya ooststrand…pffffff…o ik heb er zo’n zin in…alles de boel de boel laten, geen telefoon, geen brieven van Yarden, geen geouwehoer met indicatie’s en even niet achter paps aan te hoeven rennen…heerlijk.

Goeiemorgen/middag,
Er zijn mooie updates gegeven, sluit me er gemakshalve maar bij aan vandaag. Nachtdienst zit er weer op gelukkig. Vannacht vreselijk onweer gehad tot half 4, maar wel rustig gehad. Vandaag maar kort geslapen, moet tenslotte vannacht weer gewoon naar mn mandje toe.
@Roanna: Kokkie zal er vandaag wel beter aan toe zijn dan gister. De eerste dag na zo’n operatie is altijd het vervelendst. Positief nieuws het gaat nog naar omstandigheden goed. Blijf duimen dat dit zo blijft.
@Viva: Wat een nasleep he, was bij ons ook, ook nog de zorg voor paps en het huis van onder tot boven opgeknapt. Niet gek dat de batterijen leeg zijn. Nog 2.5 week en dan relax!